У Шполі обіцяють перевірити кожну скаргу

На роботу листонош пенсіонери скаржаться, зазвичай, рідко. Навпаки , переважно дякують за шанобливе обслуговування. Та все ж, через поштові відділення виплачується більше 60 відсотків пенсійних грошей, тож кожна пенсійна копійка і кожна скарга пенсіонера перевіряється.

З початку року головним спеціалістом управління Пенсійного фонду в Шполянському районі Світланою Колесніченко проведено 14 виїздів у сільські поштові відділення. Крім перевірок загального балансу руху коштів, працівник пенсійної установи проводить опитування пенсіонерів щодо вчасного отримання ними пенсій та якості обслуговування листоношами.

– Листоноші, як правило, працюють тепер лише три дні на тиждень – вівторок, четвер, субота. Тому чітке виконання графіків виплат для селян дещо ускладнюється, – розповідає Світлана Петрівна. – Пенсіонери завжди розписуються за гроші, але при цьому бувають випадки, що старенькі забувають проставляти у відомості дату отримання. Тоді розібратися чому невчасно принесли пенсію важко. Бувають і виправлення у відомостях, але таке недопустимо. На це ми завжди акцентуємо увагу, як пенсіонерів так і листонош.

Часто скаржаться люди, що неможна отримувати пенсію «за двох», приміром жінці за чоловіка. Та тут листоноші аж ніяк не винуваті, адже чітко виконують законодавчі інструкції.

У серпні місяці працівники фонду мають перевірити стан пенсійних виплат у селах Лозоватка та Лебедин.

Прес-служба управління Пенсійного фонду в Шполянському районі

Опубліковано у Без рубрики. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *