У Шполі пропонують перекрити трасу на Черкаси та Одесу

05.05.2014

Не так багато минуло часу відколи за призначення чиновників на посаду брались гроші, і кожна посада мала свою ціну. З поваленням режиму януковича люди очікували, що буде нова система влади, повинні були змінитись і старі методи призначень і самі кадри. Але кадрові призначення вчорашньої опозиції а сьогодні нинішньої влади дивують.

При призначеннях стає визначальним не професіоналізм та моральні якості, а партійність (квоти) і кумовство, і це свідчить про підміну національних інтересів, суто партійними. Так у владу призначають вчорашніх корупціонерів і брехунів, які співпрацювали з режимом януковича , возили відкати та організовували тітушок (якщо потрібно зацікавленим особам наведу приклади).

Народ сподівався, що після Майдану з ним будуть рахуватися , якщо з ним не радяться то ці призначення сприймають негативно, люди думають, що їх знову обдурили . Перш як призначати, повинна бути вислухана думка громади і якщо громада не сприймає ту чи іншу кандидатуру то з нею потрібно рахуватись, тому що в іншому випадку це може закінчитись коктелями молотова. Складається враження, що навмисно затягується призначення голови районної адміністрації в Шполянскому р-ні Черкаської обл. Коваля С.В. кандидатуру якого одноголосно підтримало Народне Віче ще в березні місяці, а в квітні на сесії міської ради депутати, які представляють більше 17 тисяч жителів м.Шполи.

Одноголосно прийняли звернення до в.о. презедента Олександра Валентиновича Турчинова, як найшвидше призначити голову Шполянської РДА. Але на жаль район і досі без керівника, і це погано позначається на розвитку района. Як ми, прості жителі Шполянского району можемо впливати на це та інші кадрові призначення?

Ми можемо заблокувати повністю районну адміністрацію доки не буде призначення, можемо перекрити на одну годину трасу Черкаси-Умань, також можемо перекрити трасу Київ-Одеса на 20 хвилин, з допомогою наших товаришів з інших міст, або розміщувати в багатолюдних місцях скриньки для збору коштів владі на хабар, але там де владу можна буде отримувати за гроші там не буде соціально-справедливого суспільства. Тому ми просимо і вимагаємо не пізніше 10.05.2014.призначити нове керівництво району.

Я маю надію що до протистояння в самому географічному центрі України справа не дійде, і в нас все буде добре.Слава Україні! Слава Героям!Слава нації!
Смерть ворогам!

Ігор Зачепа

119 Comments

  • Женя 05.05.2014 at 11:34

    далеко не всі підтримують коваля, навіть не половина мешканців району. так про яке призначення може йти мова. можливо, коваль захоче бути головним лікарем і громада проголосує. так, що його тоді призначати на головного лікаря?????а як нарахунок професійних якостей, освіти як мінімум????Де він навчався? в якому році закінчив ВУЗ???? цікаво є відповіді на такі прості запитання?????

    • Миколай 05.05.2014 at 19:57

      Відразу відчувається почерк заПРоданця, і швидше за все ще й ЧЛЕНА громадської аля-гурман ради. А також хотілося б почути кого ви підтримуєте на голову РДА.

      Ви ще й досі привикли призначати на посади по старому, по кулуарному, а цей чоловік перший вийшов до народу, і дав відповіді на всі їх питання.

      Коваль сім років працює головою села, один із кількох голів , які не стали на коліна перед режимом Тимошенка-Лазаренка, не давав розбирати хати в селі.
      Оце вам і освіта.
      А освіта це зараз не головне, бо її можна купити, головне бажання працювати на благо Україні і Українцям.
      От Вам і відповіді на всі Ваші питання.

      • антиковаль 05.05.2014 at 22:07

        Николай а что Товмач село в районе “идеальный дворик”. Если Вы так пишите то тогда Выв никогда не были в Товмаче. На подезде в Товмач со стороны Скотарево просто джунгли. А Вы говорите домики не разбирают. Или это показатьль состоятельности Коваля управлять районом.Это человек который якобы бореться с корупцыей? А что “гарци” не возились за призначение его на посаду?. А должность головы села это немножко другое чем долность в исполнительной системе власти. Книжичку откой да почитай. Вы лучше обьясните людям прежде чем пыль в глаза людям пускать где Коваль машини побрал, магазины и земельки. Я думаю что не каждый сельський голова может себе позволить подобное. А Коваль накрал и припрятал джип в ангар. Пусть катается, пусть люди видят и знают. А Зачепа пусть собранные деньги из сундучка себе на лекарства оставит. Придите в себя праведники, он же , тоисть КУоваль два слова сложыть не может какой он голова района, а денежку я не сомневаюсь считает точно. Ведь украденое “теплее греет”.

        • Миколай 14.05.2014 at 09:06

          Цитую Антона.

          Може коваль і не господарник,але він разом с хлопцями знищили владу Януковича!Вам це не нравиться,бо коли банда з партії регіонів убивала Патріотів, Лазік на ігрових автоматах роздівав людей загонив їх в борги!лазіки ,ляшеки ,кукурудзи,фоменки фінансували автобуси тітушок на Київ,які добивали наших хлопців в Марїнському парку!Коваль це все бачив,ці смерті,і вони вам цього не пробачать!Просто ви сцикуни ,які просто його бояться!Ми добємся призначення коваля,як би вам гниди цього не хотілось!СЛАВА УКРАЇНІ!СМЕРТЬ ВОРОГАМ!

      • Рембо 06.05.2014 at 13:36

        Слухай Миколо, я незнаю хто такий заПРодавець, але ти точно засланий від компашки Коваля – Кишіньки ! Який хочеш цимус отримати за підтримку кандидатури ! Хлопці, хай чабан усі гукнули за атамана буде тут не пройде ! Включайте мозги як навести лад в державі куди ви її завели майданами ! Ганьба тим хто живе подвигом майдану !
        Слава тим хто своїм життям змінив режим Януковича !

  • Софочка 05.05.2014 at 13:54

    Да я Вас умоляю!Собирите лучше Ковалю на диплом об окончании вышки и тогда Ваши мечты сбудутся!Стесняюсь спросить: за сколько был куплен диплом об окончании среднего образования после восьми классов?Как Вам это нравится?Конечно же у Коваля есть опыт – только криминальный,прямой последователь яныка-насильник и убийца!!Прямая дорога грехи замаливать у Бога прощения просить за его злодеяние.Перо ему в зад а не кресло в РДА!!!

