У Шполі активіста майдану закидали «коктейлями Молотова»

01.09.2014

Сьогодні вночі хату і автомобіль шполянського активіста Революції Гідності Сергія Коваля закидали коктейлями молотова. Про це пише видання “Дзвін”. “Чотири коктейлі кинули під хату, ще два – в автомобіль, розбивши скло. Однак вони не загорілись, бо, на щастя, ті, хто кидав, виявились повними дилетантами”, – розповів Коваль у коментарі виданню. Активіст знає нападників. До цього випадку, за його словами, причетні “лжесамооборонці”.

“На моєму дворі кілька днів стояв поламаний комбайн керівника нашої шполянської самооборони Сергія Кепші. Його вже не один раз намагались відібрати представники одного відомого черкаського “козака і патріота”, нам вже доводилось захищати майно від цих бандитських нападів.

А вчора вранці до мене додому приїхали молодики, одягнені як самооборона, і питали, де комбайн зараз. Я сказав, що його забрав власник. Незадоволені лжесамооборонці поїхали. А вночі напали на хату”, – розповів майданівець.

Чоловік звернувся до прокуратури і міліції із відповідними заявами.

dzvin.org

Це цікаво

171 Comments

  • Іван 01.09.2014 at 17:26

    Це мабуть був Поперечний Сергій, якому видали посвідчення козака полковника Лебединці, не перевіривши його психічний стан і стан його голови. Він представляється самообороною майдану, але на майдані ніколи не бував. Пану Ляшенко він обіцяв охороняти поля і той надав приміщення в своїй мебельній фабриці…допишу пізніше…

    • Форт 01.09.2014 at 19:12

      Мабуть!!!

    • Анонім 01.09.2014 at 19:19

      От і знайшлися люди які здатні на будь – які вчинки!

    • Gerzog 03.09.2014 at 11:44

      Нас, мешканців м. Шпола дуже хвилює те неподобство, яке здійснюють на сході нашої України найманці Москви.
      Ми хоронимо наших земляків, які заплатили своїм життям за нашу незалежність. Їхні мужні руки вже більше не погладять білявих голівок своїх діток, які ще не можуть усвідомити, що вони вже сироти, безбатченки.
      Тяжко поранений наш Шполяниин Віктор Савчук в безпам’ятстві кличе своїх побратимів не знаючи, їх чотирьох розстріляв снайпер. А війна все далі відкриває свою ненажерливу пащеку, ковтаючи цвіт нашої нації, наших Майданівців, наших прометеїв невмирущих. Вони повернуться до нас жаравлиним ключем, закружляють над нами в тужливому хороводі, закурличуть ніби в один голос, та й полинуть в піднебессі простору…
      На згарищах неоголошеної війни в Шполі з’явилися так звані «воїни самооборони від Майдану», які 29.08.2014 напали на мешканця м. Шполи Шандрука М., звинувачуючи йго в захопленні заводу запасних частин, який до цього дня працював на «оборонку» Росії, але ж це не правда. Це нинішнє керівництво заводу 3 роки назад постаралось про примусове усунення Шандрка з посади директора підприємства для того, щоб лобіювати інтереси Російської Федерації та заробити собі по новенькій іномарці.
      З 31 серпня на 1 вересня 2014 ця сама «самооборона» скоїла напад на активного учасника Майдану, голову с. Товмач Коваля С.. Вночі його автомобіль було облито бензином зі спробою підпалу за допомогою «коктейлів Молотова». Слава Богу ніхто окрім автомобіля не постраждав.
      По неофіційним даним до цих діянь причетні керівники партій Удар та Самооборони Плосконос Ю., Плосконос В., Поперечний С..
      Надіємося, що силові органи ще не всі продалися і зроблять відповідні висновки. А як не зроблять, то це буде означати що і в нас, в географічному центрі України, силовики такі ж запроданці як в Криму та на сході – такі органи не порібні навіть найнижчим істотам – бактеріям-паразитам.

      Іван Журба.

      • Крокоділ 03.09.2014 at 12:12

        підтримую вас шановний іван!!!!!!

  • Іван 01.09.2014 at 19:58

    І так представник Майдану Поперечний, (він його бачив по телебаченню) зібрав коло себе таких як сам(діванних патріотів) і було вирішено організувати допомогу армії, для цього навішали лапші пану Ляшенку і той надав їм приміщення, на мебельній фабрикі, на радостях вони цілували лапті Ляшенку, тому це сподобалось і він попросив свого друга Толю Вікторука (газета Шполянські вісті) зробити для таких вдячних “патріотів” піар -компанію, Толя стараючись угодить, розмістив на першій сторінці оголошення що є от такі, що зберають все для армії, і навіть борються з корупцією, за цю послуги псевдо патріоти були готові на все, і цей ЗБРОД пообіцяв цьому пану що буде підтримувати його скрізь, в тому числі і на виборах. Маючи дар ОСТАПА БЕНДЕРА пан Поперечний пішов далі, запустив рекламу і по радіо Ф.М. і навішав лапші місцевій партії УДАР (представник ЮРА Плосконос) наробивши візиток собі з державною символікою З’явився до Ірини Берези, (в.о. обов’язки голови рай адм.) Івана Скорика (голова рай ради) і з гордо підятою головою заявив що МИ ось такі і нам дають всі районні сільгоспвиробники гроші, і Ви (червоний хрест) також повинен працювать на нас. І що навіть Кравченко вам дає гроші? Ні Кравченко нам не дає, зато їх нам дає Ляшенко, знаючи що Ляшенко не зовсім дурний чоловік, ці двоє погодились на співпрацю. Цей голова з Товмача Коваль виступав проти таких Остапів як Поперечний, і говорив йому в очі все що думає, тому ( Поперечний) вирішив наказать Коваля а оскільки він неук (не був на Майдані , і не вміє робить і кидать коктелі) то в нього нічого і не получилось.( ТАКІ ЛЮДИ НЕ ЗДАТНІ НА СЕРЙОЗНИЙ ВЧИНОК) вони тільки можуть працювати язиком. ШАНОВНІ ЛЮДИ! Перед тим як давать гроші на армію думайте кому Ви їх даєте, і чи не скористаються ними Остапи Бендери, хоча пан Поперечний своїм розумом не дотягує до Бендера, але деякі люди піддаються його впливу. (Одна з версій, пізніше дам іншу більш наближену до того що було насправді)

    • Ігор Хар...о 01.09.2014 at 22:56

      Слухай ти ідіот косорилий блядь тільки не жалійся потім що тебе тут всі обсирають бо ти я бачу постарався ГАНДОН! Наклепи різного характеру так і хуяриш ну чекай … Ти тут таку хуйня настрочив ротиком просто так це не пройде. Я тебе з Гандоном їбатим , Спідозне ти ВУРТС КОНЧІТО.

    • Шнуров 02.09.2014 at 10:13

      Іван дай боже тобі здоровя витерпіти зустріч зімною!!!

    • Шнуров 02.09.2014 at 11:00

      Вано питяння до тебе звідки ти знаєш що Кравченко гроші не давав!???

    • Форт 02.09.2014 at 15:14

      А, що зараз котується тільки той хто вміє запалювати і кидати коктелі “Молотова”? То ви пройдіться по народній раді та народній самообороні, може й там такі є які цього не вміють? А може вони лапшу людям на вуха навішують.
      Оце дожилися, гнали Яника, а пригнали війну, та ще й хвастаємося, що деякі тут такі розумні, що вмієть “Молотовим” працювать.

  • Влад 01.09.2014 at 21:17

    Розповім іншу історію. Так сказати пан Кепша набрався боргів за які депутати Черкащини пообіцяли спалити комбайн. Погрожували йому , підприємці з Чигирина, не один рік. Навіть в будинок де він проживає кидали каміння при дітях. І тут на тобі ,з’явився майдан. За який Кепша вирішив сховатися щоб не платити борги.став активістом. Але йому байдуже було до тих людей що загинули на майдані. Йому комбайн треба було свій рятувати . Всього на всього . І раптово цей комбайн опинився у Коваля , якого яро підтримує Ліна Борисівна з Тупотою. Після того як Кепшу знайшли люди, яким він заборгував і розрахувалися з ним, Ліна Борисівна чи прихвостні під іменем “Іван” роблять винуватого Поперечного з Ляшенком. Питання чому так???? Бо Ляшенко з Ржевським її вставили як дєвочку, а п’яниця Тупота бігає в істериках.Щось Ліна Борисівна ви кругом обсираєтесь. А хто вас вставив видно по коментарях

    • Ігор Хар...о 01.09.2014 at 22:26

      та то тій Ліні Борисівні треба вібратор подарить !

    • Для Владика 01.09.2014 at 22:32

      Ти Владику мабуть дурник який у всі свої коментарі намагаєшся всунути три прізвища і одне імя по батькові. Словарний запас у тебе як у Елочки Щукіної.

      • Ігор Хар...о 01.09.2014 at 22:46

        Та ні з словарним у нього все ок !!! Це скоріше ти КІСА !)

