Черкащина: у Шполі призначили голову райдержадміністрації

26.01.2015

У Шполі призначили голову районної державної адміністрації. Відповідний Указ підписав Президент України Петро Порошенко.

«Призначити ПОТАПЕНКА Володимира Миколайовича головою Шполянської районної державної адміністрації Черкаської області», – йдеться в Указі глави держави.

27 Comments

  • Станіслав Іванович 26.01.2015 at 20:18

    Вітаємо з призначенням! Служіть власному народу, а не власній кишені, і кучкі багатіїїв -алігархів. Хай Вам щастить!

    • АТО 01.02.2015 at 15:22

      Володимир Миколайович! влада і ви зокрема говорите що головним завданням є підтримка сімей учасників АТО. нещодавно ви були на зустрічі з ними. чули їх думки. бачили як вони підтримують питання зняття вікторука, зміни ваших заступників. чи чутимете ви їх і далі? вікторука знімуть. хто це зробить? ви? обласна влада? скандал у змі? той і буде героєм для всього району. редактором призначте ту ображену матір двох учасників АТО, вчитель укр.мови на пенсії. один з її синів нагороджений державною нагородою, був в оточенні все літо на Довжанському, його мати скільки сліз виплакала за сином. а якесь чмо-писака виштовхує її? мати, чий другий син після звільнення свого брата вирушив в АТО, без амуніції, і саме Ліля знову прийшла на допомогу. ї ця героїчна мати двох героїв не має права висловити свою думку на сторінках районки, не має права сказати слова подяки?чи є справжні чоловіки які можуть захистити цю ображену жінку? уявіть її, матір двох героїв, виштовхав вікторук? обидва сини цієї жіночки захищають Україну. хто ще буде захищати вікторука?

  • deputat 26.01.2015 at 20:38

    Хочеться, щоб новий голова РДА з перших днів роботи не розчарувався. Адже він, судячи з характеристик людей, звик працювати, а тут треба просто штани протирати. Така посада найкраще підходить Пірогову. Він і вінка до пам’ятника покладе, і круглий стіл може скликати, і керівника підприємства з днем народження привітає. Озернись – і робочий день закінчився, пора додому, або по чарці випити із однодумцями. Це був “найефективніший голова РДА”.

  • Рембо 26.01.2015 at 21:05

    Усхів тобі Володимире Миколайовичу ! Тільки такі як ти ,виховуючись без батьків у інтернаті, пройшовши шлях від ветсанітара до керівника господарства, вивівши його у передові, зберігши в цей час твариництво, зробивши багато для людей, зберігши робочі місця, багато вклавши сил і енергії для розвитку економіки району, маючи освіту магістра державного управління – повинні керувати районом !
    Порада :
    Лучше быть откровенной матерливой сволочью, чем вежливой техоней подхалимом.
    Быть прямолинейным и порядочным !

  • zhorka 27.01.2015 at 01:36

    Рембо тобі порада: “Никогда не оказывайте услуг, о которых Вас не просят.” Кому потрібні твої поради? Пороставляв по всіх статтях свої коментарії про призначення, наче могло бути по іншому. Ти я бачу добре працюєш язиком, так от хай Володимир Миколайович візьме тебе СРАК О ЛИЗОМ. Ви з Фортом розумні на язик то будете радниками. Рембо і Форт -радники, друга група інвалідності купляна вже є? Якщо нема то зроблять. В Скорика радник Є, а в голови РДА буде аж два. А якщо серйозно, то твоя ця хвальба Потапенку зовсім не потрібна.

    • Форт 27.01.2015 at 10:49

      Чуєш розумнику – ти мені прочитай де я написав щось за Потапенка? Гнать на Слюсара – було, питань не має. Зачепа – десь того ж поля ягода.
      Ти пиши так як воно є, а не так як тобі це ввижається.
      А те, що ти (виходячи з твоєї логіки) лижеш сраку Тому ж Зачепі – то як тоді можна назвати тебе? Я думаю радником у нього ти був би хреновим, бо не опреуєш реаліями, а якимись надуманими фантазіями.

  • Рембо 27.01.2015 at 07:12

    zhorka – я про людину сказав те,.що вона заслуговує, і це не надумане, це підверджено життям ! А що ти можеш про себе сказати, або такі як Запепи, Скорики, Слюсарі, Бойки та інші крикуни майдану ? Які окрім обливати кожного брудом, більше нічого в житті не зробили для людей ! Відносно радника, потрібно подумати – і запропонувати Володимиру Миколайовичу деклька порад. Першою буде зібрати таких як ти і повести на екскурсію в Ярославку , щоб ви в живу побачили що зробила людина, і заставити накормити і подоїти корів – для порівняння що лекше язиком тріпати на майдані – чи займатися конкретними справами !

  • Ivan provodnik 27.01.2015 at 12:44

    Ти Рембо не сильно кричи за Потапа, бо те що він зробив у Ярославці – це його заслуга як гарного господарника і менеджера і до голови РДА ніякого відношення не має. Побачимо його роботу, оцінимо і тоді будемо говорити хто є хто. Можливо він і гарна людина, але наша босота скільки виїздила за нього, попила крові чинушам в області і завезла грошей, що вони навіть представляти його не захотіли, бо побоялись до нас їхать. А таку велику честь на себе взяв аж самий деградований алкаш райради ваня скорик, оце підвалило щастя мудаку. Краще б взагалі не представляли хай би ставав до роботи, а то ваня з перших днів йому підмочив репутацію, хіба не знайшлося більш достойної кандидатури, як скорик? А втім хто? як в нашій РДА самі інваліди і алкаші. Може Потап трохи їх порозганяє і набере нормальну команду.

    • Троль 27.01.2015 at 19:45

      ну знаючи чудово володю то він не буде цяцькаться з ледацюгами. коли вони його підставлять – а вони його підставлять то буде їм те шо й дояркам.

    • Рембо 27.01.2015 at 19:47

      Я думаю в Потапенка вистачить сил і енергії для наведення порядку в районі.
      Він повинен стати народним головою, з допомогою громади І Змінивши ситуацію в районній раді – убравши Скориків , Павлових, Гребінюченків, Вербівських з допомогою громади, через вибори до місцевих рад !
      Ми не повинні бути байдужими, не бути зацикленні на політиканах, а на справах які принесуть достаток і благополуччя громаді !

      • Троль 27.01.2015 at 22:10

        погано віриться що він стане народним з такою когортою шакалів які його оточили.

      • Семен 27.01.2015 at 22:37

        Так ,так , я також думаю Швидко продасть район як 1 свое господарство у Липянц1 .

        • Рембо 27.01.2015 at 23:02

          Семене, у Лип”янці Потапенко був найнятим керівником, ніякиго відношення до матеріальних цінностей не мав, господарство його ніколи не було, і як він його міг продати, коли майнові і земельні паї належать селянам.

  • drakosha 28.01.2015 at 10:29

    Питання, дехто тут гарно його розписує який він гарний і пухнастий, а хтось помітив, що людину назначили як злодія, не питаючи поради у громади ні ради??? Як на мене дуже дивно що людину в обхід місцевих назначають. Можуть бути і погані місцеві, але їх обійшли. Відповідно питання: чого це коштувало і кому з місцевих князьків?

  • Олег 28.01.2015 at 13:26

    Ми не повинні бути байдужими, не бути зацикленні на політиканах, а на справах які принесуть достаток і благополуччя громаді !

  • Данило 28.01.2015 at 13:32

    Давайте будемо судити людину за вчинками, а не поливати його багном, як тiльки прийшов до влади.

  • ШПОЛЯНИН 28.01.2015 at 17:21

    Думаю, що йому зараз важко, бо нема поряд нікого такого, хто б допоміг швидко орієнтуватись. А те, що він хоче кращого для нашого району – я в цьому не сумніваюсь. Нехай вижене Шпицю, Березу, Вербівського, Вовка, Вікторука, відшиє від себе Павлова і Гребенюченка, не пускає на поріг Лазоренка – і все буде чудово. А Скорик – що є, що нема, нехай там собі ходить на роботу й з роботи.

    • АТО 30.01.2015 at 19:33

      в нового голови є місяць для кадрових змін. його заступники мають скласти повноваження а він повинен призначити нових або перепризначити їх.треба щоб кандидатури пройшли обговорення і погодження перед громадською і районною радою. тоді можна говорити що голова цікавиться думкою народу. якщо змін не буде це значить що його цілком задовольняють шпиці і вербівські. тож все буде ясно вже за цей місяць. перепризначення тих самих пройде тихо і мовчки. і не треба говорити про нагальні проблеми. кадрові питання є важливішими. нічого не зміниться якщо при владі залишаться ті ж. і тоді яким би хорошим не був новий голова все марно. адже ті змії задушать всі його хороші починання в зародку.

      • Сергій 31.01.2015 at 22:13

        100%

  • Відвідувач 28.01.2015 at 19:44

    Ірина Каландирець буде чудовим начальником відділу освіти!

  • zhorka 29.01.2015 at 08:43

    А чи хватить у Ірини рішучості навести порядок в освіті району? Чи зможе вона нарешті вже подкувати всім освітянам-пенсіонерам, особливо тим хто добре заробляв під час виборів? Коли начальник закупив фарбу (обікрав дітей) то чому мовчала Ірина, мовчав і Тішков, чи вони просто бояться попасти в немилість від вищого керівництва, адже і там сидять злодії, і на тих посадах вони комусь вигодні.

  • АТО 29.01.2015 at 20:04

    ні, не вистачить! людину потрібно нову, яка там не працювала. лише нова людина може навести порядок

  • АТО 29.01.2015 at 20:32

    Осаула-зав освіти! кращого не знайти! професіонал! патріот! порядний!

    • Форт 29.01.2015 at 21:20

      Ага, “Ветеран майдану” – як він каже

  • Українець 01.02.2015 at 09:32

    Адміністративно-територіальна реформа зменшить кількість районів в Україні у 4 рази

    В Україні впроваджують адміністративно-територіальну реформу. Після децентралізації місцеві громади матимуть більше повноважень, кількість районів зменшиться у чотири рази. А от змін в обласному управлінні не буде.

    Про це сьогодні на прес-конференції повідомив голова правління Центру політико-правових реформ Ігор Коліушко.Наступні місцеві вибори восени 2015 року мають бути проведені на основі нового поділу.

  • Українець 01.02.2015 at 09:41

    Основні засади проведення адміністративно-територіальної реформи в Україні:

    1.Проведення в Україні системної адміністративно-територіальної реформи є об’єктивною необхідністю. Вона повинна закласти основи для розвитку нашої країни за моделлю народного капіталізму, на засадах демократії та самодостатності територій.
    2.Мета адміністративно-територіальної реформи має полягати в демонополізації та децентралізації системи державного управління шляхом розширення повноважень місцевих самоврядних органів влади. До повноважень центральної влади повинно належати передусім вироблення та реалізація загальнодержавної стратегії розвитку.
    3.Створена у ході реформи модель місцевого самоврядування має бути підкріплена відповідною фінансовою базою, що убезпечить від хабарництва та штучного перерозподілу грошей.
    4.В основу вибору стратегії адміністративно-територіальної реформи потрібно покласти передусім інтереси громади, а не державної машини, основною функцією якої має стати надання громадянам щонайбільшої кількості публічних послуг.
    5.Законопроект “Про територіальний устрій України”, запропонований віце-прем’єр-міністром України Романом Безсмертним (нині він звільнений з цієї посади. – Ред.), не відповідає національним інтересам України, не має наукової основи, а тому не може бути базовим документом для проведення адміністративно-територіальної реформи в нашій країні.
    6.Саме українські міські голови, завдяки професіоналізмові яких держава безболісно пережила скрутні політичні часи зміни режиму, повинні стати рушійною силою адміністративно-територіальної реформи та ініціювати розробку нового закону, який би відповідав інтересам громад.
    7.Потрібно забезпечити комплексність проведення реформи місцевого самоврядування. Це означає, що адміністративно-територіальний переустрій має відбуватися одночасно з податковою та бюджетною реформами.
    8.У новому Законі “Про адміністративно-територіальний устрій України” повинні міститися такі основні положення:
    -двоступенева система адміністративного управління;
    -громада – основна ланка місцевого самоврядування;
    -ліквідація делегованих повноважень органів місцевого самоврядування;
    -ліквідація райрад та районних державних адміністрацій;
    -створення замість областей паланок-департаментів (орієнтовна назва);
    -ліквідація системи держказначейств на рівні громад;
    -ліквідація силових структур на рівні громад.

    Успішному впровадженню реформи в Україні мусить передувати вироблення оптимальної, економічно та історично обумовленої концепції нового територіального устрою та здійснення самоврядування в державі.

    Система територіального самоврядування в Україні повинна мати цілісну вертикально-горизонтальну структуру місцевого самоврядування і складатися з двох елементів (рівнів):
    1) міські та сільські громади,
    2) паланки (департаменти).

    Дворівневу систему самоврядування варто доповнити його особливою формою – містом-агломерацією.

    Перший рівень. Базовим рівнем та основною одиницею місцевого самоврядування для України має стати громада. Це певна кількість людей, що проживає на спільній території і шляхом місцевого референдуму приймає рішення про об’єднання в самодостатню самоврядну одиницю. Необхідно відкинути критерій чисельності як умову створення громади. Будь-який населений пункт може бути громадою незалежно від кількості осіб, яка в ньому проживає.

    Існування районів є недоцільним, оскільки громадою може бути будь-яке поселення, незалежно від його чисельності, якщо особи, які в ньому мешкають, вважають, що вони в змозі забезпечити належні умови соціальноекономічного та гуманітарного розвитку цього поселення.

    Громади можуть утворювати міста, села і селища міського типу. Селища і села вправі на добровільних засадах об’єднуватися та утворювати єдину громаду. Вони також можуть приєднуватися до міста, якщо їх громади і громада міста прийняли про це рішення на місцевому референдумі.

    Громада обирає прямим голосуванням міського (сільського) голову і Раду громади. Остання обирає свого спікера та затверджує Виконком громади (міської, сільської), який автоматично очолює голова.

    До сфери діяльності громади повинні належати всі громадські справи місцевого значення, а саме: упорядкування земельного господарства, організація функціонування комунальної системи й інфраструктури, залучення інвестицій, утримання об’єктів загального користування, організація роботи комунального транспорту, житлове будівництво, облаштування торговельних площ, охорона навколишнього середовища, організація освітнього й культурного життя, охорона здоров’я, підтримання громадського порядку, організація роботи пожежних служб та ін.

    На рівні громад доцільно ліквідувати структури СБУ, МВС, прокуратури, податкові адміністрації, УБОП.

    Другий рівень місцевого самоврядування – паланки (департаменти, округи, регіони). Ідея їх запровадження базується на французькому досвіді здійснення територіальної реформи Шарлем де Голлем, що визнана найуспішнішою адміністративно-територіальною реформою 20 століття. Коли у Франції виникли серйозні тенденції сепаратизму на рівні традиційних регіонів, де Голль запровадив у державі систему департаментів (96).

    Реалізація подібного підходу в Україні дасть змогу ліквідувати бюрократичні утворення у формі адміністративних районів та областей, створивши натомість систему рівних між собою самодостатніх структур. Такий адміністративно-територіальний поділ дозволить наблизити владу до людей, активізувати залучення громад до процесу управління державою, уникнути зайвої бюрократії та сепаратизму.

    Пропонується замість 25 областей та 490 районів створити 99 паланок. Втілення запропонованої моделі неминуче “опустить” 25 центрів і “підніме” 74, а владна вертикаль позбудеться додаткової ланки – районів. Паланка – суто українська назва організованої та керованої території (козацька паланка).

    У межах кожної паланки повинна діяти державна урядова адміністрація і місцевий самоврядний виборний орган – Рада паланки, що обиратиме свого спікера, формуватиме Виконком та призначатиме керівника Виконкому з числа депутатів.

    Функції урядової держадміністрації та органів місцевої влади в паланці мають бути чітко виписаними та забезпеченими відповідним фінансуванням з бюджету паланки або державного бюджету. Слід скасувати систему делегування повноважень, аби запобігти взаємним звинуваченням державних і місцевих органів влади в невиконанні своїх зобов’язань.

    Головне завдання самоврядних органів паланок – формування стратегії розвитку території, реалізація загальних програм (стосовно будівництва і підтримання шляхів, інфраструктури, забезпечення екологічного балансу тощо). Утримання військових частин, підрозділів СБУ та МВС, прокуратури, судів здійснюється за рахунок коштів урядових державних адміністрацій. Органи силових структур створюються винятково на рівні паланок, а не громад.

    Паланкою реалізуються громадські завдання, які виходять за рамки сфер діяльності громади, зокрема: соціальна допомога, транспорт і шляхи регіонального призначення, забудова територій, водне господарство, охорона громадського спокою, подолання надзвичайних ситуацій, утримання об’єктів загального користування. Сфера культури й освіти, медичного забезпечення має фінансуватися як з бюджету паланки, так і з державного бюджету – залежно від призначення закладів, які входять до їх інфраструктури. Наприклад, великі медичні й наукові центри, клінічні лікарні повинні фінансувати держава, натомість невеликі поліклініки, лікарні швидкої допомоги, дитсадки мають утримуватися місцевими бюджетами. Коледжі, інститути, університети повинні переходити до приватної форми власності. Кілька паланок можуть об’єднувати свої зусилля для виконання проектів, що становлять взаємний інтерес.

    Особливою формою територіального самоврядування мають стати міста-агломерації, які за статусом дорівнюють паланкам. Ідеться про великі міста-мегаполіси з прилеглими до них громадами. Останні не вливаються до міста – центру агломерації, але тісно пов’язані з ним численними функціями. Агломерація характеризується складним функціонально-територіальним устроєм, зв’язком з єдиним містом-центром (у випадку моноцентричної агломерації), великою питомою вагою неаграрного населення, високим рівнем щільності населення, урбанізації та індустріалізації, добре розгалуженими транспортними міськими й міжміськими мережами та ін. Територіальні утворення, що входять до міста-агломерації, обирають Раду агломерації. В Україні може бути сформовано близько 30 міст-агломерацій, серед яких 25 – нинішні обласні центри.

    Таким чином, за нового територіального устрою України не існуватиме поділу міст на міста районного, обласного, центрального значення. Всі міста рівні.

    Для належного фінансування системи нових самоврядних одиниць в Україні необхідно змінити модель оподаткування. В основу податкової системи має бути покладена справедлива, раціональна та прозора методологія розщеплення зібраних податків: 40% усіх податкових надходжень повинно залишатися на рівні громади, 20% перераховуватися в бюджет паланки, решта 40% – у державний бюджет.

    Процедура справляння податків повинна бути простою і зрозумілою, а їх кількість – обмеженою. Оптимальним для будь-якої країни можна вважати запровадження таких податків та їх рівнів: податок на доходи фізичних осіб – 10%, податок з продажу – 5%, податок на землю (залежно від площі земельної ділянки, яка знаходиться у власності фізичної чи юридичної особи) – від 5 до 10%; місцеві збори, якщо громадою прийнято рішення про їх впровадження. Замість чинних відрахувань у різні соціальні фонди повинен діяти єдиний соціальний податок – 10%, який потрібно перераховувати на індивідуальні соціальні депозитні рахунки громадян. Податок на додану вартість, податок на прибуток, відрахування до Пенсійного фонду та в інші соціальні фонди потрібно скасувати, а ці фонди – ліквідувати.

    Рада громади та Рада паланки формують контрольну палату, яка слідкує за правильним виконанням видаткової частини бюджету. Казначейство на рівні громади має бути ліквідовано, а залишитися тільки на рівні паланок. Казначейство повинно контролювати лише ті фінансові ресурси, які виділяються громадам, містам-агломераціям, паланкам з державного бюджету.

    Затверджувати межі новостворених громад повинен Кабінет Міністрів України, а межі міст-агломерацій та паланок – Верховна Рада України.

    Здійснення адміністративно-територіальної реформи в Україні має базуватися на таких принципах:

    Унітарність як пріоритетний державний інтерес. Створення потужних самодостатніх паланок не загрожуватиме єдності країни, а навпаки, посилюватиме її. Це гарантуватимуть державні урядові адміністрації на рівні паланок та прирівняних до них міст-агломерацій.

    Надання органам місцевого самоуправління широких повноважень для реалізації цілей з розвитку громад. Таким чином буде забезпечено ефективний регіональний розвиток держави, залучення значної частини українських громадян до прийняття рішень у країні.

    Пріоритетна допомога чи субсидування громад для вирішення проблем у соціальній сфері. Йдеться про те, що в разі неспроможності громади самостійно вирішити поставлені перед нею соціальні завдання, їй має допомогти в цьому держава. Водночас заохочується співпраця місцевої влади з бізнес-структурами з метою залучення необхідних громаді ресурсів.

    Народний добробут. Цей принцип передбачає скорочення розриву в доходах і рівнях життя між багатими та бідними, створення могутнього середнього класу та побудову в країні економічної моделі народного капіталізму, основою якого стане національна буржуазія.

    Одночасне впровадження всіх рівнів територіального самоврядування – громад, паланок та міст-агломерацій, що обумовлено необхідністю функціонального перерозподілу завдань і повноважень між різними органами державної та місцевої влади. Такий підхід дозволить: мінімізувати обсяг коштів, потрібних на реалізацію реформи; скоротити строки її проведення; забезпечити нормальний процес адаптації суспільства до змін; налагодити систему взаємного партнерства між державною машиною, паланками та громадами; закласти можливість створення спільних міжрегіональних програм розвитку.

    Належна підготовка до реформи. Упровадженню в життя нової моделі адміністративно-територіального устрою України має передувати створення органів територіального самоуправління, проведення відповідної роз’яснювальної роботи з громадами, узгодження основних нормативно-правових актів держави із законодавством про новий адміністративно-територіальний устрій країни. Важливо правильно визначити механізми врегулювання майнових і фінансових питань: розподілу майна між органами самоврядування громади, паланок, міст-агломерацій, вироблення процедури звітності за надані державні субсидії, перерахування та розподілу коштів і боргів адміністративних одиниць, що ліквідуються у ході реформи.

    Належна підготовка до реформи убезпечить країну від дезорганізації та адміністративної плутанини в період адаптації до нововведень, дасть змогу уникнути обмежень (чи недотримання) прав і свобод громадян.

  • Аваст 11.02.2015 at 09:04

    Ну що, наші шановні мудрі вчителі-педагоги. Як вам нова-стара влада в районі. Не бажали Коваля без освіти, Бойка, що в бур,янах, нате вам господарника…… Ось і перші результати. Будете сидіть бед надбавки, дехто забуде геть дорогу до школи(Бурти, Соболівка). Починайте проклинать майдан і стогнать за януковичем. Начальник ваш навіть наказ видав, хто не згоден – пішов н……! А деякі директори уже й прогнулися, щоб не виперли на пенсію. Так вам і треба!