  • За правду 05.05.2014 at 14:53

    Прочитавши дану статтю склалось враження, що І.Зачепа встав на захист беззахистного та скромного Коваля, який давно заслуговує на посаду, а корупційна влада йому не дає. На справді пан Коваль сам писати не вміє от і попросив свого “прихвостня” надрукувати як його всі люблять. Стаття брехливаі перебільшена, в міській раді голоса зберались і присутні були не всі депутати, а підписували депутати це звернення скоріше під тиском, чим за велінням волі. Переганяючи через митницю автомобілі, Зачепа платив хабар і на високій швидкості, не зупиняючись її переїзджав, в цьому і вся проблема, він не зачиняв вікна і йому і весь мозок видуло, адже він ніяк не може зрозуміти, що заради Коваля закони міняти не будуть, а на дану посаду необхідна вища освіта. Тим паче, що в районі є достойніші люди які зараз претендують на посаду. Ігор, ти там вказуєш на хабар, тобі видніше, ти в цій справі фахівець, митниця тебе добре навчила, але якщо ти так бажаєш, то продай свою нерохомість не оформлену, якої в тебе дуже багато, бо можеш втратити її в найближчому майбутньому. Для читачів – Зачепа скупив чимало дворів у місті шполі, не переоформлює їх на себе, податки не платить, і ніякого відношення не має, але є люди які знають про дану нерухомість. Я сподіваюсь праціники правоохоронних органів також читають дану статтю, адже ця стаття носить сепаратиський характер, вказуючи на коктейлі молотова та перекриття доріг це нагадує самопроголошеного керівника району. Ну і на кінець, Ігоре, ти як з інших міст людей будеш підіймати в Катеринопіль не їдь, там Коваля до цих пір пам”ятають як гвалтівника та вбивцю, будь обережний бо можуть “ЗАКАНТАЧИТЬ”. А ще краще напиши як посади поділили з Ковалем, яка тобі попала, ну і про інших бажано почути, це буде справедливо.

  • антиковаль 05.05.2014 at 17:57

    как умеют эти скигли выносить всем мозг. Это слова сырливого кота. какой Коваль? Зачепа ты отдаешь отчет что ты несешь? Где же Вы крысы были до событий на Майдане? А теперь ходят люстрацыи всем устраивают. Ты кто такой вместе со свои Ковалем? А я скажу Вы быки и неудачники. Ты посмотри на себя ничтожество. Ваш удел с ковалем это пацыэнт палаты учреждения в г. Смела а не . Ты проститутка. И еще с Вашего позволения скажу, Любаню с собой захватите, ну когда оформлять в палату вас будут. Понимаете с вас люди смеются. Успокойтесь и остыньте.

  • Gurus 05.05.2014 at 20:27

    Коваль чмо

  • Женя 05.05.2014 at 21:10

    Кого угодно только не Коваля. Коваль сепаратист

  • Рембо 05.05.2014 at 22:56

    Коваль не має морального права очолювати район, запитайте громаду яку він очолює, хто такий Коваль і що він зробив для села , окрім балаканини ?

  • Сергій 05.05.2014 at 23:07

    А ще, що ви можете, окрім блокування адміністрації та перекриття доріг, для отримання посад ? І ради кого – Коваля – людини демагога, а не господарника, який не зможе дати лад району, в цей тяжкий для країни час! Ковалів, Плосконсів геть від кормушок ! Господарів в органи народної влади !

    • саня 21.05.2014 at 23:07

      Да, тих господарів, які господарювали в районі за часів янека, а зараз називають себе громадською радою а-ля-гурман. Вся шполянска банда туди зібралась. Здається мені, що це вони тут в коментарях і піняться. За вами, панове, тюрма плаче. Ви тей плач добре чуєте, тому й збирались сьогодні, двадцять першого травня в черговий раз, бо “багато питань назріло”. Але деякі з громадської ради а ля гурман не хочуть об цю раду паскудитись, та огинаються всякими способами, щоб туди не йти.

  • Петро 06.05.2014 at 06:56

    —- Уряд готує пропозиції стосовно реформи самоврядування в Україні, що надасть регіонам більші права та обов’язки.
    Про це відкриваючи засідання уряду заявив його голова Ярсеній Яценюк.
    За словами Яценюка, вся влада в областях сконцентрована в облдержадміністраціях.
    “Такі ОДА призначаються з Києва, і часто-густо, ті люди, які представляють інтереси центральної влади, не мають відношення до відповідної області, і так і відносяться до області”, – зазначив прем’єр.
    “Перше рішення, яке повинне бути прийнято – це ліквідація облдержадміністрацій і райдержадміністрацій”, – зазначив прем’єр.

    • Ceргій 06.05.2014 at 10:31

      Перш ніж ліквідувати адміністрації, необхідно зробити зміни до основного закону держави – Конституції. Робити зміни до Конституції в період військових дій є недоречним. Основним завданням на сьогодні повинно бути мобілізація населення на виконання завдань : захисту від ворогів як із “забугра” типу росії, так і внутрішнього типу реваншу регіоналів, правого сектору, стабілізація роботи сектору економіки, впровадження ідеології державності. А основне – якби ми не називали орган управління адміністрація, виконком, райком – там повмнні працювати професіонали а не крикуни з майдану !

    • антиковаль 06.05.2014 at 10:35

      Правильно Вы говорите что нада чтобы человек был назначен не сверху, а был местным выходцем, так-как он будет переживать за свой край. Но подход должен быть по закону а не по понятиях. Есть какие то нормы и какие то рамки, иначе зачем тогда было все это. Давайте начнем пропихать кого попало, что получится? Если у человека просто амбицыии как у Коваля то нафиг такой Коваль. А Коваль морально неадекватный и не устойчивый человек. Он просто никто. То что какая то там рада решила его выдвинуть, это не показатель его трудолюбия, и отдачи себя нужному делу. Не он себя сделал а кучка таких же неадекватных как и он. Которые не понять гда были, а повылазили как черви после дождя, когда уже все сделано до них и причем не их руками. А они просто пользуются тем что ктото-чтото сделал.

      • Ceргій 06.05.2014 at 12:21

        Ті хто його продвигає на посаду голови РДА, чекає від нього віддачі , або портфеля, або послугу !

  • ШПОЛЯНИН 06.05.2014 at 14:37

    А я так хочу, щоб Коваля призначили! Щоб тоді у оцієї вашої ригівської шайки стався інфаркт !!!! Господарника їм подавай – лазіка чи що? Ну ви й гниди! ШПОЛЯНСЬКІ ЛАЗІКОВСЬКІ ТРОЛІ!

    • Рембо 06.05.2014 at 16:24

      Якщо Ви такі борзі, так чому до сих пір в районній раді сидить Павлов, Гребінюченко продовжуючи приймати рішення які нищать район, і демократію в районі ? Чому така активна народна рада неосторонить їх від кормушки, що слабо !

      • ШПОЛЯНИН 07.05.2014 at 11:05

        Ця шушера ще довго збирається бюджетні стільці протирати! А народна рада профукала все, що можна! Нема мозку там в багатьох, хоча деяких хлопців і дівчат жаль, зв’язалися з придурками, які не тямлять, як народ захищати.

    • антиковаль 06.05.2014 at 17:14

      А это говорит тот кто может только на нычку, сказать что Лазик троль. Это говорит тот кто как он правильно написал “гнида” которая якобы созрела только после того как Яныка свергли. Это говорят те кто на блокпосту сидит и пиячит за чужие деньги, и те же деньги и полукчает за то что ничеге не делает. Зима закончилась мужики, так Вы давайте в поле, на ферму, мусорники выгребать по району. А то только ходят пальцем всем машут. Я уже гворил что это пишет тот, и ему подобнуе которые ничего никогда не делали в своей жизни, привыкли только к халяве (тоисть лодари, бездельники и пропойцы чужих денег). Само не может а к кормушке хочет. Вам стыд и позор сраная Вы самооборона или как Вас там народная рада. Вы на себя не вешайте ярлыки тех кто действительно остался вечно на майдане. А Вы никто Вы просто трепачи и пустоплеты.

      • ШПОЛЯНИН 07.05.2014 at 11:10

        А ти, мудило, що зробило для Шполи? За лазікове бабло сидиш і тролиш тут!

        • антиковаль 07.05.2014 at 22:44

          Ну Шполянин ты у нас. Так рассажи что сделал ты, хотя бы для города, я уже не говорю за район. А ты не понятно воопще за кого трольшь. Ты просто писака который тролит на всех. Создай еще одну “Раду” в своем лице.

    • саня 21.05.2014 at 23:14

      Заворушив Коваль осине гніздо. А посаду голови адміністрації скасують з часом, замість нього буде перфект, який буде дивитись за порядком в районі. Коваль дуже добре підходить на цю посаду. І взагалі, господарник, не господарник. Толку що лященко господарник. У Скотаревому на нього одні бомжі та алкаші працюють, інші люди не витримують, бо він обдирає всих, як липку. Скільки ображених пайовиків втрачають нерви в його кабінеті, добиваючись справедливості. Закон у нас, на жаль, не працює

      • Рембо 01.06.2014 at 19:53

        Коваль підходить дійсно на поліцая, а не на господарника !

  • Антон 06.05.2014 at 16:12

    Причем тут Лазік . Господарник – це людина, яка тримає господарство . Лазік до влади не має ніякого відношення. Навіщо за нього взагалі згадувати ?

    • Прудкий 06.05.2014 at 16:33

      Надзвичайно правильно господарник це той хто веде господарство, а керувати державною установою потрібен менеджер державного управління, людина яка розуміє і господарські питання і організаційні і ще багато аспектів які можливо не розуміє добрий господарник. Отже ні коваль ні тим більше плосконос для цієї посади не вартують. Але в Шполі є такі люди які володіють якостями для державного управління, це не стосується гр і нр.

      • саня 21.05.2014 at 23:15

        То назвіть цих достойних людей. Є достойні, які добре вміють обкрадати свій народ

  • Ігор 06.05.2014 at 17:48

    Згідно Конституції України 5 ст.Єдиним джерелом влади в Україні є народ…Цей народ на Віче обрав Коваля С.В. на голову РДА.Так в Шполі на віче не був весь район але в Киеві на Майдані теж не було сорок пять мільйонів. Так у Коваля незакінчена вища освіта,але він зараз навчається і це не може бути перепоною для його призначення . Нами 20 років керували люди з вищими освітами,ПРОФФЕСОРИ І ПРОФФЕСІОНАЛИ дуже великі “ГОСПІДАРІ” ці добрі” госпідарі” набрались кредитів як собака блох , а розраховуватись за них прийдеться народу нашими чорноземами, надрами, і незалежністю.Ці “Госпідарі”знищили армію,МВС, прокуратуру, судочинство. Тому на даний момент керівником р-ну повинен бути не тільки добрий господар а і патріот який небуде не дай боже з хлібом сілью зустрічати російських окупантів на своїй землі. Тому народ підтримує КОВАЛЯ

    • Рембо 06.05.2014 at 18:59

      Якщо районом керує народ Шполянщини, так чому продовжують бути на посадах ті хто служив попередній владі такі як Павлов, Гребінюченко, Береза , Шпиця, та інші керівники управлінь РДА, чому перестала діяти народна рада, чи вони чекають що їх помилують ?

      • Ок 06.05.2014 at 20:22

        Рембо задає багато запитань. Він знає, що в районній раді сидить Павлов, Гребінюченко продовжуючи приймати рішення які нищать район. Пропозиціями як врятувати район не бажає ділитисяь. Свої вчинки та дії по виправленню ситуації у районі також соромиться оголосити . Надіється на Народну раду. Прошу не надійтеся на когось зробіть самі, щоб Павлов, Гребінюченко, яких Ви звинувачуєте, не знищили район.

      • ШПОЛЯНИН 07.05.2014 at 11:21

        А до Берези які в тебе претензії? Кому вона погане що зробила? Шпиця – то тварюка, а Береза робить свою роботу і за пердунів не рвала!

    • антиковаль 06.05.2014 at 21:27

      Какой народ поддерживает Коваля? Соболивский или Скотаривский или Лозуватский, откуда на так званую Раду и позганали пяных молодчиков с газетами под пахвой. А что пяные молодчики могут в таком состоянии читать газеты “Свобода”. Эти бойцы независимости и свободы допились до того шо повыставляли в интернете фото где тихо и мирно у горящей боченочки пют водяру у костра. Или может это не видно было командорам месного майдана. Так за какую свободу они боролись? За свободу свободны выпить на площади у костра? Так что не нада тут лечить “народ выбрал”. Вы соберите весь район и узнайте кто знает кто такой Коваль, и пусть расскажет людям правду о себе, а потом делайте выводы. А то собралась шайка горлатых и пяных и что-то у кого-то требуют. Я думаю кто-кто а Товмач будет рад спихнуть Коваля кому небудь. А за незаконченое высшее образование, я сильно сомневаюсь. Так как же он начал получать высшее образование если нету среднего. Возникает вопрос: сколько было заплачено за то чтобы приступить к погрызанию гранита высшего образования.

      • саня 21.05.2014 at 23:23

        Хто б казав про освіту… Ви, шановний, навіть мови української не знаєте. Скотареве таки точно підтримує Коваля, за Товмач я вже мовчу, люди вибрали його головою села. А вам нема за що вчепитись, давайте за “образование” Освіта не дає ні розуму, ні мудрості. Освіта дає знання, та й то не всім.

      • Анти-анти 22.05.2014 at 09:07

        Безмозкий ти баран. Ти що не знаєш, що після закінчення технікуму видається документ про середню освіту. Пардон, а звідки ж тобі це відомо. Ти ж так володієш інформацією про стан в Товмачі і Скотаревому, що кури вже сміються з твого тролю… Але це добре, чим ядовитіша твоя слина, тим більше переконання, що Коваля ви боїтеся…Слава Україні.

  • Ігор 06.05.2014 at 18:44

    Якщо в когось з тих хто пише в коментаріях була інша кандидатура то чому ви її на віче не запропонували? Де Ви були тоді?Потрібно ходить на віче,спілкуватись з народом, і не боятись що хтось почне задавать не зручні питання.Зараз перед загрозою російського вторгнення потрібно призначати людину яка має патріотизм, і не буде боятися боротися з корупцією в районі,яка знищить хабарників,не буде розкрадати бюджет так як робили це представники партії регіонів,які порушували закон і Конституцію України ст.34 і повтягували в свою партію всіх на кого мали вплив, потім приведе до влади нашу прогресивну, патріотичну, розумну, талановиту молодь.Тому крім КоваляС.В.іншої кандидатури нема.Може є то чому боїтесь написать хто? Боягузи!

  • Антон 06.05.2014 at 22:55

    Може коваль і не господарник,але він разом с хлопцями знищили владу Януковича!Вам це не нравиться,бо коли банда з партії регіонів убивала Патріотів, Лазік на ігрових автоматах роздівав людей загонив їх в борги!лазіки ,ляшеки ,кукурудзи,фоменки фінансували автобуси тітушок на Київ,які добивали наших хлопців в Марїнському парку!Коваль це все бачив,ці смерті,і вони вам цього не пробачать!Просто ви сцикуни ,які просто його бояться!Ми добємся призначення коваля,як би вам гниди цього не хотілось!СЛАВА УКРАЇНІ!СМЕРТЬ ВОРОГАМ!

    • Патриот 08.05.2014 at 17:28

      Давайте Рудаса, выберем.(Голова сильськой рады Лебедына)

      • Николай 08.05.2014 at 18:08

        Ужас!!!

  • кум Івана Н. 06.05.2014 at 23:49

    Предлагаю тех кто шантажом или угрозой увольнения с работи втягивал людей в партию регионов,а также других тех кто много чего достиг в жызни, воруя народные деньги тоже кудато втянуть, например поставить на площади бочку с дерьмом и их туда втягивать,кого нет на службе найти и превести, а к некоторим оказать большую честь и заехать проделать ету процедуру у них дома. Их надо учить а то так дураками и помрут.

  • Антон 07.05.2014 at 00:17

    Да Кум,із Лебедина привезти бившого,та редактора нашого,головою в те гімно запхнути,але їм не привикати,вони все життя ,людей лайном обкидали!

  • кум Івана Н. 07.05.2014 at 10:58

    Да по поводу редактора, помню как он состряпал статью о приезде в Шполу,депутата Швайки,ето же” талант” какой, о етих событиях есть интересная информация,я отдам ее пусть люди читают кто с кем боролся,какими методами.Редактор газети служит тем кто при власти,а там сами знаете кто, те кого нада кудато втянуть,и желательно каждого индивидуально,да еще чтоб и посидели там.

    • ШПОЛЯНИН 07.05.2014 at 11:16

      Та хто не знає, що того тітушку підкрасили червоною фарбою, сфоткали і написали, як бідного юнака бандерівський мітинг набив!

  • Женя 08.05.2014 at 10:22

    Якщо пиздіть про фінансування тітушок, то спочатку розберіться. Ляшенко постачав продукти харчування на майдан. А тітушок фінансування голова і його коло друзів, до якого Ляшенко ніколи не входив. Блядь якесь обкуряне сидить і пиздить

    • ШПОЛЯНИН 08.05.2014 at 11:22

      Прикольно! Ляшенко – майданівець!

    • Рембо 08.05.2014 at 14:12

      Чув Женя, а без матів ніяк, слабо !
      Якщо Ляшенко постачав продукти на майдан, дай Боже йому здоров”я ! Тоді нехай виходить на майдан , народну раду в Шполі і заявляє , що він з народом. Чому повинна страдати його родина, зокрема дочка яка займає неостанню посаду в області і підлягатеме звільненню! А що ти зробив, для розвитку району ? Може в Ляшенка корів доїш, чи на тракторі пахаєш ? Чи може взяв на себе відповідальність і повів за собою людей на виконання завдань !

  • Женя 08.05.2014 at 20:29

    У мене освіта інша, корів можеш сам доіти. Я не сказав, що Ляшенко майданівець. Він людина, яка допомагала продуктами. Крім Ляшенка допомогли Кравченко Дмитро та Кравченко Іван, Шепельови. Тому, що їм також набридли корупційні схеми при веденні своїх господарств. Люди які працювали,мали платити за це побори і замітьте не на користь держави, на на купівлю державному чиновнику нерухомості. Тому підприємці можливо більше були зацікавлені в майдані ніж звичайні люди. І без їх допомоги майдану не відбулося б . Щоб Накормити, вдягти, лікувати людей на майдані необхідні були кошти. Дуже великі кошти. Якщо хоча трішки знали б історію, то розуміли що для революції необхідні кошти . І не обов’язково ці кошти повинні надійти від людей, які стоять на майдані. Треба хоч елементарне розуміти

    • Рембо 09.05.2014 at 20:24

      Женя, я корів доїв, і не тільки доїв а і організовував роботу ферми де було більше 500 корів. І якщо дані керівники допомагали революції, так чому Шполяни обливають їх брудом ? Я добре всих їх знаю і знаю їх життєвий шлях. Їм було добре при любый владі !

    • Миколай 14.05.2014 at 09:17

      на Майдан дали по тисячі, а на антимайдан по сто тисяч , от так і допомагають ці госпідарі.
      Чого в Потапа, Ржевського працюють місцеві, а у Відродженні як не з новомиргорода, то з ярошівки то з кіровограда звідки бо так легше натянути простого робітника.