  • Ігор Кукуруза 01.09.2014 at 21:34

    А мені здаеця це все дурниці!!!! До чого тут майно чоловіка??? До чого його будинок і машина??? Він же його НЕВКРАВ?? А працював роками собирав і накоплював!!! Якщо Він комусь неправильно щось сказав то це можна сказати прямо в глаза !!! Свою правду треба відстоювати!!! Я знайомий і із Ковалем і із Поперечним , але у мене дуже великі сумніви на те що перший зміг другого так достать , щоб тей на таке пішов!!! Щас багато хто із читачів подумали з якого дива ще Я сюда свого носа пхаю, але я думаю це відкрита газета і кроми того як писати тут гадості один на одного з придуманим іменем, можна ще й висловлювати Свою відкриту думку із правдивим іменем!!! З кінця лютого місяця я спостерігав за всим що відбувалось в нашому районі!!! Так як я вчинив злочин то я немав права голосу, а міг тільки спостерігати!!! Було приемно дивитись що люди Шполянщини обеднались і всі мов один піднялись проти режиму Януковича , збирались на площі, зробили блок пост, тоді ще в лютому всі гуртом діжурили біля адманістраціі і на красавчика…. І це все було не за гроші, а за правду за Шполу за район за Україну!!! Було таке відчуття як після помаранчевої революції , що разом нас багато і нас не подолати!!! Я неможу поняти чому на сьогодні ВСІ знову стали ВОРОГАМИ???? Що сталося??? Чому всі розедналися , навіщо щас один одного поливають брудом?? Навіщо Сергію Ковалю кидають ці коктейлі??? Хто зробив так щоб ВИ розійшлися і поміняли один про одного свою думку??? Кому це потрібно ?? Я думаю що щас багато з ВАС це читае, задумайтеся над цим?? Задумайтеся що тей чоловік з яким 6 місяців назад ви ділили чашку чаю під адміністраціею або на блокпосту на сьогодні він ваш ворог!!! Бачучи це все що трапляеця у нашому районі , читаючи все те що тут пишуть, чуючи все те що говорять я можу зробити тільки один висновок…………. Що нічого не змінилось з правління Януковича і незміниця до того часу поки всі необеднаюця, не перестануть обливати один одного брудом і не почнуть разом бити дядька!!!! Якщо самим це тяжко зробити то давайте навчимося у другої національності… Ану задумайтеся і пригадайте кожен….. Циганів, Армянів, Грузинів,Азербайджанців,Таджиків…….. Ви ж самі знаете що цих людей неможна зачіпати….. Бо невспінеш з одним завестися як іх вже дуже багато!!!! Висновок ….. Вони дружні і один одному допомогають!!! Нам треба робити теж саме!!! ОБЕДНУВАТИСЬ !!!! Шановний Іване Ви перед тим як обливати брудом Поперечного спочатку б спитали у С.Коваля … На кого він думае?? ?? Всеодно беруть сумніви що у Поперечного геть нема розуму!!! А от за допомогу на АТО то Ви праві що дійсно вже появилось дуже багато людей які збирають допомогу!!! І дійсно починають брати сумніви у іх правдивості……… Я сьогодні сам телефонував до ЛІЛІ і задавав їй це питання….. Через те що бажання допомогати маю але маю сумнів до деяких людей що звертаюся!! Хочеця допомогти солдатам і нехочеця допомогти комусь купити нову машину!!!

    • Ігор Хар...о 01.09.2014 at 22:43

      Оце ти Ігор завернув респект базара нєт !!! Я вже писав кому війна, а кому мати рідна, сьогодні я говорив з дуже економічно грамотним чоловіком надав розрахунки з привлду відрахуваннь 1,5 % на АТО!!! По цифрах чоловік просто розвів руками і сказав є ще генерали, міністри … просто жах іде генабний дерибан грошей на фоні подій сходу. Гроші йдуть не за призначенням ! В новоспечених керівників держави (до яких відноситься Зачепи, Івани сірки!!!!) є відмазка що в ато приймають участь 50 000 людей. ШАНОВНІ ПИЗДУНИ ЯКБИ В АТО ПРИЙМАЛА УЧАСТЬ ТАКА КІЛЬКІСТЬ ЛЮДЕЙ ТО ВОРОГА МОЖНА БУЛО Б ЗАКИДАТИ ШАПКАМИ !!! Тому, що офіційно Українські змі надали інформацію про 2 000 активно діючих військових сепаратистів!!!

    • Форт 02.09.2014 at 15:20

      Да Ігоре, в тобі розчарувалося ще більше людей, чим до того як ти мав розмову з Міністром. Ти або косиш на …… або ти геть в зв’язку з цим з глузду з’їхав. Ти подивися на кого ти перетворився!!! Ти став ше хуже баби. Тільки мені чомусь здається, що бабою ти став тільки для читачів цього інтернет-ресурсу. А насправді все навпаки. Ну так мені здається.

      • Ігор Кукуруза 02.09.2014 at 17:32

        Пане ФОРТ я щось неправильно написав??? Я висловив свою відкриту думку!!! Я ненажучую Коваля проти Поперечного ,і навпаки…. я хочу і прагну тільки одного….. Хочу щоб люди найшли між собою спільну мову і помирились!!! Дивлячись на все те що щас ВІДБУВАЕЦЯ в Україні і в нашому районі хочеця говорити тільки одне ……….. Люди схаменіця!!!! Давайте жити дружно!!!! У світі нема нічого дорожчого чим Людське життя… Іще моя думка незмінна…….. До чого тут СІМЯ ДРУЖИНА та ДІТИ??????? В незалежності чи це Коваль чи це Поперечний чи це Кукуруза… Хочеш набить морду обізвати при гнобити ……. Роби це ,, АЛЕ НЕЧІПАЙ РІДНИХ!!!!! Якщо недай Боже війна до йде до нас…….. Я вибачаюсь на слові тоді КУЛІ треба ждати з переду і з заду!!! Я НЕПРАВИЙ???

        • Форт 03.09.2014 at 08:07

          Ігоре а ти, що мессією став? На тебе зійшла благодать і тим став вірним мірянином? Я тобі не про те говорив, якщо ти не зрозумів? Якщо не зрозумів то так я бачу, що й не зрозумієш, або зрозумів, а робиш вигляд, що не зрозумів.

      • Ігор Кукуруза 02.09.2014 at 18:33

        За мир за дружбу за справедливість!!!! Я жив цим правилом останні 5 років… Хто мене знае тей це підтвердить!!! Я перший нікого незачіпаю і зажди стараюсь всим допомогти!!! І це правда!!! От і щас я за мир!!! Шукаю СОРАТНИКІВ!!! Хто за те щоб був мир , злагода і справедливість????? І все це без користі і без наживи!!!! Приеднуйтесь

  • Ігор Хар...о 01.09.2014 at 23:40

    Стаття крива кинув бутилку вона не розбилася причому декілька разів … )))) ви б ще юморнішу казку придумали б ідіоти .

  • влад плосконос 02.09.2014 at 01:30

    Завтра в будь-який час на площі міста! Мій тел. 0678023215. Скажіть мені в очі те, що пишете за Поперечного і нашу Самооборону, ховаючись під чужими іменами від людей. Пишу один раз, на дебільні випади більш не відповідаю, не має можливості, не має таких крепких нервів, як в кума Кукурузи!

    • Шнуров 02.09.2014 at 11:07

      Влад та ніхто тобі не напише! Такий Іван буде срать отам в ялиночках під адміністрацією, лякаючи їжаків голою прищавою сракою…

    • лисий 02.09.2014 at 20:15

      Хуй я клав на тебе на поперечного і на всю твою самооборону,кучка лохів яка шукає де бабла зрубати і кого наїбати підараси!

  • ізя 02.09.2014 at 11:22

    це точно!!!! засранці тільки нахваляються!!!!!!!

  • Іван 02.09.2014 at 12:41

    Влад це що ти пишеш від свого імені, і навіть надаєш свій телефон то дуже добре, тут таких не багато. Ти я бачу адвокат у пана Поперечного. То поїдь в Умань та поспілкуйся з тими хто добре знає Поперечного, запитай чому в нього прописка Уманська, а свою діяльність він здійснює в Шполі, живе він то в Шполі, коло другої школи, нормальний будинок. В багатьох є телефони Черкаського керівництва але не в усіх хватає наглості по пустяковим питанням туди звонити, деякі питання можна вирішувати тут на місці, але пан Поперечний щоб показати свою крутізну звонить зразу очільнику УМВС в Черкаській обл. Люди в Черкасах проявляють стриманність щоб не послати дуже далеко такого ЗВОНАРЯ. Що стосується допомоги армії, то люди хочуть допомагати саме тим воїнам, що воюють а не тим що знаходяться далеко від місця АТО, більшість тих хто перевозить цю допомогу викидає її на першому блок-посту за 200-300км. від тих кому вона предназначена, так як бояться і за себе і за свій транспорт, і щось краще до бійців не доходить. Одні з’їздять один раз, викинуть все на першому блок посту пофотографуються (пропіаряться) і все,(пан Поперечний саме так і зробив), інші їздять часто але також бояться, і викидають все на перших блок-постах. Є ще волонтери що все довозять і воно все попадає саме тим бійцям в руки, але вони списують палива стільки що складається враження що вони їздили туди не на мікроавтобусі, а на камазі з великим перегрузом. До чого це все я пишу, до того що зібранням допомоги для армії, повинні займатись більш менш порядні люди. На сьогоднішній день відомо, що самоборона мебельної фабрики, НЕнамагалася підпалювати в селі Товмач нічого, ( а то деякі не багаті на розум слідчі починають розглядати вчорашню версію дуже серйозно) вони БОЯТЬСЯ робити серйозні вчинки. Ще питання до членів Вашої самооборони, серед Вас там є офіцери, і Ви говорите що Ви патріоти, але чому вони не приймають участь в АТО добровольцями?(там вік, і стан здорв’я не важливі) чи вас потрібно туди запрошувать? але патріоти туди ідуть без запрошення, чи Ви до ніх не відноситесь? Д’якую за відповідь, і вибачайте за ті питання що Вам не подобаються.СЛАВА УКРАЇНІ!

    • Шнуров 02.09.2014 at 14:55

      Оце ти Гандон пишеш спочатку на Поперечного хуйню всяку а потом лащишся як остання проститутка яка хуя небачила ти просто бидло ти краще вибачся ! Ала всаодно не допоможе я б тобі їбало рвавби з задоволенням.

      • Микола 02.09.2014 at 16:06

        Шнуров ти придурок,такий як і поперечний!

        • Шнуров 02.09.2014 at 16:44

          Да і Ліля з нами в зговорі, бо речі які їй нород віддавав можна вже побачити на базарі та в магазинах!!! Тож думайет що коли і кому.

          • Крокоділ 02.09.2014 at 17:39

            дійсно? вона що речі на базар і в магазини віддае?шановний Шнуров я декілька днів назад якраз здавав ій декілька речей… давай з тобою разом підем до того магазину де ти бачив ті речі і подивимось може там е речі і моі? от тоді викриемо Лілю і всим розповімо.

          • Шполянка 04.09.2014 at 10:20

            Ви знаете,як спати ,ходити,насити в кармані телефон і здригатися від кождого звінка,неспати ночами подивившись одні тільки новини,а в мене так і цей жах вже добрих півроку,не дай Боженька комусь жити з цим!!!!!!!!!!!!Коли твій рідний знаходиться там ,ти не живеш,ти існуїш,а коли є можливість відправити своему рідному хоча б якусь посилку і є такі люди,що цим займаються,їх потрібно цінити і допомагати всима силами!!!!!!!!!Це люди дійсно з ВЕЛИКОЇ ЛІТЕРИ,патріоти своєї країни!!!!А стояти і махати прапорами,це нічого недасть!!!Бережіть таких людей,в наш час їх дуже мало!!!!!!!!!!

  • Іван 02.09.2014 at 13:35

    Відповідь Шнурову; Пан Кравченко надавав допомогу, чи не найбільше в районі, саме завдяки бронежилетам, які були куплені за його кошти, хтось з хлопців остався в живих, але пану Поперечному він ВІДМОВИВ ( видно “НЕ ЧИСТИХ” на руку людей бачить зразу).

    • Шнуров 02.09.2014 at 16:42

      Ага а ти свічку при цьому всьому тримав. ПИЗДУН

    • Анонім 03.09.2014 at 08:38

      Іване, Ви постійно звинувачуєте людей у всіх смертних гріхах, але при цьому використовуєте брудні технології. То не беріть гроші у багатих, бо вони политі кров ю, то “пан” Кравченко купив бронежилети, які врятували солдатам життя; то забрати все у багатих і віддати пролетаріату, то вигонять комуністів; то виступають за збереження історичних пам яток, у вигляді вітряка, то зносять пам ятник Леніну, хоча це заборонено законом і т.д. Де Ваша послідовність у висловах і діях? Так і у наших Шполянських патріотів: революція – Майдан, війна – моя хата скраю, але ж можна при цьому людям голови морочити пустодзвоном (дешевий популізм).

  • ШПОЛЯНИН 02.09.2014 at 14:07

    http://life.pravda.com.ua/person/2014/09/1/179303/ Прочитайте інтерв’ю з цією жінкою. Вона постраждала від звірств ДНР. подумайте, чи може скоро таке бути в нас у Шполі??? Ваша гризня нагадує дитячі забавки проти того, що насправді насувається на нас. Якщо прийде окупант, то в нас для нього дуже сприятливі умови – ніякої консолідації, патріоти доказують один одному, хто більше Україну любить та свої власні інтереси захищають. Мабуть Божа кара не за горами.

    • Ігор Кукуруза 02.09.2014 at 14:20

      Так і Я про теж саме!!! Нада старатись шукати компроміс і всьому і ОБЕДНУВАТИСЬ ,,,,, а то в одному районі живем всі а злі один на одного і один одного тільки Принижуемо, обзиваемо, і стараємось чимось достать і насолити!!! Краще б піймали парочку сепаратистів та тренувалися на них , проводили тести чого вони бояться і як з ними боротися!!!

      • Шнуров 02.09.2014 at 15:14

        Ну зловиш кричи!

  • Ігор Кукуруза 02.09.2014 at 14:38

    Доречі шановні Активісти Майдану!!!! Самооборони Шполянщини !!! І Громадського руху!!! Ви самі задумайтеся ЧОМУ ВИ Розедналися??? Із за чого???? Хто вам вносив у вуха один на одного весь бруд??? Для чого це говорили??? І кому це було потрібно??? Ясно тільки одне що 6 місяців назад ВИ всі разом боролись про ти ЗЛА .!!!!! А тепер ВИ боретесь один про ти одного!!!!

  • Микола 02.09.2014 at 16:05

    Поперечний уже пьє тиждень,за ті гроші ,що люди здали на АТО!,Працює наводчиком у “козака” Олега Островського,направляють бандітів на людей!Шполяни не давайте поперечневські самопроголошеній абороні ні копійки,він їх пропьє,і розкраде!!Є волонтери,звертайтесь до військомату,питайте що потребує АТО купляйте ,і віддавайте речами!Хто такий поперечний??А ніхто,контужений алкоголік,який розікрав військову частину у Умані!!Хлопці з поперереченської самооборони виженіть на хер того придурка із колективу,та із Шполи його треба гнати на Схід!

  • Андрій 02.09.2014 at 16:51

    Підтримую коментар Миколи, хлопці Поперечний це хворий чоловік, він зараз бігає на задніх лапках перед островським – завтра з хлібом і згущонкою,яку люди передали хлопцям на АТО (а він її жере і не вдавить же падлюку) зустрічатиме окупантів.
    Женіть його від себе подалі, бо будете жалкувать та буде пізно. Сьогодні він організовував коктейлі для Коваля і його родини, завтра ваша черга. Це падло за гроші не зупиниться ні перед чим, а як піде в запой то і за чарку.

    • ШПОЛЯНИН 02.09.2014 at 18:15

      Це страшний суд! Кукуруза Ігор, ти правий! Хтось руководить ними як ідіотами! Патріоти хренові, не бачать, як їх розводять.

  • лисий 02.09.2014 at 20:10

    Цей казел поперечний так само як і ця їхня самооборона ніхто і звать їх ніяк,кучка лохів які хочуть з себе шось покорчить,повдівають камуфляжі і лазять по Шполі тіпа вояки не вїбатся,а насамом ділі сцикуни последни,даже коктелі піпалить не вміють,гондони!!!

    • лисий 03.09.2014 at 01:55

      Оце так само колись коля мазур покойняга по формі ходив в шполі як оці самооборонівці майдану в камуфляжах ,та Коляну простітельно було а ці лохи ходять бродять і воінов з себе корчать,ха ха ха ха ох їбать ціх мухоморов припиздьоханих в срачище ха ха ха ха вояки нах….ха ха ха

  • лисий 02.09.2014 at 20:23

    Самооборона майдану во главе с ворюгою поперечним складаеця з тих хто ніразу не був на майдані,піздец лохопеди бля дь,ха ха ха ха,самозванці хуеви,ха ха ха ха

  • Троль 02.09.2014 at 20:38

    хто це ще такий – поперечний1

    • лисий 03.09.2014 at 01:07

      Куча смердючого гівна оце тобі і е поперечниий,коло ньго бомжі крутяться які за гривнюг хуй готові отсосать козаками себе називають їбать їх в сраку невдах ха ха х ха ха х ха

  • Рембо 02.09.2014 at 22:12

    На що дивляться правоохоронні орнани району ?! Безлад доведе до громадського протистояння в районні ! Безвластя, кучка міліонерів, які фінансують дві сторони протистояння , веде до цього !

    • Ігор Хар...о 02.09.2014 at 22:13

      Всьо вам пізда листайте тапки

    • Ігор Хар...о 02.09.2014 at 22:48

  • Іван 02.09.2014 at 23:05

    Поїдь на мебельну фабрику, пане ТРОЛЬ та і побачиш Поперечного Сергія Володимировича який три неділі назад створив самопроголошену самооборону Майдану, а насправді ця самоборона до Майдана нічого не має. Керівникам з Черкас голову морочить, по любому поводу звонить туди, ще є такий Свердел він також любить обласним очільникам голову морочить. Там їх називають Шполянськими ЗВОНАРЯМИ. Ти Андрію перебільшуєш здібності Поперечного, те що він поїдає згущонку, та любить гроші то це я вірю, а от організовать і спалить коктелями комусь хату, на це в нього сміливості і здібності не хватить. Він на майдані то не був, а через шість місяців після Майдану створив САМОПРОГОЛОШЕНУ самооборону Мебельної фабрики. Ця людина трохи хвора тому прохання до всіх більше не ображать хворого, а то ще щось собі зробить, ( візьме і з горя повіситься). І прохання до пана Вікторука ( Шполянські вісті) не вводьте в оману людей, що вони збирають кошти для армії, чи можливо вони з вами ними діляться, що Ви на першій сторінкі надрукували їх оголошення.

    • Ігор Хар...о 02.09.2014 at 23:13

      В Армении подводят итоги очередного раунда “большой дипломатии” – саммита СНГ в Минске. Одновременно с ним прошел и саммит Таможенного союза, члены которого поддержали намерение Армении и Кыргызстана присоединиться к евразийскому интеграционному проекту. Как заявил президент России Владимир Путин, вскоре будет создана специальная рабочая группа, которая в кратчайшие сроки подготовит соответствующую “дорожную карту”. Теоретически это решение можно было бы попытаться представить как сногсшибательный успех армянской дипломатии на пространстве СНГ. Напомним: в течение последних нескольких дней ереванские СМИ обсуждали новость, согласно которой Беларусь и Казахстан выступили против вступления Армении в Таможенный союз. Причем президент Беларуси Александр Лукашенко прямо заявил, что при вступлении Армении в Таможенный союз необходимо считаться с мнением Азербайджана.

      В Армении сначала попытались сделать вид, что на эти заявления можно просто не обращать внимания. Армения не обуславливает свое вступление в ту или иную структуру отношениями с Азербайджаном, заявил NEWS.am вице-спикер парламента Армении Эдуард Шармазанов. После чего перешел к традиционной для нынешних властей Армении “дипломатии доносов”: по его словам, “Азербайджан проводит деструктивную политику в регионе и сеет арменофобию и дестабилизацию”. В Армении после саммита в Минске наступил очередной “сезон больших обид” – теперь уже на партнеров по СНГ. Обижаются в Ереване не только на Астану и Минск. Еще больше у Еревана поводов обижаться на Европу. Резолюция Европарламента о Восточном партнерстве, точнее, ее пункт, касающийся Карабаха, так переполошил и перепугал ереванский политический “бомонд”, что даже “утешительный приз” в виде весьма странной резолюции по президентским выборам в Азербайджане отношения Армении к Европе не изменил.

      В результате экс-депутат парламента от партии “Наследие” Степан Сафарян в интервью ереванскому “Первому информационному” уже “обижается на два фронта”, высказывая претензии и Европе, и партнерам по СНГ. В ответ на прямой вопрос журналиста: “Фактически Армения получает удары не только от ЕС, но и от стран-членов Таможенного союза?” – так же прямо ответил: “Да. И насколько это удивительно, настолько и забавно, и насколько бы Армения не была членом ОДКБ – совместно с некоторыми из этих стран, тем не менее, эти страны своими политическими позициями, преследуемыми стратегическими целями и уровнем отношений с Азербайджаном, извините, но не могут считаться друзьями Армении . Причем, начиная с России”.

      • лисий 03.09.2014 at 01:02

        Іди ти на хуй разом з росією і арменією хуяпутало припиздьохане,в рот я тебя їбав шакал смирдючий!

        • Ігор Хар...о 03.09.2014 at 07:57

          прощай пиздобол не скучай смотри футбол

  • Іван 03.09.2014 at 01:09

    Ігор Хар…о ти сходи до лікаря в тебе в голові ОПУХОЛЬ хай тобі її трохи підлічать, може будиш менше матюкатись, Сергія Володимировича з самопроголошеної самооборони мебельної фабрики з собою також захватиш. Бажаю ВАМ вилікуватись.

