Мешканці Шполи протестують у Києві: на Черкащині назріває бунт

12.01.2015

Шполяни обіцяють «постійно діючий» пікет під Кабміном і Адміністрацією Президента
Дата публікації: 12/01/2015 17:52У: Сьогодні зранку черкащани кілька годин пікетували Кабінет Міністрів України у Києві. Люди приїхали до столиці із однією вимогою вирішити проблему призначення голови Шполянської райдержадміністрації.

Нагадаємо, на цю посаду Народна рада Шполянського району запропонувала кандидатуру сільського голови Лозуватки Станіслава Бойка, але процес призначення затягнувся. А нещодавно виявилось, що на місце голови РДА вже готується інша кандидатура.

Щоб прояснити ситуацію, наші кореспонденти під будівлею Кабміну поставили кілька запитань самому Станіславу Миколайовичу, якому, до речі, досі не надійшло ані з Адміністрації Президента, ані з Кабміну, ані з облдержадміністрації жодної офіційної відповіді.

14«Сьогодні клерки Кабміну нам сказали, що кандидатура Народної ради не розглядається. Подання, яке Черкаська обласна адміністрація надіслала, відхилено і подано іншу кандидатуру. Мені ж повідомлення не було про відмову. Співбесіда в Адміністрації Президента була проведена,і моя кандидатура була нібито затверджена», – розповів пан Бойко.

Він не знає, хто впливає на гальмування призначення, однак припускає, що ноги ростуть із Черкаської обладміністрації і від так званої шполянської «еліти», яку в просторіччі називають або «п’ятою колоною», або просто мафією.

«Про нову кандидатуру взагалі нікому ніхто не говорив, тримали інформацію за сімома печатками. Нам про це стало відомо зі своїх джерел. Кажуть, що будуть призначати керівника СТОВу зі Шполянщини Потапенка. Він давно вже працює директором товариства в селі Ярославка. Звичайно, його підтримують всі впливові та грошовиті мужі, і вони не хочуть, щоб був кандидат від народу, при чому будь-хто. Громада це зрозуміла ще тоді, коли висувала першого кандидата від Народної ради Сергія Коваля: «еліта» взагалі нікого не бажала бачити народного. Вона прагне, щоб стара мафія залишилась, тому до цього часу ніхто із владних структур в Шполянському районі також не змінився», – аналізує причини свого не призначення Бойко.

«Шполяни дуже обурені, бо змін жодних не відбувається. І ні у владних структурах, ні в силових структурах на народ ніхто не реагує, допомоги немає. Процвітає беззаконня, злочинність. Всі звернення, які були зроблені до Міністерства, наприклад, внутрішніх справ із Шполянського району – залишились без будь-якої реакції. Тому тут вся надія – на нового голову адміністрації», – додає він.

Пікетувальники пригрозили представнику Кабінету Міністрів, який до них таки вийшов, що зроблять свої зібрання тут та біля Адміністрації Президента постійно діючими, доки народна кандидатура на голову Шполянськорї РДА не буде затверджена. Разом із самообороною обіцяють проводити акції протесту і під Черкаською ОДА.

«Якщо це питання не буде вирішуватися, ми будемо піднімати народ Шполянщини, будемо їхати в Черкаси, адже, «витоки» блокування – в обласній адміністрації. Ми будемо піднімати всі демократичні сили і боротись до повної народної перемоги», – попереджає Станіслав Бойко.

Марина Даценко “ДЗВІН”

72 Comments

  • Р.С 12.01.2015 at 21:42

    Їздить у Київ комусь щось доказувать дуже дорого !!! Перекрить трасу – Черкаси — Умань тоді вони приїдуть долюдей !!!!

    • Форт 12.01.2015 at 22:33

      А Станслав Миколайович чому не не роботі в робочий день? Він же голова села, і має дбати про формування бюджету села, отоплення закладів соціальної сфери і т.д. Чи Ві на лікарняному, чи у відпустці? То за кого він так переживає в Києві? Про односельчан, чи про себе бо не попадає в крісло голови району? І яка громада його вибрала? Конкретно список, підписи.
      А то так балакать просто, ну я не знаю. Чи може громада вибрала, яка на тому фото? Ну звичайно, всі старі обличчя Народної Ради, яка фактично і не існувала? Бо немає серед них духовного лідера навіть і для них самих. Не проходить один то давайте іншого. Як по квоті у Верховну Раду.

  • Сергій 12.01.2015 at 22:29

    Ваша Народна Рада буде піднімати народ Шполянщини? Та народу Шполянщини байдуже кого там кулуарно висунула Народна Рада. Ніколи так звана Народна Рада не відображала думки шполянської громади. І які демократичні політичні сили зібрались піднімать, назвіть? Може “демократичну” Свободу? Вже не хочу говорити про те, що всі в Народній Раді пересварились між собою. От і стоїть сам “кандидат” на пікеті за своє призначення. Не скромно, правда? Зате як пафосно звучить: “Мешканці Шполи протестують у Києві: на Черкащині назріває бунт”. Страшне який буде бунт.

  • Северин холодноярець 12.01.2015 at 22:33

    У Шполі давно назріває АТО! Сепаратисти граблять нас, а ми сидимо мовчки все ковтаємо! Загинуло вже тисячі патріотів – які ще треба аргументи, щоб вигнати колорадів із влади, заткнуть путінські газети і погнать до кремля московського попа???

  • Рембо 12.01.2015 at 22:38

    З Новорічними святами Шполяни.
    Земляки так захотіли влади, що аж на Київ поперлися !
    Потапенко Володимир Миколайович – гідна кандидатура на керманича району.
    Виріс сиротою. Став керівником, не через кумовство, не через блат, а своїм трудом. Став керівником самого відсталого господарства, і вивів його в лідери ! Принциповий до себе і підлеглих ! Має освіту магістра державного управління – закінчив академію державного упрвління при Президентові України.!
    Володимир Миколайович, зможе навести лад в районі ! Настав його час !

  • Ігор 12.01.2015 at 23:31

    Великі комбінатори в Шполянському районі та прихвосні злочинного режиму Януковича, які збагатились і стали мільйонерами, забравши в людей заводи, фабрики та інші підприємства і продовжують збагачуватись, надмірно використовуючи наші унікальні чорноземи, вносячи в них велику кількість пестицидів, хочуть бачити свою людину на посаді голови РДА. Вони хочуть і надалі правити балом, ігноруючи інтереси громади та думку шполян. Нагадаємо що на цю посаду Народна рада шполянщини запропонувала Бойка Станіслава Миколайовича сільського голову села Лозуватка, досвідченого управлінця місцевого самоврядування, що користується авторитетом шполян, який спроможний протистояти місцевим корупціонерам та злочинцям. Також його кандидатуру підтримали і члени Громадської ради при шполянській районній адміністрації. Під час Народного віче жителями району одноголосно було вирішено рекомендувати на цю посаду кандидатуру Бойка С.М. Люди хочуть бачити в кріслі голови РДА людину якій довіряють, а не представника чиїхось бізнес-інтересів. Відповідні документи про його призначення вже знаходяться на розгляді в Кабінеті Міністрів. Але представники місцевої мафії прагнуть за будь-яку ціну завадити лідеру демократичних кіл і, не зважаючи на громаду і думку простих людей, поставити все ж таки свою людину на цю посаду, і переходячи уже далеко не перший раз з одних партій у більш популярні знову за будь яку ціну зайняти місця в місцевій владі. Якщо цим комбінаторам, які мають гроші та зв’язки вдасться здійснити свої наполеонівські плани то громада Шполянщини відповідно і прореагує на їхні дії, адже результатами революції гідності не можуть користуватися злодії.
    Герої Небесної Сотні віддали своє життя, щоб ці поганці більше не царювали на нашій Богом даній святій землі.
    НАРОДНА РАДА ШПОЛЯНЩИНИ

    • Форт 13.01.2015 at 08:20

      Ігоре перестаньте вже “троїти” оцю наівність”. Керівники, які працюють на землі, працювали і до Януковича, і домоглися підйому господарств і без “бувшого” Президента.
      Не потрібно оцих загальних фраз. Ви вже зі своєю Народною та Громадськими радами надоїли всим своїм пустословством. Конкретно в чиїх руках із Шполян та району заводи та фабрики?
      А земля, що так? сама по-собі садить і збирає врожаї, чи в землі так як і в людини не має свойства зношуватися? Не знаєте то прочитайте, як повинна доглядатися земля, сівозміна і т.д.
      Не має Народної ради, хіба це так важко зрозуміти. Бойко поїхав сам себе підтримати, бо ніхто його не підтримує, крім нього самого ж. І бачили люди, як там “підтримувалася” його кандидатура ще на весняному віче. Сам Бойко і зачитав, сам собі поаплодував, і людям не пояснив. А де тепер ті люди, які тоді нічого не зрозуміли, та і впринципі Бойка вони знають лише зі слів таких же “управлінців” як і сам Бойко.
      І ще Ігоре, яких “демократичних сил”, по крайній мірі у нас в районі їх просто не має, бо кожен із тієї зграї вважає себе найдемократичнішим. І чи не ці всі демократи, в тому числі і Ви” понастряпували собі магазинчиків тихенько, а на Віче тільки людям очі мозолять та брешуть. Якщо банду потрібно стріляти то отих “демократів” першіших.

  • Ігор 12.01.2015 at 23:45

    Іван Сірко

    Посада голови районної адміністрації в Шполі , завжди купувалась, а оскільки ніхто нічого не завозить, то і ніхто нікого не призначає. Купляїте собі посаду, ( її проплачують обично кілька крупних місцевих зумлевласників, але бували випадки коли її купував і один, для розвитку свого агробізнесу), потім брались гроші з тих хто хотів отримати роботу в адміністрації, потім з тих хто хотів втриматись на роботі, а інколи навіть з тих хто хотів нормально звільнитись. ХАБАРІ брались в Шполі не тільки в адміністрації, а і будь де, чи то міська рада, чи інші державні установи майже всі посади мали свою ціну. Щоб влаштуватися в районну лікарню на роботу-хабар, вчителем в школу -хабар і так далі. Якщо у Вас нема відповідного досвіда, чи низький кваліфікаційний рівень, то не біда ВСЕ ЦЕ можна купити, головне щоб у Вас були гроші. Якщо у Вас є гроші і Вам ну не хочеться працювати Ви запроста можите купити собі другу групу інвалідності, для цього потрібно два чоловіка щоб змогли Вас занести на комісію, і гроші. І Ви вже отримуїте пенсію по інвалідності, саме ця група у багатьох чиновників, працівники міліції, та податкової ідуть на пенсію по інвалідності( у багатьох серце, а інколи так вживають що і здорові скільки не випилиб) І ці всі люди зараз на своїх посадах, приїзджав в Шполу ГУБЕРНАТОР піарив перед виборами регіонала Власенка, Люди підійшли і просили зняти з посади злодія що краде в освітян, і в дітей гроші, пан Ткаченко пообіцяв, та і забув. Тут кажуть в район, одна волонтерка навезла з АТО “цяцьок” то саме ними потрібно люструвати багатьох чиновників, а то”горбатого тільки могила виправить” і другим потім не буде хотітися брати хабарі. І революція ГІДНОСТІ пройшла, і Небесна сотня загинула, а ГНИДИ-регіонали і в парламент лізуть, і на посадах скрізь і без “цяцьок” вони нікуди не дінуться.

  • кіт мурко 13.01.2015 at 11:01

    А що це за цяцьки такі?

  • s1936 13.01.2015 at 11:25

    Повністю згоден із коментарями пана Форта. Будучи Патріотом – першим ділом допомогти своєму селу, його жителям – довести, що ти можеш і вмієш працювати на благо народу своєї Батьківщини. Як спромігся пан Бойко, який, на хвилинку, пікетує сам за себе, стати “народним обранником”, не зрозуміло. Чи давно він підняв над головю революційний прапор ОУН? Народна рада? Я Вас перепрошую, більшість жителів міста, а тим більше району не знає, що це і хто в неї входить. Вибачте, шановний редактор, але те що Ви пишете – заангажована і направлена на підняття рейтингу певного кандидата інформація, бо народ Шполянщини (всієї Черкащини!!! як сказано в замітці) – це далеко не 6 чоловік під АП. Потапенко? Ви, як журналіст, зробіть неупереджене порівняння, наприклад, даних кандидатів, а саме – їх здобутки, можливості, перспективи. Народ, що читає Ваш сайт, сам зробить висновки. P.S. Створюється враження – що основна інформативна тактика Вашого ресурсу – боротьба за владу, просування кандидатів, що у Вашому розумінні є “обраними”.

  • Сергій 13.01.2015 at 21:53

    Шановний Станіславе Миколайовичу. У вашому випадку враховуючи всі демократичні зміни в країні , краще було б залишатись головою села (беріть приклад із Садового). Якже ви будите виглядіти перед своїми виборцями які вас обрали головою села а ви… Зробіть щось суттевіше щоб люди дійсно оцінили , а потім люди розберуться.А пан Потапенко нехай спробує адже має за плечима бодай більше досвіду як боротися з негараздами і іншими труднощами. Та коли ж в кінці кінців в цьому районі здоровий глузд буде працювати…

  • Іван 13.01.2015 at 22:29

    Удівляюсь… ці сепаратисти паскудять що Бойка, що народну раду а вони мовчать, держуть витримку, можна подумать шо той інший кандидат прямо ангел, а цікаво хто цього з Ярославки видвигав ? Мабуть однопартієць Павлов, той шо організовував тітушок на Київ.

  • Lex 13.01.2015 at 23:43

    Пересічні жителі Шполянщини, звертаюся до Вас! За коментарями завжди можна розгледіти сутність людини, глибину її думок та стилістичне забарвлення її висловлювань у текстовому написанні через орфографію. Зверніть увагу в першу чергу на написання людиною певного повідомлення – грамотність – перша ознака порядної та освіченої людини. Друге актуальне значення фальшу, який походить від кількості так званих “наїздів”, звинувачень та безпідставних образ опонентів. Більш того, йде прямий натяк на бездумність простого мешканця, використовуються фрази “хіба так важко зрозуміти…”(наголошується на тому, що люди не вміють думати самостійно, їх легко надурити), “купка людей” (нівелюється толерантне ставлення до людини) та ін. Як спостерігач, можу сказати одне, – дивіться, будьте ласкаві, на те, яким шляхом людина йде до влади. Якщо вона йде за допомогою посадовців, бізнесменів, таку “допомогу” їй потрібно відбити (ну віддячити людям, собі та своїй родині за так звані моральні поневіряння та тяжку працю). І постає питання – кошти, де взяти кошти? Ось тут приходить на допомогу той самий пересічний “дурнуватий” громадянин, якого вже дурили-не-передурили зі своїми податками, заробітними платнями, пенсіями… І знову замкнуте коло… Люди, demos, спробуйте взяти на себе відповідальність, оберіть надійну людину з народу. Не потрібно поводити себе так, ніби у всієї Шполянщини хати всі осторонь стоять. Говорять, що один – у полі не воїн. Воїн! Воїн, бо він не йде стежками конформізму (як всі – за гроші), він йде з вірою, з вірою в нього простих людей,які прагнуть покращити своє майбутнє, а не тих, хто прагне збагатити його для себе. Істина в малому, вона не боїться виступити на загал, вона не ховається за “фортовими” наклепами, за чужими призначеннями, вона йде на відкритість, на майдан, вона кричить про несправедливість. Люди добрі, не дайте вкотре себе ошукати! Борітеся – поборете! Нехай Вас оберігає та – Найвища влада!

    • Форт 14.01.2015 at 08:10

      Філософ, чи філолог? Наклепи, як ти називаєш не є наклепами. Чи всім видно, а таким як Бойко і ти не видно, що чоловік впав на стільки низько (зі своїм поважним та розумним складом розуму) що як ти кажеш “прості та пересічні” сміються з такої низості. Якби заслужив то і їхати нікуди не потрібно було б, призначили бачачи б волю людей. А так спочатку нехай Станіслав Миколайович наведе порядки в дендропарку в себе та по селі, а потім вирішує глобальні проблеми району.

      • Lex 14.01.2015 at 08:59

        Шановний пане Форт, саме наклеп, принаймні так це виглядає зі сторони. За “філософа” – дякую. А от на “ти” ми з Вами не переходили. Я ж говорю, людину відразу видно за її коментарями. Рівно так як за її вчинками.
        Гарного дня 🙂

        • Форт 15.01.2015 at 08:24

          Аналогічно. А на рахунок “Ти” то, прошу вибачення, якщо обідив. Але не бачу нічого дивного. Можливо в середовищі філософів і звертаються Всі один до одного на Ви. А в чому замислувата суть? Наче це в порядку речей повинно бути, якщо звичайно дивитися реаліями й не літати захмарно.

          • Lex 16.01.2015 at 00:09

            Вибачення прийняте 😉 З Вами приємно вести дискусію, Ваші коменти нагадують мені старенького дідугана-боркотуна :), який прагне за всіма та за всим наглядати…

          • Форт 16.01.2015 at 21:06

            Не наглядати, а думаю, що бачити це так (як бачать це багато тільки мало хто в голос може це сказати) як воно є насправді. В кожного часу є свої АЛЕ… І ці але встановлюють правила. Але всі вони тимчасові. І не кожен для цього підходить. Але всерівно старається туди влізти. Зіркова хвороба робить з людьми неймовірні речі. Тільки половина (більша) з цих зірковобольних є самодурами. За сприйняті вибачення дякую.

  • zzz 13.01.2015 at 23:48

    Одного канидата пропонувала громадська та народна ради, а ХТО пропонував іншого кандидата? Сам пропонував себе Ткаченку чи ХТО?

  • Сергій 14.01.2015 at 08:21

    А яка різниця хто пропонував . Поясніть – яка сьогодні якість пропозиції? якщо звісно спроможні пояснити.

    • Nyusha 14.01.2015 at 10:54

      Щоб кандидатура була народною, треба організувати якесь більш-менш предметне обговорення, хоч би і на сторінках газет, а потім і голосування. Не всі зателефонують/напишуть, але хтось це зробить, і буде якась реальна картина думки шполян і району. Але головне, звісно ж, пропозиція. 2 кандидатури – дуже мало, та й не надто гарні вони, якщо чесно (власна думка). Може, треба було б, пане Ігоре, Народній раді, громадській раді якось зібратися і обговорити ще кандидатури? Чомусь шполяни не збираються на віче, значить, запропонуйте самі кандидатури для обговорення та механізм для такого обговорення. Тоді можна буде казати про “народність” кандидатур.

  • Анатолій 14.01.2015 at 13:41

    Ви краще приїдьте в Ярославку, побачите поле діяльності В.М. Потапенка, а потім скажете, чи може він бути господарем району? Якби всі господарі працювали так як він, то Україна процвітала б. Приїдьте до школи в Ярославці, до СБК- нові вікна, перекриття даху, допомога по оздоровленню дітей.

    • Lex 15.01.2015 at 00:08

      Анатолію, так і бути,- welcome to Лозуватка!
      Подивіться на інфраструктуру цього села і порівняйте. Ви говорите про несумісні та не зіставні речі. Не забудьте взяти фотоапарат, щоб можна було наочно споглядати різницю. А потім ще запитайте про те, якими зусиллями домоглися всього того. Ну а вже опісля стверджуйте свої здогади про ефективність чийогось ” господарювання”

      • Форт 15.01.2015 at 08:29

        А в Лозоватці Бойко навів “Вері гуд”. Там є пан Мальчик та інші пани фермера, крівники стовів. Ви покажіть хоч один заклад по району (не лише в с Лозуватка) де б відповідна рада сама щось зробила? І це не із-за того, що вона не спроможна (хоча в своїй більшості це так і є), а через те, що це просто ні фінансово ні реально не можна зробити. Не в тій країні ради функціонують щоб зробити це своїми силами та за власний кошт.

        • Lex 15.01.2015 at 23:59

          Послухайте, ця полеміка вже набридла. Можливо, це ви обрали не ту країну? Звичайно, за Вашою логікою, взагалі не потрібно нічого робити – сидіти й мовчати. Досить! Народ буде діяти, хочете Ви того чи ні. Нове покоління вже прийшло свідомістю до того, що так далі не буде. Будуть керманичами ті, хто вміє співпрацювати з тим самим бізнесом, фермерством, волонтерством, меценатством, той, хто може налагодити діалог. А не той, хто може за рахунок “бізнесових корупціонерів” купити тепленьке місце, скажімо, так за 75-100 тис. $(певно це може бути перебільшенням, де ж такі гроші у простого сільського хлопця, навіть у дуже розумного, спритного та працьовитого?), відстоювати інтереси тих, хто йому допоміг, топтати права громадян, чхати на їх соціальне благополуччя, думаючи про те, як відбити вкладені в нього кошти та збагатити свої кармани. Ця схема тухне! Агов! Стане думати про себе – всіх благ за життя не присвоїти! А поки будуть по 20-му колу проводитися всілякі дискусії, обговорення тощо, “ясні соколи” ще разок встигнуть прокрутити свою ідеологію. За якою ти – пересічний громадянин – баран. А яке у баранів діло? Правильно – мовчати, ні, ну у нас же демократія, інколи можна щось і бекати, але на стільки, наскільки ми тобі дозволимо це робити…і доля такого баранчика звісно відома…В принципі, можна було б і мовчати, якби жити в теплі, комфорті, нагодованому. Та коли з усіх сторін перекривають кисень. Вибачайте і не тіште себе марними сподіваннями на те, що нині називають НАРОДНИМ не буде працювати! Буде! Мойсею знадобилося 40 років, аби викорінити із свідомості покоління минулий режим правління, а разом з ним і страх. У нашого народу вже страху немає. А коли пропадає страх – включається здоровий глузд, який і приведе до світлого майбутнього. Пропоную над цим замислитися вже сьогодні.

          • Форт 16.01.2015 at 21:11

            Страх нікуди у людей не дівся. Де страх теперішній. Присутній. Бо починається все по-новому- старому. Страх повинен бути не у людей, а у тих хто їх підняв. Бо не за благопоучний кінець (дякуючи людям зі страхом) прийдеться відповідати тим хто їх підняв. Тобто він не виправдав того заради чого щось було зроблено.

  • Jesus 14.01.2015 at 15:52

    От всі гаразд кричати та критикувати. Спитайте спочатку себе, а що ви, шановні, зробили для покращення становища? Написали коментар в інтернеті, чудово, аплодую вам стоячи.
    Деякі тут говорять, що треба починати з себе, доводити до ладу власну домівку й село, так, частково я згоден, але не слід забувати, що ми живемо в соціумі, що кожен дім, село і місто є частинами великого механізму, і якщо цей механізм старий і ржавий, то він не буде працювати так, як слід, навіть якщо декілька деталей в ньому будуть робити свою справу на відмінно. Вловлюйте думку:)
    Так от, звісно, потрібно починати з себе, але водночос потрібно намагатися й змінювати\доглядати механізм в загальному.
    Можливо, голос цих людей і не дуже значний, і ймовірно його й ніхто не почує, а може й почують. Та якщо сидіти й взагалі нічого не робити, то цей голос не почує ніхто з вірогідністю у 100%.
    Люди справді втомилися від цього, людям справді потрібні зміни, і якщо ви просто покірно сприймаєте те, що відбувається, то ви не люди, а просто покірне стадо овечек і заслуговуєте на те, що маєте.
    І до речі, як на мене, Бойко як раз на робочому місці, адже дбає не тільки про своє село, а й про всю Шполянщину.

    • Сергій 14.01.2015 at 18:00

      Так на всі 100% дбає?

      • Jesus 14.01.2015 at 19:03

        Це ви вже в нього запитайте;)

    • Форт 15.01.2015 at 08:32

      Шновний! Ви тут не гніть свою догму. Перед тим як спитати ( у достатньої кількості людей, які спілкуються на цьому сайті), що Вони зробили, повідайте нам, що зрбили Ви? А то наче нічим ні від кого Ви тут не відрізняїтеся.

  • Білий ВОВК 14.01.2015 at 18:50

    ,,Самая большая ошибка-это пренебречь украинцами.Посчитать украинцев слабыми.Обидеть украинцев.Никогда не обижайте украинцев.Украинцы никогда не бывают так слабы,как вам кажется,не дай Всемогущий Аллах изгнать украинцев или отобрать что-то у украинцев.Украинцы всегда возвращаются.Украинцы вернутся и вернут своё.Но когда украинцы возвращаются,они не умеют рассчитать силу и применить её пропорционально.Они уничтожают всё на своём пути.Не обижайте украинцев.Иначе,когда украинцы вернуться на землю,где похоронены их предки,то живущие на этой земле будут завидовать мертвым,,Джохар Дудаев,из книги ,,Атака Ичкерийского Волка,,Очерки политической истории Украины.

  • zzz 14.01.2015 at 22:42

    Цілий прошлий тиждень вся Шполянська РДА молола що в понеділок хтось приїде з Черкас представляти Потапенка на голову РДА, якого запропонувала ЕЛІТА шполянщини, дуже з цього раділи й інші вечно керівні кадри, уже почали навіть крісла ділить, про представлення говорив Пірогов та всі остальні шо труться коло РДА та в міськраді, пан Москалик казав по секрету шо майже все вирішує Олексій Іванович. Навіть Береза казала шо в неї вже останні деньки, а сьогодні оказується шо ця посада є вокантна і за кандидата на цю посаду вчителі шо були в партії регіонів соберають підписи по школах і не тільки, добрі слова про цього кандидата говорив колишній чесний начальник освіти з Терешок, навіть порядочний і чесний Павлов підтримує цю кандидатуру. От і думається чого ті шо завжди жили не по закону, то бюджет деребанять, то сотні гектарів землі нічійних засівають, і так далі хочуть поставить вроді чесну і порядочну кандидатуру Господаря з Ярославки… хіба чесний господарь на цій посаді вигодний тим шо привикли ділить і красти?

  • Corrado 15.01.2015 at 15:06

    Поки що на посаді голови РДА по-справжньому ніхто себе і не проявив, хіба що проявляли свої вади – від самодурства до м’якотілості. А чи хоч один голова РДА запамятався шполянам своєю діловитістю? Отож і зараз немає чого хвилюватись за кандидатуру голови, бо все одно він все робитиме під чиюсь дудку. Тут міг би навести лад і повимітати сміття з усіх органів влади та держустанов лише хтось такий як Саакашвілі – рішучий, не жадібний на гроші, вольовий чоловік, який до того ж гарно розбирається в людях. А так шо Потапенко, шо Бойко – ніякої різниці і ніякої користі району, користь лише їхнім прихвостням.

  • Ігор 15.01.2015 at 18:50

    http://dzvin.org/tkachenko-vidmezhovujetsya-vid-chutok-pro-kuluarni-pryznachennya/

    • Ігор 15.01.2015 at 18:51

      Ткаченко відмежовується від чуток про кулуарні призначення

  • Станіслав Іванович 15.01.2015 at 19:04

    Цікаво…

  • Рембо 15.01.2015 at 20:24

    Гришко Микола Кирилович, нині покійний, був настоящим керівником і господарником району, який побудував дороги, не одну школу, не один дитсадом. Був принциповий до себе і підлеглих ! Не був коросисний, не дава красти. Після його правління районом , як гриби появилися міліонери – типу Гончаренків, Кравченків, Ляшенків, Хоменків. Прихватизоване все майно, збудоване народом ! Гришко не мав дач, немав бізнесу, був патріотом району і країни Украни. Всі після нього були ставленики, які придставляли чиїсь інтеси, як не кланів, яким служили і відпрацьовували розпродуючи район, то партійні майданівці, які були самі не адекватні в управлінні, таких же приводили у владні кабінети. Страшно, коли Шполянщина, яка була кузнею кадрів для України, не може роками визнатись з керманечем.

    • Троль 16.01.2015 at 21:28

      рембо я не знаю як тебе понять! наче й все правду кажеш та чого ж так за комуняцьке шобло тримаїся1 це ж вони й винуваті у тому шо зараз такий хрендець1

      • Троль 16.01.2015 at 21:29

        настоящим керівником і ти мог би буть тоді коли все рішала партія1

      • Рембо 16.01.2015 at 22:35

        Троль, не всі виноваті комуністи в тому що зараз відбувається. При тій системі побудовано те, що сьогодні граблять 20 років новозпечені міліонери, які при тій системі були просто Боря повар з Лозоватки, а за 20 років став найбагатшою людиною Шполянщини нічого не зробивши. А що сьогодні зробили крикуни з майдану крім того що співають гімн України, і просто символічно кричать Слава Україні, де треба і нетреба , і слова про економіку! Гинуть невинні люди не знаючи за що, і за кого.

        • Троль 16.01.2015 at 23:47

          рембо мені багато подобається в твоїх думках. тільки япона мать – чого ти так комунякам багато медалів чіпляїш? строїли все ми а вони тільки поганяли нами як скотами а мої батькт то взагалі пройшли розруху і войну забрали твої комуняки до останньої кози. все життя в селі пахали і ні одного дня не помнимо коли нам було добре. жаль батьків – пахали пахали так і вмерли з мозолями і обкраденими зато медалів за труд повен буфет1 правильно про борю кажеш – оце наслідки правління твоїх комунях – усе народне й цінне моральне убито – тепер нами правлять такі борі.

          • Рембо 17.01.2015 at 06:44

            Троль, при тій системі Борів, Гончаренків не було, вони появилися вже зараз ! В тій системі дійсно люди працювали важко – але всі мали роботу, всі могли навчатися, лікуватися ! А зараз ? Всі на базарах, працюють на дядів із Китаю, Турції, торгуючи іхнім товаром !Ми до цього живемо тими мірками, але у іншому часі. Дійсно систему потрібно в Україні змінювати, і говорити більше про економіку.

  • Сергій 16.01.2015 at 08:28

    Шановні дописувачі, складається враження що Шполянську РДА необхідно ліквідувати, працівників на біржу (повірте нічого не станеться страшного) а далі “даёш місцеве самоврядування” . Скорик зі своєю командою доведе все до логічного кінця. І будемо їздити по довідку в аля Звенигородку чи аля Смілу.

    • Троль 16.01.2015 at 21:32

      сергій який скорик1 він нічого не понімає в логікі і радіє шо сидить кріслі з надбавками. а ти сергій пахай далі на його надбавки.

      • Сергій 17.01.2015 at 10:19

        А Скорику не треба нічого розуміти ,все зроблять кукловоди. Скорик-дирка від бублика

  • OpenID ВІКТОРІЯ ВІКТОРІЯ 16.01.2015 at 10:26

    Бойко Станіслав Миколайович – гідний кандидат на посаду голови РДА. Хабарі бере справно у невеликих об’ємах (великі пока не пропонували), що правда державні кошти відмивати пока не вміє, витрачені державні пів мільйона гривень на ставок в дендропарку витрачені не в повному обсязі на ці потреби, при цьому документи оформлені не кваліфіковано, виникають питання у правоохоронців. Всю делегацію обговорювати не будемо, але самого яскравого Вашого прихильника охарактеризуємо, щоб зрозуміти навіщо Вам потрібна ця посада. Присяжненко О.О. який на останній сесії Шполянської міської ради забрав 11 га землі у людей, які використовувались під городництво, також за рахунок міської ради намагається оформити 40 га землі в межах міста, для власного фермерського господарства, яке по даний час не створив. Тому він і приїхав Вас підтримувати, бо є ще радянські принципи «Я тобі Ти мені». В даний час цим фактом цікавляться правоохоронні органи Черкаської області.
    Приблизно таку відмову ,Станіславе Миколайовичу, Ви хотіли почути від Кабінету Міністрів, чи залишимо дане питання без відповідей? Це скорочений варіант відповіді.

    • Троль 16.01.2015 at 21:40

      віка сашка не паскудь1 а про дендропарк там ше треба спитать – він фоменковий чи сільський. бо нам всім треба скоро його оборонять як аеропорт в донецьких інтелектуалів.

  • ШПОЛЯНИН 16.01.2015 at 11:49

    Потапенко був би гарним керівником і господарем.

    • Троль 16.01.2015 at 21:35

      ага шполянин ти такий розумний – ця тупорила еліта якраз його допустить до влади. і бойко тоже розумний.

  • Рембо 16.01.2015 at 21:13

    Володимир Миколайович Потапенко, з пепела підняв Ярославку, з відсталого господарства, зробив передове племіне твариницьке господарство, врожаї на рівні передових насіневих господарств району, до його приходу були пустелі.Відбудував ферми, сільську інфраструктуру, ожело село забуте богом і людьми ! Люди його поважають в селі, користується авторитетом серед керівників району. Знаний на рівні області , що не маловажно ! Чого чекає влада з прийнятям рішення не зрозуміло ! Кращої кандидатури серед поданих немає. Всі майданівці, до влади приведуть таких самих – просто крикунів. Вже маємо алкоголіка Скорика, давайте ще добавимо вора Бойка, до Гребінюченків, Павлових – щоб до розтягли район, правда вже тягти нічого, стягувати треба – так як Потапенко стягував техніку з усього району щоб серед зими викопати буряк, у перший рік своєї роботи !

    • Троль 16.01.2015 at 23:56

      рембо потапенко те шо треба козак1 його в селі поважають і він небідний і це правда шо завдяки тому що вміє працювати а не грабитьт. я знаю його – це чоловік слова. але як ти його бачиш серед павлова гребня лазіка – він з ким збирається позбавити нас від цеї зарази1 може з тобою1 ти так любиш наш район так багато знїш про нього – то може скажеш хто з потапенком буде валить колорадів1

      • Рембо 17.01.2015 at 07:05

        Троль ,від таких як Павлов, Лазік, Гребінюченко, повинні позбавлятися ми з вами – при виборах до місцевих рад, не бути сторонніми ! Вже Скорика від народу заправили керувати Павловим і районом і чому він не змінює ситуацію ? Чому він не є ініціатором стабільності в районі, через депутатський корпус, це більш впливовіша на сьогодні посада ніж голова РДА.
        Все залежить від людини і від її бажання щось змінювати на краще. Володимир Потапенко до таких відносться . Знаю точно Павлови Гребінюченки ним управляти не будуть !

  • Станіслав Іванович 16.01.2015 at 22:52

    Потапенко був би гарним керівником? Тільки чоловіки – дружини яких працюють у адміністрації будуть бити морду Потапенку часто, чи зможе він так довго протянуть на цій посаді? Він своїх жінок доярок кожний день матюками посилає, і на це закривають очі. В Шполі я думаю ніякому нормальному чоловіку не сподобається щоб його дружину керівник посилав матюками, чи навіть голос піднімав, хоча там деякі на те і заслуговують. А Ви ВІКТОРІЯ не видумуйте про Бойка те що Ви пишете, люди добре знають його, і матеріальний його стан. І Потапенка також знають, і не тільки як позитивного і порядного. А давайте замість цих двох кандидатур вибиримо третю, наприклад однопартійця Потапенка -Павлова Олександра Андрійовича, в заступники -Гребенюченка, це два великих спеціаліста по розподілу бюджета, два генія, а радником до них Лазаренка Миколу Григоровича, ці люди знають як треба керувать, я думаю вони наведуть порядок.

    • Рембо 16.01.2015 at 23:07

      Тоді краще довірити район Лазаренку Миколі Григоровичу, цей точно нікому не нічого не дасть, все зведе до кучі забравши в горе міліонерів, і буде один пан, а люди – раби Шполянщини ! До цього йде в районі. Тільки панів більше, і по одинці крадуть і ховають, а так будже все в одних руках – яке народ забере через певний період, при приході до влади – не маразматиків – крикунів, а роботяг, яким небуде за що кормити своїх дітей, до цього все йде. Потрібно ,щоб хлопці вернулися з війни !

  • Станіслав Іванович 17.01.2015 at 00:18

    РЕМБО Ви в одному коментарі пишите що Володимир Миколайович добрий гоподар, і … а в іншому називаїте мільйонерами Гончаренка, КРАВЧЕНКІВ, Ляшенків, Хоменків і на чому вони збагатилися… скажіть чому саме ці мільйонери хочуть бачити Потапенка на цій посаді, може Ви знаїте що вони йому пообіцяли? Чи може хтось Ткаченку щось пообіцяв? А чи чесно, не порушуючи закони ці мільйонери ведуть свій бізнес?

    • Троль 17.01.2015 at 07:35

      як у нашій ідіотській системі можна вести чесно бізнес1 всі до одного ухиляються від законодавства бо інакше не вигідно, а потапенко відрізняється від гончаренків і хоменків своїм відношенням до людей і проблем села – поїдьте в ярославку і подивіться – хоч село й мале але там нема занепаду.і не треба брехать шо його мільйонери так пропихають – не такий вовка простий як комусь кажеться. з одним треба буде йому справиться – не гнуть матюки.

      • Сергій 17.01.2015 at 10:39

        А якщо опонент якому кажуть матюки інших слів не розуміє а хоче їсти. Шановні! Потапенко на держ службі матюки не буде гнути він уміє фільтрувати розмову. А якщо підлеглий тупий то нехай заробляє. В рда взагалі треба більшуполовину “спеціалістів” відправити на біржу разом з теперішнім керівництвом.

        • Троль 17.01.2015 at 16:31

          правильно

      • Рембо 17.01.2015 at 17:51

        Сьогодні зустрічався з Потапенком В.М., і я Вам скажу він не сильно бажає в цей час, коли всі тільки гімни співають і кричать Слава Україні, тому що це модно, і не говорять про економіку взяти на себе відповідальність ! Володя має розум, 2 освіти, має велечезний досвід роботи в сільському господарстві , працювати розпочав ветфельшером з 19 років, а вже в 25 років прийняв забите богом і людьми господарство Ярославку, куди голів колгоспу посилали на силку. За час роботи вивів господарсво в число кращих, зберіг твариництво – найважчу і найбільш затратну в галузі сільського господарства. Саме важче для нього буде те, що він не “буквоед” , він виробничник, а економіка в штопорі ! Він не політик щоб організовувати мітинги і з маразматіками говорити про ніщо. Він людина конкретних справ, він не тей ,щоб ходити в тапочках і обсуждати з партійцями політику ! Для нього буде чуждо сидіти в кабінеті і творити папери, які не потрібні. Потапенко, гне матюки – коли люди не розуміють, нормально поставлених завдань які треба виконувати. Краще загнути матюк і людина це зрозміє, чим бути продажним подхалімом !