    • ліля 22.05.2014 at 08:05

      Якщо і була якась допомога-то це як крапля в морі. І навіщо зараз бити себе в груди, що я такий хороший дав 10 гривень, тощо! Ви пишете так ніби і не були на Майдані. Я так була 3 тижні щодня, була волонтером. основну, найбільшу кількість продуктів і одягу, ліків приносили не підприємці, а прості люди! Кияни! Вони щодня приносили хліб, ковбасу і т.д.І за день збиралась велика кількість цього всього. і повірте, що допомога піідприємців була не така і велика. Одного разу приніс власник магазину 5 хлібин і 4 палки ковбаси. А тепер мабуть кричить про свою допомогу. Це я не маю на увазі шполян. Це була людина з Києва.
      Тож і не применшуйте внеску простих людей! Вони разом прокормили майдан. А ви, якщо там не були, то і не пишіть хто і як фінансував Майдан. історії в революцій різні. Майдан-не схожий ні на одну з них. Майдан зробили прості люди. Майдан вистояв завдяки допомозі простих людей. Майдан переміг ціною життя простих людей. Не політиків, не бізнесменів і олігархів. Майдан обєднав простих людей і зрабив їх сильнішими. головне,що люди, які були на Майдані, змінились! Вони вже інші. і не дадуть жодному політику чи чиновнику їх обкрадати і дурити.
      разлм ми сила, яку не перемогти! СЛАВА УКРАЇНІ!ГЕРОЯМ СЛАВА! СМЕРТЬ ВОРОГАМ!

  • макс 09.05.2014 at 01:06

    Некоторие Шполянские судьи принимают незаконные необоснованные судебные решения,например:,милиции ловит преступника,тот при задержании оказывает сопротивление, а судья по просьбе местной мафии его через два часа отпускает.А потом у людей претензии к милиции почему бандити гуляют на свободе?Зарплата у етих судей от 15 тис. гривен. Нада сделать им как у милиции по две,и пенсию как у всего чесного народа по 1100 гривен,а также бочку с дерьмом возле суда поставить, чтобы все по закону делали: хотя судьи то старого режыма у них понятия а не закон. Или покрышками здание суда обкладывать? Закон один для всех!

    • Николай 09.05.2014 at 15:26

      Ох, эти милиция, судьи!!! Посмотрите они уже отмазывают полищука и тупоту. Когда это уже закончиться???

  • Ігор 09.05.2014 at 18:44

    Справи по Тупоті і Поліщука ще незакриті, побачим які будуть рішення суду; Тупота ствержує що на нього напала жінка яка в пять раз менша за нього і в нього не було іншого виходу як відстрілюватись від неї.А Поліщук і зараз займається тим чим займався раніше,про це стверджує його найблище оточення. Рішення за судом,поживем побачим.Суддя Красюк, що в Тупоти що в Поліщука.

    • саня 21.05.2014 at 23:28

      Якщо суддя красюк, то нічого в нашій державі не змінилось. Як були в жопі, так і зараз……

  • Женя 10.05.2014 at 08:43

    Рембо я думаю тебе шполяни теж обливають брудом і не менше чим названих керівників. Тільки вони роботою займаються а не болтовньою

    • Рембо 12.05.2014 at 19:41

      Женя, хотілося б знати чим займаєся ти ?
      Може спільно зробимо якийсь цікавий проект, для покращення життя жителів Шполянщини !

  • Gena 12.05.2014 at 10:42

    Коли ці суди, яка дата?

  • Ігор 12.05.2014 at 13:48

    По Тупоті суд буде 16.05. в 12 годин.Тільки це не за стрілянину а зате що після того як його відпустила міліція він приїхав в лікарню і чуть її не розгромив.Лікарів посилав дуже далеко. А по Поліщуку 15.05. на14.00 що стосується продажу наркотичних препаратів і наркоманів то з ними нада боротися більш радикально бо це велике зло. Суддям не дуже подобається що до їх справ прикута увага людей.

    • Петро 12.05.2014 at 15:33

      А справи по ігрових автоматах коли будуть слухатись ? Чи вже є рішення ?

  • ліля 13.05.2014 at 11:10

    Майдан змінив обличчя влади, але не змінив саму владу. Що змінилося? Майже нічого.Влада не чує народ! Або не хоче чути! І якщо перекриття дороги може змусити владу в Києві почути народ Шполянщини, Я ГОТОВА ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ПЕРЕКРИТТІ ДОРОГИ.

    • Рембо 13.05.2014 at 19:57

      Тих хто дійсно намагався змінити владу , немає в живих ! Земля їм пухом ! Слава Героям навіки! Ті хто прийшов до влади в Києві, а тим більше в областях і районах просто використали і продовжують використовувати народ щоб допастися до кормушки ! Вонивина ніколи не почують народ ! Влада повина братися цивілізованим шляхом, а не майданом, групкою крикунів, які не знають що з нею робити дальше !

    • саня 21.05.2014 at 23:32

      Та підождіть трохи, хай на сході вирішиться, та з путіним розрулиться, а там… З зеком справились, і цих кровососів або заставим під народну дудку танцювать, або теж чемодан, вокзал…. Люди вже терпіти не будуть, і боятись не будуть. Нам предстоїть ще не один майдан і майданчик.

  • Gena 13.05.2014 at 21:56

    Слава Богу що влада не чує таких дур як Ліля. А що робити людям, яким потрібно до Києва чи на екзамен чи у лікарню, чи до хворих родичів. Треба мозги включати, а не фантазію

  • Женя 13.05.2014 at 22:00

    Я маркетолог. Пропонуй Рембо чим я можу бути корисним. Я відгукнусь

  • Ігор 15.05.2014 at 00:17

    У людини є тільки права,а у громадянина є ще і обов’язки,і їх є основних чотирі. Перший-платить податки;другий-захищати країну,і необовязково з зброєю в руках. Третій -виконувати рішення судів( там де судді непродажні).І четвертий- коли влада не чує народ,або не хоче чути, ПРОГНАТИ ВЛАДУ,якщо вона перестала служити народу, це ОБОВ’ЯЗОК громадянина,якщо він дійсно громадянин а не якесь чмо, чи тітушка.І для усунення такої влади можна діять будь якими методами,в тому числі і перекриття доріг і блокування приміщень і т.д. ВЛАДУ МАЄ НАРОД(згідно з Коннституцією),він обирає конкретних осіб ,ті кого обрано мають памятати що вони є відповідальними перед народом і перед Богом.Вони не мають влади без відповідальності.ВЛАДА Є ВІД БОГА, А ЇЇ НОСІЄМ Є НАРОД!!!

  • Ігор 15.05.2014 at 00:20

    У людини є тільки права,а у громадянина є ще і обов’язки,і їх є основних чотирі. Перший-платить податки;другий-захищати країну,і необовязково з зброєю в руках. Третій -виконувати рішення судів( там де судді непродажні).І четвертий- коли влада не чує народ,або не хоче чути, ПРОГНАТИ ВЛАДУ,якщо вона перестала служити народу, це ОБОВ’ЯЗОК громадянина,якщо він дійсно громадянин а не якесь чмо, чи тітушка.І для усунення такої влади можна діять будь якими методами,в тому числі і перекриття доріг і блокування приміщень і т.д. ВЛАДУ МАЄ НАРОД(згідно з Коннституціє!!!)

  • ШПОЛЯНИН 16.05.2014 at 08:57

    А якщо ваша народна рада – одні дебіли, як тоді нормальним людям захищати свої права? Поодинці?

    • Петро 16.05.2014 at 22:18

      Власне кажучи – кого конкретно ти дебілами називаєш ? Ти медик ? Діагнози встановлювати маєш право ? Подивись спочатку на себе в дзеркало – а потім іншим оцінку давай.

      • ШПОЛЯНИН 19.05.2014 at 14:25

        Народній раді оцінку дає народ, і медики в тому числі! Я особистно, як шполянин вважаю, що Коваль достойний стати керівником району і не треба на нього гнати всяку чехню про самогон чи бізнес! Боїться його мафія, то й розпускає гадості. Тільки він не з лякливих, вистоїть і ще покаже кожному місце. Але з ким він збирається працювати, коли отакі слюсарі з вивернутими мозгами його оточують! Слюсар з лазіком шепчеться, про це всі знають, того й результатів мало – у районній раді керують скорики, павлови, гребні і вся та яничарська команда. На відділ освіти допустили вербівського! От тепер вони із шпицьою, пустовітом і лазом откатики пошурують, вони це робили ще до першого майдану дуже вміло. А народна рада хай хлопає вухами та шини палить. Слюсар – революціонер! А новий голова суду! Шукайте правди тепер, правдолюби і патріоти!

        • саня 21.05.2014 at 23:35

          Ніяк вас зрозуміти не можу, то ви за Коваля, то народну раду дебілами обзиваєте.

  • Патріот 17.05.2014 at 21:15

    Коваль із Слюсарьом взагалі ще те мудило. Традиції заплатили їм гроші, щоб ті допомагали районом колотити, то ці двоє взяли по 1200 грн. а решті заплатили по 300 грн. От тобі і справедливість. Своїх почали обдурювати. Як на мітинги то разом а як гроші традицій ділити то набили свої кармани. От і зрозуміло що цих людей цікавлять тільки гроші і ніякі не люди і не район

  • kraika 18.05.2014 at 13:16

    Це що? Розцінки Ляшенка для народу?

  • микола 18.05.2014 at 13:17

    Щось дешево Микола Григорович нас оцінив!!!А скільки заплатив Ляшенко Кутовому,новому керівнику міліції,начальнику ДАІ,податкові,Лєні Борисівні,які пригнались туди зразу по чиємусь дзвінку!Мабуть там проплати в доларах,які так любить наш “смотрящий”!Вони своїм розумом не можуть зрозуміти ,що не все можна купити за “долар”!Успокойтесь і не обливайте брудом Народну Раду!Ви до цього часу думаєте ,що ви все вирішуєте,але часи змінились,загинули патріоти,і в цьому є винна наших шполянських царків,які пачками носили гроші Черевку,а той проплачував тітушок!Народна Рада обіцяє,що будуть озвучені всі прізвища тітушок і їхніх організаторів!Слава Україні!

  • Ігор 18.05.2014 at 13:24

    Якби усі були такі як Коваль та Слюсар. Це люди які жертвують своїм часом, своїми грошима, Коваль за свої гроші їздив на Майдан, з свого погріба брав консервацію, також організовував і інших людей з Товмача і Скотарево для підтримки Майдану. А в цей час інші старались догодить ” регіонам “і тихенько грабували країну, а зараз скоріш подавляться чим дадуть якусь благодійну допомогу,це ці люди заради грошей і посад, а також свого бізнеса перескакували з однеї партії в іншу,а зараз вони не можуть зайняти свою чітку позицію,вони і надалі хочуть робити те що робили і раніше.І будь ласка не видумуйте”патріоте”дурниць і нікого не обливайте брудом,тому що за брехню потрібно буде відповідати якщо не перед людьми, то перед Богом точно.

    • Рембо 18.05.2014 at 14:11

      Організовувати людей для поїздки за чужі гроші, це також бізнес ! А скільки можна разів поїхати в Київ на зарплату сільського голови ?! І на скільки відомо тушонок непотрібно з погріба, бо продуктами снабжав Ляшенко ! Коваль і Слюсар на людському горі роблять бізнес, до того не чесний навідь до тих людей які їм повірили ! Якщо такі великі борці за незалежнысть держави , нехай складають повноваження голови села, і на передову, а не з нори чекають коли їх приведуть до корита ! Слава Героям Майдану ! Ганьба тим , хто на людському горі хоче в рай !

  • kraika 18.05.2014 at 14:26

    А де був ти конкретно коли Коваль і його товаріші на Грушевського стояли. І не за посади, а за Україну. А такі якЛяшенко якщо щось і давали то тільки на антимайдан і тітушок. А потім востанній момент почали себе рятувати та й досі рятують шляхом підкупу і корупції.

    • Рембо 18.05.2014 at 14:52

      Підполковник міліції, в тей час, забезпечував правопорядок на майдані, і Коваля і його місію бачив з усих сторін. Зараз забезпечую правопорядок в Донецьку ! Не знаю чим займалися Ви і Вам подібні які підтримують Коваля і Слюсаря, які в своїму житті нічого не зробили, окрім того, що заробляли на людському горі ! Я уроженець Шполи, і мені прикро за горе діячів Шполянщини !

  • Gena 18.05.2014 at 14:52

    Коваль працюючи головою села має незаконно в оренді 500 га. землі і торгує самогоном, платить людям зарплату в конверті. Купив на зарплату нового камаза. шукає з прокурором нові шляхи захвату землі.Домовився з аграрними традиціями за гроші організовувати самооборона на провокації .цих проданців не цікавлять люди. Хай стане головою адміністрації і пролюструє свій власний бізнес.а традиціі хай заплатять податки до бюджету. Відповідно до закону. А Ляшенка попросимо щоб цього шахрая який гнобить село, вивів на чисту воду.

  • Грім 18.05.2014 at 14:55

    Країка все на традиціі за копійки працює, а ще когось в чомусь підозрює. Традиціі геть

  • Грім 18.05.2014 at 14:58

    Такі як країка працюють на традиціі продаючи свою совість за копійки. Запихни свою думку у своє заднє місце . Продажня шкура

  • Gena 18.05.2014 at 15:10

    Хай Коваль прийде до влади і пролюструє свій бізнес а саме незаконну оренду 500 га землі та продажу самогону. Нещодавно куплений новий КамАЗ . Хай забуде про плани з прокурором про захват нових земель. А традиціі прозвітують про сплачені до районного бюджету податки. Якщо такі є. А розвідників якраз встановлюють традиціі з Ковальом. І хай Ляшенко виведе вас проданців на чисту воду.деребаньте свої райони а про Шполу забудьте

  • Антон 18.05.2014 at 15:54

    Щось дешево оцінили!Скільки ж заплатив Ляшенко новому керівнику міліції,налоговій,Даі,адміністрації,які прилетіли на поле за декілька хвилин!Мабуть їм платили доларами?

  • правдолюб 18.05.2014 at 16:02

    Коваль, як і кожен з народної ради, – людина, яка вистояла на Майдані, ризикуючи своїм життям, людина яка знає ціну життя і ціну нашої народної,хоч і такої хиткої, перемоги! І ніколи і ні за які гроші не продасть свою совість!
    Вам не смішно називати такі копійки? 300 грн, 1,200? Це для народної ради дуже дешева ціна- сказали б міліон, ще б повірила. Такі ж суми-це рівень тих, хто стояв на Антимайдані по 200 грн. в день.
    Народна рада відстоює права і інтереси народу безкоштовно. Тож не судіть всіх по собі, продажні “політичні проститутки”!(зі слів нардепа О.Ляшка).

  • Антон 18.05.2014 at 16:16

    Підполковник мабуть був із беркутом,і розтрілював людей на Майдані!А зараз на сході допомогає сепаратистам!

  • Валентин 18.05.2014 at 16:20

    Ляшенку не треба нікого підкуплювати. Він давно працює на землі, займається тваринництвом. Йому немає часу когось підкуплювати. А такі пройдисвіди як традиціі тільки й бігають щоб когось підкупити. Що там говорити як на них тупота працює.той втопив дівчину, інший підстрелив, третій струмом вбив. Нормальна компашка. Так скоро пів Шполи кончать. Хто може рятуйтесь від кримінальних елементів

    • саня 21.05.2014 at 23:42

      Та ляшенко з лазіком носиться, як дурень зі ступою. А ля гурман йому предоставляє для громадської ради – злодійского сходняка. На все у нього вистачає часу. Хоч би не смішили з своєю громадською радою – ніби люди не знають тих бандитських та зрадницьких облич.

  • Антон 18.05.2014 at 16:23

    Підполковник мабуть був із беркутом,і розтрілював людей на Майдані!А зараз на сході допомогає сепаратистам!Іще полковник вміє організовувати ігрові автомати,розводити всих,як лохів,сунути скрізь свого носа!А найбільше він любить ДОЛАР!!!

    • Рембо 18.05.2014 at 17:59

      Підполковник служив і служить згідно присяги, народу України, виконуючи доручення вищого керівництва при всих владах ! І якщо в Ваших очах всі міліціонери злочинці, беріть зброю і самі захищайте народ, а не ховайтеся по норах !

  • Влад 18.05.2014 at 16:26

    Шановна Ліна Борисівна. Можливо для вас 200 гривень і копійки, а для голови села ні. Цікаво хто розрахувався за каву у кафе, яку ви вдвох пили із Слюсарем?

  • Ігор 18.05.2014 at 23:14

    Проблема “ЗЕМЛІ” дійсно болюча проблема для Шполянського та інших сосідніх районів,там є зловживання працівниками державних структур, контролюючими органами,також є питання і до деяких сільских голів. Тому новому прокурору району не позаздриш, роботи непочатий край.А хто знає про брудні оборудки з землею, не говорити про них вдома на кухні,а говорити про них в прокуратурі,писати звернення,і інформувати про це в будь яких ЗМІ. Людям було б дуже цікаво щоб районна газета “Шполянські вісті” надрукувала НЕУПЕРЕДЖЕНУ і об’єктивну статтю де була б почута думка власників земельних паїв, та коментарі представників СПОП “Відродження” та ТОВ “Українські аграрні традиції” стосовно подій що відбувались 17.05.2014. на полі біля села Скотарево.

  • Влад 19.05.2014 at 07:50

    Шановна Ліна Борисівна про ваші плани захвату землі Шполянські вісті вже давно і об’єктивно написали. Так ви чомусь почали судитися? Правда не сподобалась?

  • ліля 20.05.2014 at 12:33

    Людина-дуже цікава особистість. І зрозуміти її дуже важко. Сьогодні вона говорить одне, а думає-інше. завтра говорить третє, а думає четверте. все так складно. Кому вірити, а кому-ні? В кожного своя правда, а яка з них-істинна? кожен має свою думку про когось чи щось, і всі ці думки-правильні по-своєму. Треба поважати один одного!
    Особисто я вірю народній раді, тому я в народній раді. Я вірю Ковалю, і тому я підтримую його кандидатуру. Не треба говорити те, чого ви не знаєте. Прийдіть на народну раду і ви переконаєтесь, що там все чесно, без кулуарних домовлянь. Народна рада-чи не єдина, яка намага.ться зламати стару систему яника-азірова. Хочете допомогти, підказати-дійте. А якщо ваша мета-перешкоджати її діяльності, схаменіться! Переможе добро і правда.
    а якщо ви сумніваєтесь в комусь з Народної ради-вірити можна на 100% лише собі! і якщо хтось з Народної ради колись щось зробить протиправне, зрадить Майдан і його ідеї та принципи,- я перша про це скажу! Я за правду! Я за владу,яка чує і не обманює народ. Я за рівні права всіх, це коли тебе беруть на роботу за твої знання і вміння, а не через чийсь дзвінок. А зараз в нашому районі, та і у всій країні, все не так. Все вирішує дзвінок, долар… Тому ми і маємо таки “спеців-ділків”! Вони “проффесори” без натяку на совість і чесність. + ДАЙТЕ МОЛОДІ МОЖЛИВІСТЬ ДІЯТИ! Молодь мислить по-іншому, креативно і сміливо. ЇЇ ніхто не привчав десятки років працювать на того дядька. А старші і досвідчені порадите щось, хоча і досвід-це вже минуле. Зараз інший світ і інші вимоги! Досвід-добре, а молодість-краще!

  • Патріот 20.05.2014 at 20:59

    Ліна Борисівна подивіться Ковалю у паспорт. Його дуже важко назвати молодю. Скоріше переросток

    • ліля 21.05.2014 at 15:05

      Яка ліна борисівна? читати вмієте? Ліля-моє справжнє імя. Я не ховаюсь від вигаданими іменами чи ніками, і все що пишу-відповідаю за свої слова.
      Патріоте! Читайте уважно! І ніяку Л.б. я не знаю.

