У Шполі відкрито супермаркет фірми АТБ

31.01.2013

30 січня 2013 року жителям міста Шпола запам’ятається непересічною подією – урочистим відкриттям нового супермаркету «АТБ» в центрі міста. Це найбільша продуктова мережа в Україні, яку обирають понад 1 мільйон покупців. Відтепер оцінити переваги покупок можна і в районному центрі Шполянщини. Зі слів працівника магазину, асортимент магазинів складає близько трьох з половиною тисяч товарів. З-поміж них понад 500 – це власні торгові марки АТБ, якість таких товарів не поступається відомим трендам, але коштують набагато дешевше.

До того ж мережа продуктових магазинів АТБ дбає про те, що товари були винятково свіжі та якісні, а спеціальний підрозділ компанії гарантує посилений контроль за дотриманням усіх норм та стандартів на кожному етапі постачання товарів від виробника до покупця.

Минуло декілька місяців від часу, коли відома фірма викупила перший поверх приміщення цехів «Шполянської швейної фабрики А. Лібовнера». За ці короткі терміни тут проведено повну реконструкцію під супермаркет, а відсьогодні шполяни мають змогу задовольнити свої споживчі потреби за дещо нижчими цінами порівняно з іншими об’єктами торгівлі міста. Магазин пропонує надзвичайно великий асортимент продукції продуктів харчування, побутової хімії, канцелярського та господарчого приладдя тощо.

Новий об’єкт торгівлі з мережі АТБ м. Дніпропетровськ надав шполянам додаткових 24 робочих місць, запропонував високу якість обслуговування та чималий ряд різних знижок, акцій, подарунків. У перший день відкриття магазину розігнано лотерею на більш цінні призи – телевізор, пилосос, мікрохвильова піч. Під гучну звеселяючу музику та заклики ведучих всіх шполян гостинно запрошували до святково оформленої зали.

У заході взяв участь керівник апарату Шполянської райдержадміністрації Володимир Обревко, який відмітив як позитив в першу чергу створення для жителів району широкого вибору продукції за досить прийнятними цінами. «Сьогодні відкрито вже п’ятий супермаркет у місті, що сприятиме в подальшому здоровій конкуренції, в результаті чого за прихильність споживача змагатимуться передусім, підвищуючи якість продукції, обслуговування та оптимізуючи цінову політику», – зазначив Володимир Миколайович.

shpola.gov.ua

Немає коментарів

Коментування неможливе.