    • лисий 03.09.2014 at 02:02

      З цими підарасами треба общаться їхньою мовою

      • Ігор Хар...о 03.09.2014 at 07:32

        ТАк а тапер обоє сходоли поїблись і вернулись в гарному настрої ГОЛОДНЯКИ)))

        • Ігор Хар...о 03.09.2014 at 07:33

          тільки їбіть одне одного

          • Крокоділ 03.09.2014 at 09:35

            ігоре … в арміі і в тюрьмі ганяють ЛИСОГО…. це Х….Й…. давай разом поганяем лисого.. тут в інтернеті.. його мать всюди називають так і посилають . от він тут так і підписався.. !! він же так і підписався.. Л И С И Й …

          • лисий 03.09.2014 at 10:15

            Я буду тибе ібать девочка в твою разработану жопу ти ж любиш ето дело ха ха ха ха

          • Крокоділ 03.09.2014 at 10:18

            громадянин П язичком працюйте все краще і краще…

      • Крокоділ 03.09.2014 at 09:52

        лисий він же кум сірка він же один із головних людей району…. завали свое ібало і сховайся!! бо я розповім всим хто ти і де живеш тоді до тебе теж полетять коктейлі. а краще б було тобі ту бутилку в жопу запхати тиж тут тільки про підарасів і балакаеш значить тобі це нравиця

        • лисий 03.09.2014 at 10:08

          Отаких як ти підарасів бачу той і кажу бо я тибе їбу в жопу і наслаждаюсь ха ха ха ха

          • Крокоділ 03.09.2014 at 10:17

            я теж наслаждаюсь. бо ти ібеш мене в жопу своім язиком.. ще ще ще

      • Крокоділ 03.09.2014 at 10:26

        а так як ти сам підарас то спілкуйся по своему по рідному

        • лисий 03.09.2014 at 10:32

          Я тебе ібу своім хуйом а ти наслаждаіся і просиш ще,ха ха ха ха ха,а типер стань на коліна і нинай сосать мой хуй підарас ха ха ха

          • Крокоділ 03.09.2014 at 10:44

            підарас ти … генабний ЛИСИЙ хуй…. вилили мені жопу півень йобаний

          • Крокоділ 03.09.2014 at 10:54

            і ібать ти будеш ЛИСИЙ ПІДАР сам себе в рот.. після того як я виріжу тобі два нижніх ребра щоб ти міг достать своім хуйом свій рот

  • Seks Shop 03.09.2014 at 10:45

    О пацани це по шполянськи ))) предлагаю конкурс замутить в кого довший хер, надсилайте розміри

    • Крокоділ 03.09.2014 at 10:47

      навіщо тобі розміри? прийди візьми в рот і поміряй!!

      • Крокоділ 03.09.2014 at 10:49

        доречі тобі нетяжко ходить завжди наповненим різними хуями? га СЕКС ШОП

      • лисий 03.09.2014 at 10:50

        Як тобі мій хуй в твоій розработаній жопі,ни муляє?ха ха ха

        • Крокоділ 03.09.2014 at 10:52

          хуй твій незнаю непробував!! а от твій язик то вже трохи почина надоідать в моій жопі!!

    • лисий 03.09.2014 at 10:48

      В мене 19см,крокоділ дуже любить його собі в жопу,ха ха ха ха

      • Крокоділ 03.09.2014 at 10:51

        ЛИСИЙ.. якщо в тебе тільки входить 19см то тоді тримайся.. бо з своім я тобі розірву жопу!! достану аж до жолудка!

        • лисий 03.09.2014 at 10:57

          Та не пизди,твоя місія в цьому міре получать хуї в жопу,наслаждаця і просить ще ще ще,а моя місія тебе ібать і тоже наслаждаця,ха ха ха ха

          • Крокоділ 03.09.2014 at 11:00

            пиздить мій хуй … поспілкуйся поки з ним а потім коли почистиш зуби я тобі дозволю поспілкуваця твоім язиком з моею жопою.. аот тільки після цього тобі дадуть право голоса і ти зможеш все сказать

  • лисий 03.09.2014 at 11:05

    Я вже спілкуюсь з твоею жопою,всуваю в неї хуй і висуваю,всуваю і висуваю,всуваю і висуваю,а ти стониш і просиш ще ще ще ха ха ха ха ну тий поперечний ха ха ха

    • Крокоділ 03.09.2014 at 11:16

      підар саша лисий закрий рота бо подавися спермою

      • лисий 03.09.2014 at 12:17

        Хай я лисий ну хуя тобі в сраку стромляю прикрасно ти аж завиваїш від наслаждєнія ха ха ха

        • Крокоділ 03.09.2014 at 13:52

          ти ЛИСИЙ І ЦЕ ОЗНАЧАЕ ХУЙ!!! встроми краще свою голову КОБИЛІ НА КОНЮШНІ В СРАКУ!!!

          • лисий 03.09.2014 at 14:07

            Хай я буду хуй а ти пизда,тому приречиний на те щоб я тибе їбав в сраку ха ха ха

          • Крокоділ 03.09.2014 at 14:22

            язиком лисий язиком…

        • Рембо 04.09.2014 at 01:50

          Лисі крокодили – ви просто дебіли ! Вам потрібно повиривати язики і всі органи, якими так хизуєтися, було б чим !

          • лисий 04.09.2014 at 12:27

            А ти шо рембо не вїбаця пацан в жопу не ібешся і хуй не сосеш?то я тебе січас виїбу і в рот накончаю попеперечний ти йобаний в сраку ха ха ха ха

    • Йобана Пизда 06.09.2014 at 06:57

      Хлопці як ви гарно їбетесь то поїбіть і мене краще хтось дайте мені на рота а тось вставте хуя в мою пизду

      • Рембо 06.09.2014 at 07:30

        Просто дебіл шизофренік !

  • Gerzog 03.09.2014 at 12:13

    Нас, мешканців м. Шпола дуже хвилює те неподобство, яке здійснюють на сході нашої України найманці Москви.
    Ми хоронимо наших земляків, які заплатили своїм життям за нашу незалежність. Їхні мужні руки вже більше не погладять білявих голівок своїх діток, які ще не можуть усвідомити, що вони вже сироти, безбатченки.
    Тяжко поранений наш Шполяниин Віктор Савчук в безпам’ятстві кличе своїх побратимів не знаючи, їх чотирьох розстріляв снайпер. А війна все далі відкриває свою ненажерливу пащеку, ковтаючи цвіт нашої нації, наших Майданівців, наших прометеїв невмирущих. Вони повернуться до нас жаравлиним ключем, закружляють над нами в тужливому хороводі, закурличуть ніби в один голос, та й полинуть в піднебессі простору…
    На згарищах неоголошеної війни в Шполі з’явилися так звані «воїни самооборони від Майдану», які 29.08.2014 напали на мешканця м. Шполи Шандрука М., звинувачуючи йго в захопленні заводу запасних частин, який до цього дня працював на «оборонку» Росії, але ж це не правда. Це нинішнє керівництво заводу 3 роки назад постаралось про примусове усунення Шандрка з посади директора підприємства для того, щоб лобіювати інтереси Російської Федерації та заробити собі по новенькій іномарці.
    З 31 серпня на 1 вересня 2014 ця сама «самооборона» скоїла напад на активного учасника Майдану, голову с. Товмач Коваля С.. Вночі його автомобіль було облито бензином зі спробою підпалу за допомогою «коктейлів Молотова». Слава Богу ніхто окрім автомобіля не постраждав.
    По неофіційним даним до цих діянь причетні керівники партій Удар та Самооборони Плосконос Ю., Плосконос В., Поперечний С..
    Надіємося, що силові органи ще не всі продалися і зроблять відповідні висновки. А як не зроблять, то це буде означати що і в нас, в географічному центрі України, силовики такі ж запроданці як в Криму та на сході – такі органи не порібні навіть найнижчим істотам – бактеріям-паразитам.

    Іван Журба.

    • лисий 03.09.2014 at 13:06

      Та підараси вони ці плосконоси,поперечні і остальні мухомори,лазять по Шполі як шакали,шукають кому б послужить і дєнєшку заробить,нада буде путіну служить будуть служить ім пофігу в кого за гроші сосать,у кулика ляшенка чи путіна,самооборона блядь не вїбенна,на войну сруть їхать зато камуфляжі носять тіпа витерани войни,ну ше поля в ляшенка сторожують козаки хуєви,на войну бистро пиздуйте підарси

    • ШПОЛЯНИН 03.09.2014 at 13:06

      Іван, гарно пишеш! Тільки хвалити тут “патріота” Шандрука, який москальські прпапори вивішував по району – оце й є наруга. Якщо самооборона дала йому по шапці, то правильно й зробила! Ти бач, знайшли жертву! Він, мабуть, на джипах не розїджав, які купляв за рахунок вкрадених у заводу грошей! Скільки він вкрав як пішов звідти, ти Журба не хоч окремо написать? Не зли своїм Шандруком, бо коктейль і в тебе полетить. Я поважаю Коваля, знаю чудово Савчука – не гріши, Журба, не роби з тварюки ангела! Розберись спочатку, хто є хто, а тоді пиши жалобні слова.

      • Крокоділ 03.09.2014 at 13:50

        а давайте Шандрука і Поперечного виженем обох із Шполи!! Поперечний тут хоть народився а Шандрук звідки?? нехай вйобують обидва!!

        • лисий 03.09.2014 at 14:02

          А давайте поперечного виїбимо в сраку вместо тебе крокоділ.ти согласін?

          • Крокоділ 03.09.2014 at 14:18

            лисий піди подрочи і отсоси сам у себе . юрудний ти педик!! страждающий сексуальною недостаточностю.. ти із самого початку тут всих хочеш тільки і виібать!! ти мені тільки що напомнив тупу облізлу собаку яка кидаеця на все що шевелиця і пробуе трахнути але в неі нічого невиходить….. такщо йди дрочи ЛИСИЙ БРУДНИЙ ПЕДИК!!!!

  • Микола 03.09.2014 at 12:34

    Вчора був Коваль,а завтра може бути любий патріот!Я звертаюсь до самооборони мебельної фабрики,подумайте .що ви робите!Хто вам дав право вирішувати долі людей?Все що ви робите до вас вернеться сторицею!Ви ж повинні розуміти,якщо є чим думати,що вас ніхто не боїться,лиш велика нненависть і співчутя до вас убогих!Земляки паперечному не місце в нашій Шполі,це центр України,і такі тварини не повинні нас позорити!

  • Іван 03.09.2014 at 17:09

    Формування по охороні громадського порядку ОБЕРІГ, ті що стояли на блок-посту коло Шполи весною, “розкусили” того Поперечного ще весною і вигнали його з свого формування, (на зборах проголосували за вихід його з формування,) то воно почало недавно створювати собі самооборону мета якої отримання прибутку з сільгосвиробників (служба панам та охорона їх маєтків і полів). Хлопцям тіх кого зібрав в свою самооборону мебельної фабрики наобіцяв що зробить всім дозвола на зброю, та буде їх відповідне фінансування, ті що жадні на гроші повелися на ці обіцянки, саме погане в їх самопроголошеній самообороні те що вони використовують слово МАЙДАН, в той час коли самі до нього відношення не мають, говорять що зберають допомогу армії а насправді не відомо кому.ПАН Поперечний старається надавать послуги всім хто більше заплатить,”працює і вашим і нашим”, легко входить в довіру до людей, уже навішав лапші багатьом керівникам, та панам -сільгоспвиробникам. Приписаний в Умані з метою отримання від держави там квартири, за те що знищував ( розкрадав) там військову частину. Мав сміливість послати дуже далеко пана Миколу Григоровича, та пана Шандрука, ходе завжди з папкою для більшої значемості своєї персони, що стосується бумаг в папкі то там порядок, має телефони всіх керівників області і часто по пустякам морочить їм голову. Тісно спвпрацює з партією УДАР, Плосконос Юра, (колишній офіцер) та Плосконос Влад(колишній один з керівників податкової) алкоголь вживає,тютюн не палить. Станом на вчорашній вечір мікроавтобус Поперечного що стояв в дворі напроти другої школи, уже не стоїть там, можливо що вже Поперечного в Шполі нема, а можливо і ось ось і випливе десь.

    • Троль 03.09.2014 at 17:42

      якщо послав лазіка і шандрука значить молодець пацан. хлопці. щось ви заводитесь між собою як собаки. вам не здається шо вами сценаристи керують1 тому ж лазіку вигідно шоб між вами війна була – а він тим часом жирує і сміється над вами. розклали цього поперечного по кісткам а в самих нема хіба гріхів1 я не вірю шо самооборона майдану така вже бикота як оце ти іван написав. якшо тут уже шандрук лучший друг народної ради то ви лохи. хай вас і далі матюкає той харо з крокоділом.

  • Іван 03.09.2014 at 18:05

    Послав не просто так, просто так він нічого не робить, дай грошей кого хоч пошле, і послугу будь-яку надасть. А якщо Шандрук разом з Сверделом який звонить на Черкаси так як Поперечний щось “труть” то то їхні проблеми, Свердел потихеньку виживає з розуму, а в деяких розуму і в молоді роки не було.

    • Троль 03.09.2014 at 19:49

      ну я поперечного не знаю хоча мені вже розказали шо були разом на площі коли тімоху виганяли. смутно помню його. а свердла я ніколи за розумного не мав. маразматік. оце шо тут підняли з цими коктейлями для мене такий цирк. гониво дебілів. в країні война. треба систему захисту пропрацьовувать. армії допомагать. а тут такий цирк комбайни ділять – гидко. з цього видно шо не буде єдності. мразота сидить і жде путяру а ви всі йдете в них на поводу.

  • Іван 03.09.2014 at 19:42

    Шановні козаки Шполянщини звертаюсь до керівника Лебединського козацтва Сергія Олександровича Осаули, та до підполковника цього козацтва пана Поперечного Сергія Володимировича скажіть будь-ласка по якому поводу на нашу скромну Шполянську землю приїзджав кілька разів останнім часом Отаман козацтва Холодного Яру, колишній кандидат в народні депутати, власник ресторану “Дикий хутір” Олег Островський, і чи не про той комбаїн що стояв у Коваля С.В. якому намагались підпалити будинок і авто, цей отаман цікавився і з Вами вів розмову? Ще скажіть шановні чи може справжній козак вночі підкравшись тихо, бити вікна у будинку в якому знаходиться хвора багатодітна мати з п’ятьма дітьми? Чи козацький це вчинок, і чи засуджуїте Ви його?

    • Троль 03.09.2014 at 19:57

      і осаулу хочете замарать1 у тебе не якого шаріка не хвата в голові111

  • Іван 03.09.2014 at 20:06

    Осаулу ніхто не хоче замарать, відомо що саме пан Осаула видав посвідчення підполковника козацтва Поперечному С.В. також відомо що саме з Осаулою отаман Островський мав розмову де згадувався комбаїн, ось чому питання і до Осаули.

    • Анти ІВАН 04.09.2014 at 11:27

      “Шановний Івна” прочитавши відповідь Осаула я Вам радив би вибачитись перед тими кого Ви в цій історії брудній, облили брудом. Люди які ніяк не причетні до даної історії є людьми порядними і навіть не знали, що й до чого. Ви кажете що тут обливають брудом всіх, то я Вам раджу подивитись в дзеркало… Зробіть висновки бо Ви є провокатор із-за Вас і розвалюється більшість ШПОЛЯНЩИНИ. Лишнього більше нічого писати не буду додумайте самі…
      ГУ МВС УКРАЇНИ!

  • осаула 04.09.2014 at 00:15

    Шановне товариство.Майновий конфлікт між підприємцем та керівником шполянської самооборони “Обегіг”( не путати з самообороною Майдану) Кепшоюта отаманом холодноярців Островським має давню та складну історію.В основі її дійсно цей довбаний комбайн.Так як я знайомий з вищеназваними добродіями , то в травні місяці цього року я пробував їх примирити і розвязати даний конфлікт по-козацьки за столом переговорів.На превеликий жаль не вийшло.Чому на превеликий жаль , бо я вважаю і Кепшу і Островього справжніми патріотами України.І прикро дивитися як вони рвуть один одному глотки за майно , адже йде війна. На жаль конфлітк загострюється.Я не здивуюся , якщо завтра замість “коктейлів Молотова” будуть застосовані більш потужні аргументи.Тому ще раз , тепер уже публічно , закликаю обох купити гарного кон.яка та доброї закуски , сісти за стіл і по-козацькі поговорити. Щодо Поперечного , то він є дійсно підполковником козацтва , але до структури Олега Островського ніякого відношеня не має.Слава Україні!Слава українському козацтву !

    • Троль 04.09.2014 at 08:11

      сергію ти правий. треба шукати компроміси бо скандал оцей грає на руку сепарастам. одні емоції і дебільні наклепи.

    • лисий 04.09.2014 at 09:50

      З поперечного козак як з гівна пуля,а тімболіє підполковник ха ха ха.понаберали жулья і самозванців і волають слава козацьтву ха ха ха,далбайоби бля….

      • ШПОЛЯНИН 04.09.2014 at 10:02

        А ти ж еталон культури і етикету!

        • лисий 04.09.2014 at 11:13

          Я не стараюсь буть якимсь там еталоном,я шо бачу про те й пишу,якшо в козаках таки пидараси як поперечний то це полный піздєц ха ха ха то це не слава козакам а позорище,понабирали підарасів і самозванців і кричать слава козакам ха ха ха,а вобще які козаки така про ніх і слава ха ха ха дивлюсь например я на поперечного і придставляю його козаком це ужас какойто перед глазами аж пропердіцця хочиця ха ха ха ха

    • лисий 04.09.2014 at 12:33

      Кто такой Кепшоюта?Ето какойто новий герой в нашій істоіі?ха ха ха ха

  • Андрій 04.09.2014 at 11:57

    А таки правда Лисого, що поперечний позорище козацтва. Ви козаки не могли собі нормального полковника знайти, треба було обов’язково контуженого алкаша призначити. Сергія Осаулу дуже поважаю і не хочеться вірити у його причетність до того, що сталося з родиною Сергія Коваля. Це ж якою сволотою треба буть щоб серед ночі замахнутись на життя ні вчому не винних дітей . А поперечний знає падло чию згущонку з’їв то вже злиняв, як кіт шолудивий. Гнать його бандюгу треба з нашого міста всраною мітлою.

  • простий шполянин 04.09.2014 at 12:02

    Декілька місяців читаю Шпола-онлайн. Шось подобається, шось ні – не мені судити. Після цієї статті вирішив написати і я, два дні перевіряв інформацію та людей, яких згадують в статті і коментарях, от шо вийшло. Попереджаю, пишу під псевдонімом, бо тут коментарі паскудядь декілька гомосексуалістів, не хочу, шоб вони ганьбили моє імя, буже неприятно читати їхні відзиви за тих сміливців, що не побоялися підписатися своїми іменами. І так:
    1. Коваль був нормальною людиною, поки не звязався із народною радою і Кепшою. Так (зі слів пересічних шполян), – Народна рада – це кучка семимісячних ідіотів, які хочуль одного – руля шполянщини, а нічого не получається, бо не має ні досвіду, ні мозгів, ні освіти. За пів року існування не зробили для Шполи взагалі нічого, а тільки розісрали між собою патріотично настроєних людей. Тепер самі розбігаються по різним громадським організаціям. Слюсар вже набрид всім біганням по руках. На останньому звінку на площі стояв як голова Народної ради у своїх вишиванці зі свастикою, потом перебили челюсть, вигнали, вже він в ГО пенсіонерів. Дурачок? Мабуть, да.
    2. Кепша – винен козаку Островському за комбайн 200 тис. грн., Той шукає комбайн, а Коваль помогає його ховати, в цьому випадку він не активіст Майдану, а один із учасників господарського конфлікту. Якщо ти лізеш не в свою справу, а потом проблеми – до чого тут Майдан. До охорони комбайна Кепша долучив свій карманний “Оберіг”, а Островський звернувся до Поперечного, шоб його найти. В цьому випадку до патріотів і Майдану сторони конфлікту не мають ніякого відношення. Це правельно, громада?
    3. Був я в Товмачі, говорив з людьми. Сміються – сарай не згорів, машина не згоріла, вибите тільки заднє вікно (саме дешеве). Коваль демонстративно заклеїв його скотчем і приїхав на 1 вересня в школу, шоб всі бачили. Для чого? 1. Відігнати подальше Островського та зекономити кепшині гроші. 2. Підставити Поперечного (Коваль його ненавидить особисто, але ніхто не знає, через шо в них конфлікт), який через свою необачність став стороною конфлікту і заразом обпаскудити самооборону Майдану, які за два місяці більше зробили, чим нар. рада і “Оберіг” за пів року. Заходив до них вчора, розказали, чим займаються – взнавав потів, наче таке робилося. І до речі, там зовсім не бомжі чи ті, хто сильно потребує грошей. Приглашали всіх заходити – все розкажуть. В них залишились продукти і речі, зібрані на АТО, бо майже все відправили ще в пятницю, так залишки зберігаються в приміщенні під замком, ключ – тільки в нач. штаба Плосконоса Юри. Ніхто доступу туди не має. Правда чи ні – прийдіть, перевірте. Хлопці нормальні, тільки за Поперечного мовчать, кажуть приїде – хай розбирається в даній ситуації, сам і доказує, чи він прав, чи ні. До речі за Плосконоса Юру – в свій час підтримував нар. раду і Коваля, а коли їх погнали з Черкас та Києва, то вони його побоялись підтримати, а придурок Свердел шось пробував йому сам пропонувати якусь посаду в РДА, тільки не голови, а той всіх їх послав і сам пробує шось робити корисне для людей.
    4. Шандрук. Окрема тема. Три роки назад з шполянським рішаловом захотіли забрати завод запчастин. Створили заводу фіктивні долги перед неіснуючою київською фірмою, почали готовити рейдерський захват та різаки для вирізки заводу. Шандрука зловили. Порушили 4 кримінальні справи, зараз вони на розгляді в суді Городища. Як пояснив нач. штаба Самооборони (він же головний УДАРовець) Плосконос Юра – одну крим. справу по Шандруку зібрав в свій час податковий міліціонер Плосконос Влад, який на даний час теж в ПП УДАР. Він довів, що Шандрук намагався вкрасти з державного бюджету близько 300 тис. грн., Плосконос його зловив і по цих матеріалах прокуратура порушила крим. справу, яка на даний час в суді, до речі вже в третьому, бо два інших він купив. Сказати, за чиї гроші? Після цього Шандрук не навидить Влада і старається йому відомстити при любому удобному випадку. І сюди його чогось приплели. Хоча в коментарях бачу, шо він не боїться і не ховається, дав свій тел. Можливо, перезвоню, хай він ще розкаже всій погляд на це все.До речі одна справа – за контрабанду воєнних товарів на РФ, за ті ж самі, за які він так зараз кричить. Кричить то може і правельно, але ж сам на них заробляв і хоче він не добра для України, а повернутися в жирненьке крісло директора і вирізати завод, бо Лазіку должен – мама не горюй.
    5. Конфлікт Шандрука і Самооборони Майдану. Да, ті вигнали його з території меблевої фабрики, користуються його майном, в суботу ввечері не дали ставити Таурега на стоянку. Зробили, на мою думку, не правельно. Почав розбиратися, пішов до директора фабрики Джаваги. Розпитав, ось шо взнав. Шандрук вже два роки не платить аренди за приміщення свого офісу, приміщення цехів, стоянку машини. Акт звірки показав – боргу в Шандрука близько 50 тис. грн. Це зарплата охоронників, електроенергія, прибиральники. Гроші на благоустрій фабрики. Шандрука Народна Сомооборона виселила за згодою власника, а якшо Шандрук такий гандон, чого не вигнали раніше. І тут виявляється, за нього масу тягне, як він себе називає, його браток. І це хто – ПРАВЕЛЬНО, вгадали – М.Г. Лазаренко. Чого тягне? Бо якшо Шандрука виженуть, то йому дітись нікуди, поїде на Западну, додому. А якже борги. Гроші в захват заводу вкладені не маленькі. Скажете, то хай забере Таурега. Фігушки. Шандрук вже пів року не платить останній внесок по кредиту, шоб компаньон не забрав машину. Ну шо, дойшло. Тепер ще одне – Свердел як член нар. ради водить Шандрука до губернатора Ткаченка. Чого? Рішає його на голову Шпол. РДА (а в того чотири крим. справи) і по заводу, шоб забрати. Для чого? І за скільки? І хто йому особисто чи нар. раді за це платить? Не догадались? А тепер ше одне – Коваль і Лазаренко на людях на ножах, казали повбивають одне одного. А в райвідділі Шандрук (який без Лазіка пукнути боїться) так переживав за Коваля, шо не побоявся людей оббріхувати, аби йому догодити. Прочитавши все написане, хто шо скаже?

  • Микола 04.09.2014 at 12:50

    Козаки,думайте кого берете в козаки!не беріть дебілів,які потім роблять вчинки,кидаячи весь негатив на козацтво!Олег Островський фінансував цей злочин,план розроблявся в мебельній фабриці.яку надав лжесамообороні пан Ляшенко!Може і Ляшенкові вигідно.щоб когось спалили?Чужими руками прибрати неугідних!Чому слаба на голову людина ,приїхавши з Умані,заявляє ,що він самий головний в Шполянському районі!а ДЕ Ж МИ ВСІ?ЩО ТАК І ДАЛІ БУДУТЬ НАС РАХУВАТИ ЗА ДУРАКІВ?

  • простий шполянин 04.09.2014 at 18:06

    Декілька місяців читаю Шпола-онлайн. Шось подобається, шось ні – не мені судити. Після цієї статті вирішив написати і я, два дні перевіряв інформацію та людей, яких згадують в статті і коментарях, от шо вийшло. Попереджаю, пишу під псевдонімом, бо тут в коментарях паскудядь усіх читачів декілька гомосексуалістів, не хочу, шоб вони ганьбили моє ім*я, буже неприємно читати їхні відзиви за тих сміливців, що не побоялися підписатися своїми іменами. І так, виношу на загальних розсуд встановлені мною факти:
    1. Коваль був нормальною людиною, поки не зв*язався із народною радою і Кепшою. Так (зі слів пересічних шполян), Народна рада – це кучка семимісячних ідіотів, які хочуть одного – руля шполянщини, а нічого не получається, бо не має а ні досвіду, а ні мозгів, ні освіти. За пів року існування не зробили для Шполи взагалі нічого, а тільки розісрали між собою патріотично настроєних людей. Тепер самі розбігаються по різним громадським організаціям. Слюсар вже набрид всім біганням по руках. На останньому дзвінку на площі стояв як голова Народної ради у своїй вишиванці зі свастикою, потом зрослась щелепа, вигнали, вже він голова ГО пенсіонерів. Дурачок? Мабуть, так.
    2. Кепша – винен козаку Островському за комбайн 200 тис. грн. Той шукає комбайн, а Коваль помогає його ховати, в цьому випадку він не активіст Майдану, а один із учасників господарського конфлікту (можливо злочинного). Якщо ти лізеш не в свою справу, а потом проблеми – до чого тут Майдан?! До охорони комбайна Кепша долучив свій карманний “Оберіг”, а Островський звернувся до Поперечного, що б поміг знайти комбайн. В цьому випадку до Патріотів і Майдану сторони конфлікту не мають ніякого відношення. Це правельно, громада?
    3. Був я в Товмачі, говорив з людьми. Сміються – сарай не згорів, машина не згоріла, вибите тільки заднє вікно (саме дешеве). Коваль демонстративно заклеїв його скотчем і приїхав на 1 вересня в школу, щоб всі бачили. Для чого це було зроблено? 1. Відігнати подальше Островського та зекономити Кепшині гроші. 2. Підставити Поперечного (Коваль його ненавидить особисто, але ніхто не знає, через що в них конфлікт), який через свою необачність (можливо, дурість), став стороною конфлікту. 3. І, головне, заразом обпаскудити Самооборону Майдану, хлопці з якої за два місяці більше зробили, чим Народна Рада і “Оберіг” за пів року. Заходив до них вчора, розказали, чим займаються – взнавав потів, наче таке робилося. І до речі, там зовсім не бомжі чи ті, хто сильно потребує грошей. Запрошували всіх заходити – все розкажуть, все покажуть. В них залишились продукти і речі, зібрані на АТО, бо майже все відправили ще в пятницю, так залишки зберігаються в приміщенні під замком, ключ – тільки в нач. штаба Плосконоса Юри. Ніхто доступу туди не має. Правда чи ні, не бійтеся – прийдіть, перевірте. Хлопці нормальні, тільки за Поперечного мовчать, кажуть приїде – хай розбирається в даній ситуації сам і доказує, чи він прав, чи ні. До речі за Плосконоса Юру – в свій час підтримував Народну Раду і Коваля, як кандидата на голову РДА, а коли їх погнали з Черкас та Києва, то вони його не захотіли підтримати, а придурок Свердел чогось сам пропонував якусь посаду в РДА (мабуть, має такі повноваження), тільки не голови, а Плосконос всіх їх послав і сам пробує щось робити корисне для шполян.
    4. Шандрук. Окрема тема. Три роки назад з одним шполянським рішаловом (догадались хто?) захотіли забрати завод запчастин. Створили заводу фіктивні борги перед неіснуючою київською фірмою в сумі близько 3 млн. грн., почали готувати рейдерський захват та різаки для вирізки заводу. Шандрука зловили. Порушили 4 кримінальні справи, зараз вони на розгляді в суді Городища. Як пояснив нач. штаба Самооборони (він же головний УДАРовець) Плосконос Юра – одну крим. справу по Шандруку зібрав в свій час податковий міліціонер Плосконос Влад, який на даний час теж в ПП «УДАР». Він документально довів, що Шандрук намагався вкрасти з державного бюджету близько 300 тис. грн., Плосконос його зловив і по цих матеріалах прокуратура порушила кримінальну справу, яка на даний час в суді, до речі вже в третьому, бо два інших Шандрук купив. Сказати, за чиї гроші? Після цього «Шандрук і соратники» не навидить Влада і стараються йому відомстити при любому удобному випадку. І сюди його чогось приплели. Хоча в коментарях бачу, що він не боїться і не ховається, дав свій тел. Можливо, перезвоню, хай він ще розкаже всій погляд на це все.
    До речі, одна з кримінальних справ по Шандруку виявила СБУ- за контрабанду товарів військового призначення в Росію. ЦЕ ТІ Ж САМІ товари, за які зараз закривають завод. Закривати то може і потрібно, але ж він сам на них заробляв і хоче він не добра для України, а повернутися в жирненьке кріслечко директора і вирізати завод, бо Лазіку должен – мама не горюй.
    5. Конфлікт Шандрука і Самооборони Майдану. Да, ті вигнали його з території меблевої фабрики, користуються його майном, в суботу ввечері не дали ставити Таурега на стоянку. Зробили, на мою думку, не правельно. Почав розбиратися, пішов до директора фабрики Джаваги. Розпитав, ось що взнав. Шандрук вже два роки не платить оренди за приміщення свого офісу, приміщення цехів, стоянку машини. Акт звірки показав – боргу в Шандрука близько 50 тис. грн. Це зарплата охоронників, електроенергія, прибиральники. Гроші на благоустрій фабрики. Шандрука Народна Сомооборона виселила за згодою власників фабрики, і якшо Шандрук таке падло, питається, чого його не вигнали раніше??????? І тут виявляється, за нього масу тягне, як він себе називає, його браток. І це хто – ПРАВЕЛЬНО, вгадали – М.Г. Лазаренко. Чого тягне? Бо якшо Шандрука виженуть, то йому дітись нікуди, поїде назад додому, на Західну Україну пасти овець, А як же борги? Гроші в захоплення заводу вкладені не маленькі. Скажете, то хай заберуть у нього Таурега. Фігушки. Шандрук вже пів року не платить останній внесок по кредиту, що б компаньон не забрав машину. Ну як, дойшло?! Тепер ще одне – Свердел як член народної ради водить Шандрука до губернатора Ткаченка. Чого? Рішає його на голову Шполянської РДА (а в того чотири кримінальні справи. Так звані «Патріоти Майдану» – Коваль, Слюсар, Кепша, Зачепа – ні пари з вуст), переговори йдуть і по заводу, що б забрати. Для чого? І за скільки? А скільки пообіцяли завести в Черкаси? Мабуть, мало. Бо послали їх там. І хто йому особисто чи Народній Раді за це платить? Не догадались? А тепер ще одне – Коваль і Лазаренко на людях на ножах, казали – хотіли повбивати одне одного. Але в понеділок в міліції Шандрук дає свідчення, нібито Самооборона Майдану для Коваля вже коктейлі Молотова готувала. Ну не придурок! Мабуть придурок, на заводі казали, що в нього на цей випадок з психіатричної лікарні навіть довідка є.
    Прочитавши все викладене, хто що має сказати?

    • ПАН ХУЙ 04.09.2014 at 18:38

      Ебать колотить о це ти захуєвертіл! Фінансова Сантабарбара …

    • лисий хуй 04.09.2014 at 22:30

      Ти не хочиш шоб ганьбили твоє імя педік?ха ха ха хулі його га н ганьбить воно в тебе вже зганьблине лоходрон давай я лучше тебе в сраку виібу следопит хуев.ану отвічай на мій вопрос сосав у поперечного чи не сосав?ха ха ха сіпіратіст йобаний

    • Троль 04.09.2014 at 22:36

      ну я скажу. так. 1. коваль. нормальний мужик безстрашний один не боявся в часи янека казати правду і тімохі й в голову не приходило його заставлять в партію регіонів вступать. на відміну від новоявленого лозоватського патріота який вилизував ригам. з кепшою дружить тож і помагав побратимові. а хіба ти простий шполянин не помагаєш кращзим друзям1 2. слюсар – придурок спору нєт. 3. кепша – нормальний мужик патріот. невдалий підприємець але з ким не буває. провалив бізнес. це до майдану ніякого відношення немає. і оберіг його теж нормальна організація. хлопці там патріоти так шо не розказуй ля-ля. 4.поперечний – не знаю його то й не кажу. . .5.плосконоси – поважаю обох. патріоти. хотять щось змінювати але цивілізовано їх паскудять бо дехто чогось ненавидить їх. лазіка послали – це вже про щось говорить. . шандрук – дай пять. все вірно. повністю з тобою погоджуюсь. цього виродка треба розчленить і отправить не на західну а в лугандон – в руки лнр і сказать шо він бандерівець. хто там ще – свердел. не хочеться навіть мову про нього заводить – смердюче тупориле падло. ну і лазік – бородата потвора яка з себе корчить велике рішалово. до нього вже збирається батальйон правий сектор спитати де посильним трудом заробив на маєтки і круті машини. а ще на нелегальну кредитну спілку. ну як простий шполянин тобі моя думка1

      • лисий хуй 04.09.2014 at 23:03

        Нормальна в тебе думка чувак я аж просльозив

        • Ігор Хар...о 04.09.2014 at 23:05

          Хуй а де твоя пизда?

          • лисий хуй 04.09.2014 at 23:17

            Ти моя пизда ставай раком ха ха ха

    • Аваст 05.09.2014 at 18:44

      “хлопці з якої за два місяці більше зробили”…… Звідси більш конкретно будь ласка

    • Сергій 07.09.2014 at 10:07

      Бачу де в чому ви правильно говорите .здорового глузду на 95% решта 5% не грає ролі.

  • Іван 04.09.2014 at 18:35

    Шановний “анти Іван” Ви радите вибачитись перед порядними людьми. Це з тими “порядними” РЯЖАНИМИ КОЗАЧКАМИ як пише Юрій Гладенко в своїй статті в Шполяночкі. Ці козачки, вночі кидають у вікна камінці де знаходяться пятеро дітей, це вони порядні, і перед ними потрібно вибачатись? Чи можливо Ви мали на увазі порядного пана Поперечного який ще весною скомпрометував той “ОБЕРІГ” (організував з своїм товаришем п’янку) за що його і вигнали звідти, а зараз хоче від держави получить квартиру( за те що розкрадав армію) Це він порядний? І не підписуйтесь тим до чого Ви не маїте ніякого відношення, бо якби Ви мали відношення до правоохоронних органів то Ви б шукали не провокаторів, а злочинців, і дивились щоб Ваші справи до суда чи на суді не розвалились. Чи кого Ви вважаєте людиною порядною? Ви будь-ласка пишіть прізвище цеї людини, а то приходиться вгадувать. Чи Ви боїтесь так як Толя Вікторук власник приватизованої газети (Шполянські вісті) в №71 він боїться написать яка політична організація приходила до пана Уманця і вимагала звільнення, ( Нічого особисто до пана Уманця не маю)як їх прізвища? а то гадай хто це до нього приходив, а це Толя боїться щоб по голові йому не дали десь вечором, ти Толя ВСІМ годиш, думаєш що ще двадцять год будеш сидіть на компютері в карти на роботі грать. Ти хоть раз напиши про когось “нормального” критичну статтю, чи на СХІД поїдь за цікавим матеріалом, а то крім похвал кучкі місцевої “еліти” та їх високих досягнень, в газеті і почитать нема про що, напиши про людей що працюють на цих доморощених міліонерів, що вони про цих панів думають, чи ти Толя з простими роботягами, саме з тими хто приносить прибутки цій еліті, не спілкуєшся? Бажаю Толя тобі творчих успіхів.

    • Оксана 05.09.2014 at 00:43

      “Іване” тобі порада ти краще сам підпишись своїм іменем, а не комусь вказуєш як підписуватись, на відміну від тебе Вікторук в своїх статтях підписується своїм іменем, тираж газети близько 6000 екземплярів читає весь район. А от коли б ти підписався то я хотіла б побачити як би ти себе безпечно почував на вулицях міста особливо в темну пору доби!!!!!!!!!!!!!! Знайти тебе в такому місті як шпола не дуже складно, то ти просто паразитуєш розводиш зводиш наклепи пускаєш, а як почитаєш то ти просто мастер на письмо.

  • Іван 04.09.2014 at 19:09

    Це ти не “простий шполянин”, це все ти написав, і відправив з офісу самопроголошеної самооборони МЕБЕЛЬНОЇ фабрики?…пізніше допишу…

  • Дмитро 04.09.2014 at 19:23

    Слухай Ваня не валяй Ваньку ти дуже перекручуєш факти! Тебе просять вибачитись перед людьми які не причетні до цієї справи. Інші гріхи нас не цікавлять! А от щодо Уманця то якщо ти такий активний діяч ти прийди сам особисто до Уманця і запитай хто приходит, поговори тет а тет, що він тобі відповість!? Тимбільше, що на сайті Шполянські Вісті в коментарях описано хто приходив слабо віриться в цих осіб але вони там є.
    Цікавить ще одне читаю твої коментарі через один ти обливаєш брудом Анатолія Федоровича!??? Мабуть він тобі гарненько насолив тільки от чим !??? Особливо за ним цього не помічається, комусь щось погане робити. Так от наводить думка тільки на одну людину ти Дядченко (екс) чи родич його, колись свого часу редакція Шполянські вісті дала матеріал про результати аудиторської перевірки (- 2 800 000,00 грн.) і прозвільнення Дядченка з посади! В день коли номер повинен був би надісланим до жителів с. Терешки номер отримали лише одиниці жителів села, деж поділися інші номери газети оце питання і кому це було вигідно, хто по селу викрадав з поштових скриньок номер газети, а інші жителі Шполянщини номер газети отримали. А з приводу подання матеріалів про простих селян то читайте уважніше є там матеріали і про простих селян (механіків, доярок), матеріали про АТО учасників шполян, краєзнавця інтузіаста Івана Яхна, срібні струни (допомога АТО доречі скоро буде Концентний тур по Шполянському районі), Газифікацію Надточаївки і тд…
    Іване тобі скоріше всього необхідно заспокоїти свої таланти бо подекуди перегинаєш палку.

  • Іван 04.09.2014 at 19:31

    Дмитро напиши будь- ласка в кого потрібно вибачитись? і хто приходив і що вони говорили Уманцю? Дякою… Я зараз ще на роботі, напишу пізніше…

    • Дмитро 04.09.2014 at 19:43

      Ну візьмем наприклад того ж самого Осаула! Ляшенко ! Береза! ти про них всих в своїх попередніх коментарях писав не гарні речі! А тут сам Осаула спростовує твої коментарі навіть не згадуючи дійових осіб вказаних вище !?

    • Дмитро 04.09.2014 at 19:44

      Що говорили Уманцю не знаю, раджу до Уманця проїхати і спитати.