      • ШПОЛЯНИН 21.05.2014 at 15:24

        Це громадську раду переклинило, поламались мозги і з них лізе шо попало, в тому числі і різні ліни, з ким там вони ще шараганяться.

  • Патріот 21.05.2014 at 19:53

    Шановна Ліна Борисівна ніхто вас не як ви кажете не шараганиться. Не турбуйтесь будь ласка

  • вася 22.05.2014 at 12:16

    Я дивлюсь що патріот ,це ідіот,якого заклинило на Ліні Борисівні!Але там написано Ліля,вчись читати!патріоту сказав МГ,що Ліна Борисівна,і яке б там імя не було він бачить Ліну!Свої мозги треба трохи використовувати,якщо вони є!

  • Влад 22.05.2014 at 13:19

    Шановна Ліна Борисівна, ви краще дивіться на свої мозги. Якщо вони у вас є. Жадність на землю Шполянського району є, а на рахунок мозгів не впевнений.

    • ліля 22.05.2014 at 16:00

      You are as bold as brass and deaf as an adder! Can you read? Go to school!
      Blind men can judge no colors!

  • ліля 22.05.2014 at 16:09

    влад! Have you rats in the attic? перевод нужен? переклад потрібен?
    А як там щодо твоєї освіти? Do you speak English? Чи “дую, та не сильно”?

  • Влад 22.05.2014 at 16:10

    Шановна Ліна Борисівна можливо проблема у вас, можливо нахабна і глуха ви?те що ви були у США і знаєте їхню мову це також не секрет ні для кого

  • Влад 22.05.2014 at 16:13

    А щоб перекладати тексти достатньо відповідної програми у телефоні. У мене є переклад 50 мов, так що не напиягайтесь. Ви доросла жінка, а ведете себе як школярка

    • ліля 22.05.2014 at 17:18

      Телефон з перекладачем- хороше свідчення вашого інтелекту. Для того,щоб вільно володіти англійською мовою, достатньо добре вчитись в ВУЗі. Ваші знання=телефон+комп?

  • Влад 22.05.2014 at 16:23

    Шановна Ліна Борисівна ви краще поцікавився освітою Коваля, якого ви так в шполянську адміністрацію пропихаєте . Чи на фоні Тупоти , Коваль не самий гірший варіант?

    • ліля 22.05.2014 at 17:21

      ВІТАЮ влад! ви перемогли в конкурсі “Тупой и еще тупее”!

  • Влад 22.05.2014 at 17:50

    Шановна Ліна Борисівна ви дуже нервова. Вас хтось образив???

    • Антивлад 22.05.2014 at 21:17

      Ти з якого дурдому, дегенерат? Куроченко звати Олена Борисівна а не Ліна. Погано гроші відпрацьовуєш у лазіка. Може всі тут пожаліють тебе і скинуться на лікарства від відмирання головного мозку? Чи григорович тебе сам лічить?

      • вася 23.05.2014 at 16:37

        Лазіку зараз не має часу,він терміново продає квартири в незаконно вкраденому ПМК!Люди не спішіть купляти квартири,бо ще прийдеться віддавать!

  • Влад 23.05.2014 at 14:01

    Шановна Ліна Борисівна ви на того Лазіка так постійно скаржитесь. Мабуть він вас чимось образив, або не захотів з вами співпрацювати. А Тупота сам не витягує всі загарбницькі плани

  • Ігор 24.05.2014 at 23:37

    Одна держиморда получила 50 процентів до посадового окладу,+ матеріальну допомогу,+ гроші на оздоровлення, одні свині біля корита помінялись на інших ,а система осталась стара.ЛЮДИ ГОЛОСУЙТЕ З РОЗУМОМ. Держіть ВИЛА напоготові,а порох сухим. Слава Україні! Слава ГЕРОЯМ! Слава НАЦІЇ! Смерть ворогам!

  • ШПОЛЯНИН 02.06.2014 at 10:20

    Голосуйте за Ліну Борисівну! Влад її вже розпіарив, нехай її виберуть і в нього вже нарешті мову відбере.

  • Влад 02.06.2014 at 21:03

    Шановна Ліна Борисівна мені не треба до психіатра звертатися , а вам до сексопатолога не завадило б. Така маса не витраченоі енергії .

    • ШПОЛЯНИН 03.06.2014 at 14:20

      На відміну від тебе, я адекватно на людей реагую, а тобі вже й дерева скоро будуть видаватися за Ліну Борисівну.

  • Влад 03.06.2014 at 14:45

    Не дерева, а тільки ви

  • софочка 06.06.2014 at 09:50

    Наше Вам здрасте! Вот он счастье то таки наступило!!!Все становится на круги своя! У Коваля- ИНФАРКТ, у Плосконоса- ГОЛЫЙ ВАССЕР. а у Дубины – проплаченное кресло в РДА!!!!!ХА-ХА!!!!!!! Вот Вам и Ваш Майдан – за что боролись на то и напоролись.Это Вам народная зрада не цацки-пецки-это шо бы Вы знали-все в этом мире решалово! И за оччень большие деньги!!!!!!Так шо сидите и катайтесь и не мешайте серьезным людям заниматься делом!!!!

  • микола 06.06.2014 at 21:54

    Софочка не захлинись своєю ядовитою слиною!

  • Ігор 06.06.2014 at 22:13

    ” Ну здрасте Вам! Сохраняйте революционную сознательность и не рыпайтесь, а то Сене очень хотелось бы испортить Ваш портрет” Это к Дубыне и прочим гешефтмахерам и фармазонам которые хотят кресло РДА,для Вас ето будет большой гембель,даже с ВАШЫМ большым БАБЛОМ. Говорячи рідною мовою,дуже сильно насторожують люди які сильно хочуть мати посади і бути при владі.Так Дубина був у губернатора і пропонував сам себе,крісло він не проплачував,із чим приїхав з тим і поїхав,часи Тулуба уже пройшли.Теперішнього кандидата на посаду голови РДА запропонував Коваль С.В. і цю кандидатуру підтримала Народна Рада, це досвідчений управлінець місцевого самоврядування,який ще і не відразу дав згоду,тому що порядних людей у владу потрібно заганяти палицею,а непорядні самі лізуть…

  • Влад 06.06.2014 at 23:43

    О ! Ліна Борисівна давно вас не було чути. Це Коваль по вашому порядний? Чи ви така порядна?а за Коваля хіба ніхто не проплачував?чи в його випадку навіть бабло не допомагає?

  • астрея 07.07.2014 at 09:05

    Да угомонитесь вы ВСЕ!!!!