        • deputat 18.01.2015 at 10:55

          Потапенко не зможе бути таким безхребетним яким був Пірогов, бо Потапенко господарник, а не політикан.

          • Троль 25.01.2015 at 12:36

            максимко – ти ніхто і твої характеритстики нікого не цікавлятьь, особенно потапенка. заткнись уже чмошнік.

      • deputat 18.01.2015 at 11:01

        Що ти про бізнес знаєш? Судячи з коментарів – дуже мало.

        • Троль 25.01.2015 at 12:38

          це ти дуже мало знаїш як чесно заробляти а не красти. ти лазіковський спекулянт а я фізично пахаю на землі – виробляю потрібний продукт для людей а ти їх травиш своїми порошками.

          • deputat 26.01.2015 at 19:41

            А ти Максиму це в очі скажи. Слабо?

          • Троль 31.01.2015 at 12:51

            максим я кажу це тобі в очі.

      • Рембо 18.01.2015 at 17:49

        Порівняйте двох господарників і керівників і віданність людям – мільйонера Гончаренка і село Терешки, в якому людей зробили ніщими рабами де Гончаренко не гне матюків, а подло і нагло насміхаючись оббирає людей, і Потапенка, який можливо неродивим і скаже нецензурне слово, але зробив з Ярославки село красень, село надії, а людям надії жите краще !

  • Влад 17.01.2015 at 20:28

    Читаючи коментарі найобразливіше за Бориса Сильвесторовича, бо він не Хоменко, а Фоменко і те що він найбагатша людина району це новина і для нього також . Що всі багаті люди підтримують Потапенка сумніваюсь.Говорячи про мільярдерів людей району слід згадати Мальчика – 100% найбагатшого громадянина району, до найбагатших слід віднести Фредеріка Шавіньі – почесне друге місце. Кравченко – бронза. Мова йшла про справжніх олігархів. Дуже сумніваюсь що комусь із них цікаво хто обійме посаду голови Шполянськоі РДА. На другому рівні мільйонерів розмістились Ржевський і Гончаренко. Але вони наскільки зайняті мандрівками по світу, що їм не до політики. Наприклад,Ржевський разів 6 на рік відвідує Європу. Шполянський голова РДА йому на швидкість не впливає. Третій рівень аграрії , мабуть і мільйонери, але які звалили на свої плечі не лише поля , а й ферми. Це Потапнко і Ляшенко. Люди які створили робочі місця. Не маючи тварин, вони б мали набагато більше грошей, але не дозволяє ще радянське виховання, тягнуть на собі тягар тваринництва . Для них також не має різниці хто буде головою РДА. Мабуть, це Потапенка мрія молодості, бо користь з даної посади Потапенку не велика. Я думаю, якщо до влади прийде Бойко вище згадані підприємці сильно не засмутяться

  • zzz 17.01.2015 at 20:54

    Мальчика — 100% найбагатшого громадянина району, до найбагатших слід віднести Фредеріка Шавіньі — почесне друге місце. Кравченко — бронза. У найбагатшого громадянина району – працюють неоформлені продавці яким видається зарплата в конверті, і цей громадянин є членом партії регіонів, і офіційно підтримує Потапенка.

  • zzz 18.01.2015 at 14:38

    Один з тих хто часто відвідує Європу їздить туди не просто так, бізнес Тулуба і йому подібних і надалі працює на них, дехто їздить туди отримувати відповідні вказівки, та відвозить туди євро, і цей самий, також підтримує Потапенка, а ще цікаво чому Ржевський серед ночі підняв всіх на ноги і почав виручати одну волонтершу в якої по дорозі з АТО додому спецслужби вилучили зброю та гранати, який благородний вчинок!!! Цікаво кому вона їх везла? І чи первий раз? Можливо тим хто її давав не малі гроші. А великий Гончаренко який все в своєму селі забрав собі (єдине село в районі де в громади села нема нічого) але в цього пана є нерухомість за кордоном, от він її і провідує, фото цієї нерухомості я думаю скоро будуть в селі Терешки, люди повинні бачити що вони своєю працею заробили своєму пану.

  • Рембо 25.01.2015 at 15:21

    ВІТАЄМО ПОТАПЕНКА З ПРИЗНАЧЕННЯМ !
    УСПІХІВ ТОБІ ВОВЧИКУ, В ЦЕЙ НЕЛЕГКИЙ ЧАС !
    ТІЛЬКИ КОМАНДА ОДНОДУМЦІВ ДАСТЬ РЕЗУЛЬТАТ !
    КРАСТИ ВЖЕ НІЧОГО – ТРЕБА ДБАТИ !
    ДОСВІД Є – ЯРОСЛАКА ! В ЩАСЛИВУ ДОРОГУ !
    РОЗПОРЯДЖЕННЯ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 79/2015-рп
    Про призначення В.Потапенка головою Шполянської районної державної адміністрації Черкаської області

    Призначити ПОТАПЕНКА Володимира Миколайовича головою Шполянської районної державної адміністрації Черкаської області.

    Президент України Петро ПОРОШЕНКО

    24 січня 2015 року

    • Троль 31.01.2015 at 12:54

      от тебе ніяк не виключить. харош уже крутить цю пластінку. іди вітай шпицю березу вербівського жидовікторука з перепризначенням.

  • Псіхатолог 10.11.2015 at 11:02

    Пацанва, ну як там постійно діючий пікет!!??? Мо Вам їсточки привести в Стольний град??? Чи молодиць яких??? Бойко на показуху бодрий!