      • лисий хуй 04.09.2014 at 23:24

        На хуй іди од цюда йобаний поперечний

    • лисий хуй 04.09.2014 at 23:15

      Та ти вже заїбав з цими ізвінєніями бля…нівкого не вибачайся на хуй всіх пошли і наслаждайся жизню диржи хвост пісталєтом ги ги ги

  • заводянка 04.09.2014 at 20:01

    Для Івана. Іван, а мені, наприклад, не цікаво, звідки писали і хто збирав дані факти. Наскільки я знаю, то хлопці з мебельної не дуже ховаються і не дуже когось бояться, бо мій брат з ними товаришує. Якщо це все неправда, заперечуйте і дайте свої доводи чи своє бачення виникнення даного конфлікту. А якщо викладене правда, то Вам не робить честі ганьбити автора. По своїй роботі я в деяких фактах орієнтуюсь і знаю, що багато чого з викладеного можна підтвердити документально, а за Народну Раду – то це істина, за яку говорить вся Шпола. І справді, назвіть хоть щось, що ними зроблено з моменту створення крім внесеного розбрату. І коли Ви їх захищаєте, дайте відповіді без образ на викладене “Простим шполянином”, а якщо тільки одні матюки, то висновок напрошується сам – хлопці правельно все роблять, комусь як кістка в горлі і вних є майбутнє, хоч з тим їхнім Поперечним, хоч без нього. Зарані вдячна за пристойну відповідь.

    • лисий хуй 04.09.2014 at 22:16

      Привет малишка,я приглашаю тебе на кружечку чаю,жду ответа інтім пожалуста не предлагать

    • Оксана 05.09.2014 at 07:09

      Заваодянко я Вами повінстью погоджуюсь.

  • Дмитро 04.09.2014 at 20:11

    Так і приходили до Заскалєти вимагаючи написати заяву!??? Це взагалі нонсенс порядна людина красти не крав!? Зрозуміло лише одне є люди, що лише під шумок можуть чогось добитися, а в нормальній здоровій конкуренції бездари.

    • Троль 04.09.2014 at 22:17

      заскалета. уманець. береза – до цих людей справді ходить нема чого бо вони себе не зганьбили і під час праління черевка й тімохи людей не тероризували. ну може уманець домчука притісняв бо той депутат від свободи і створював йому проблеми з тімохою. а от те шо народна рада не прийшла до павлова. вербівського. хворого скорика допустила до крісла – протеже лазіка. то це правда шо бездіяльні. райраду всю теба вигнать бо там недобиті януковичі засіли отримують захмарні зарплати шо й людям бояться показать – відповідальності ні за шо не несуть. і ждуть коли путяра зайде сюди шоб зустріть з оркестром. гамнюки. люди з адміністрації казали шо в райради в десять раз більша зарплата за адміністрацію – вони там тільки штани протирають і гребуть народні гроші.

      • Оксана 05.09.2014 at 00:45

        Троль це Ви скажіть Івану, а то шашкою махає якби не домахався, цяцьку забрати можуть

        • лисий хуй 05.09.2014 at 10:42

          Слушай Оксана а чого в тебе на картінці ротик ізолєнтой заклеєний?

  • Троль 04.09.2014 at 22:21

    а про самооборону майдану насправді обідно. хто це встроїв таке гониво на них1 якшо майданівці хочуть порядку в нашому районі – а це непросто – смотрящий же на мєстє – розводит всіх як котят – оцените игру1 то нехай миряться і не граються як діти. треба укріплять оборону району – безпрєдєл з лугандона вже дихає нам в спину.

    • лисий хуй 04.09.2014 at 23:10

      Терпи чувак не обіжайся залупа вони конська а не самооборона не вір їм вони в мене дерева пообсцікали спиздили підараси

  • Іван 05.09.2014 at 00:22

    Шановний не “простий шполянин” коментарій ти написав однобоко з метою очищення обгаженої самопроголошеної самооборони мебельної фабрики. в першому пункті свого коментаря ти паскудиш Народну раду і вишиванку Слюсаря. В нас в районі є чотирі РАДИ, всі вони особисто для мене однакові, в кожній з них є і порядні люди і непорядні, але саме Народна рада помішала нашим Шполянським аферистам- відкатчикам, положити в свій карман більше як пів мільйона бюджетних коштів, “саме ця неграмотна, і без досвіда”, рада викрила підпільний ігровий заклад, та інші зловживання. А чому це не бачили грамотні і з досвідом ? Тому що самі мали свій процент з тих махінацій. Тому і не дивно що саме цю Народну раду саме більше і паскудять. Так в тій раді також є всякі люди, є і такі, які переживають за свій бізнес, а не за людей що вибрали їх в ту раду, а ще погано що люди в нас пасивні. Що стосується вишиванки Слюсаря, то уважно подивіться на ті знаки, а потім загляньте в інтернет і побачте що то значить, то не та символіка що Ви думаїте. Пункт№2. Конфлікт між “козаком” Островським і Кепшою його не опишеш, він займе кілька томів, скажу тільки одне , тиск який чинився на сім’ю Кепші, так званими козаками призвів до серйозної хвороби його дружини, матері п’ятьох дітей. Я вчора запитував в двох козаків в коментаріях, чи засуджують вони такий вчинок зовсім не козацький як жбурляння камінців в вікна, вночі, там де знаходяться діти, але козаки зробили вигляд що вони його не дочитали до кінця, видно вони його не засуджують, раніш козаки оберігали кордони Української землі, дітей та жінок, а зараз вікна б’ють там де знаходяться діти, та п’ють кон’ячок, і закусюють згущонкую. Що стосується Свердела, людина має вже поважний вік, ходе де хоче, звонить кому хоче, не сприймайте його всерйоз. По Ляшенку Юрію Васильовичу, зверніть увагу в наступній статті скільки здав Ляшенко, скільки остальні сільгоспвиробники, може щось зрозуміїте, але це не головне, дуже негативну інформацію про цього пана говорили його робочі, половина з яких була не місцева. Далі Ви приплили сюди Березу І.А. я за неї ніколи не писав, за неї можу сказати що людина просто робить свою роботу, роботи в неї і відповідальності більше за всіх, а зарплата менша ніж в Скорика і Павлова. Ще Є два Плосконоса Юра і Влад з ними можна говорити, але особенно Юра легко піддаються впливу (большой а в сказки верит ) Шарапа їм навішав лапші, то вони взяли ще з хворою головою Поперечного і поїхали скидать з посади Уманця, кажуть ми приїхали Вас люстрірувать, ще на жаль і досі нема закону про люстрацію, а вони вже люстрірують. В статті за 5 вересня в Шполянських вістях, Толя Вікторук знов не написав хто саме приїзджав до глав врача, якщо Ви Толя боїтесь писать що це партія УДАР то напишіть що це приїзджала самооборона МЕБЕЛЬНОЇ фабрики, вона в виборах не приймає участь, і кісткою а горлі буть ця самопроголошена самооборона не може, так обична слюна не більше. Оце Вам “Заводянка” та “Дмитро” така відповідь. Бажаю всім нам мирного неба, і погибелі путіна.

  • Оксана 05.09.2014 at 00:33

    Ти “Іван” хвора людина однозначно! Та й коменти не досить переконливі.

    • лисий хуй 05.09.2014 at 08:40

      Я хворий.ломай меня полностью,ломай ломай

  • Іван 05.09.2014 at 00:48

    Ти Оксано уже вилікувана людина, тобі що путіна шкода? А переконувать нікого не збераюсь, в кожного хай буде своя думка.

    • Оксана 05.09.2014 at 00:50

      Якого Путіна !????

      • лисий хуй 05.09.2014 at 10:40

        Отого путіна якого називають хуйло ги ги

    • Оксана 05.09.2014 at 00:51

      Ви застудились, у Вас все добре ?

      • лисий хуй 05.09.2014 at 08:38

        Я застудився крошка,полічи мене і зделай мені харашо.Оксана я чуствуй шо ми создані друг для друга.жду нетєрпєнієм твого отвєта птічка

        • Крокоділ 05.09.2014 at 14:52

          давай краще я тобі ОТВЕЧУ ……. ПОВОЖУ ТОБІ ПО ГУБАХ… Х…..М!!!!!!! будещ довольний і накормлений!!

          • лисий хуй 05.09.2014 at 15:29

            Ооо привет крокоділ Маша,я за тобой уже скучив,тут в тебе така слава вже їбать калатіть кажуть люди гомосек ти та щей пасівний.ану становісь раком я тебе поїбу харашенько в жопу твою разработану ха ха ха

          • Крокоділ 05.09.2014 at 16:24

            ти в нетурі больний!! і кроми цих слів більше нічого незнаеш!! погано що така людина немае словарного запасу

        • Йобана Пизда 06.09.2014 at 07:00

          давайте краще хлопці зустрінемось з вами на площі під ялинкою я буду мандражирувати свого сєкєля а ви будете піддрочувать свою ялду, шоб коли мні вставили я аж кавкнула!!!

          • Рембо 06.09.2014 at 07:27

            Яка мати пустила на світ такого дебіла шизофреніка ! Дурачок ти, пишуши на такий сайт ! Ганьба !

  • Коваль 05.09.2014 at 17:05

    Я хочу звернутись до непростого шполянина!Почитавши ваш маразм,можна подумати ,що у вас не всі вдома!Але потім розумієш,що це відповідь мебельної фабрики!В день 31 серпня ,до мене приїзджали козаки Островського,запитували де дівся комбаїн,який Кепша тимчасово залишив у мене!Я сказав,що його забрав власник,на що мені відповіли ,що часи помінялись!Близько 4 години ранку,я прокинувся від звуку автомобільної сигналізації,вибігши на двір,перше що я почув ,це різкий запах бензину,і звук авто яке відїхало від будинку!Я хотів їх наздогнати ,сівши в машину ,я побачив розбите заднє стікло,в машині лежав коктель молотова!потів знайшли ще 4 бутилки!автомобіль стояв під кухнею,де ми тимчасово проживаєм,і з нами спало двоє моїх дітей,Настя пішла в 1 клас,Артему 2 роки!На перший дзвінок,я зовсім не хотів їхати,не до цього,але треба було завести дочку з книжками,з квітами.,хлопці нашвидкоруч заклеїли стікло скотчем,так воно зараз і залишилось!Тільки дебіл може писати,що я сам себе хотів спалити!Машина стояла задом до дороги,і було вибете заднє,не найдешевше вікно!Хочу побажати простому шполянину,то го ж,що перенесла жінка з дітьми теї ночі!Подумай,якщо є чим,для чого мені цей піар,що перевибори сільських голів,чи до районної ради????Якщо хочеш поспілкуватись мій номер 0673475418!Я ні коли ні від кого не ховався,і хочу сказати ,що не боюсь сказати те що я думаю про таких як ви!!А поперечний,ні одного дня не був на Майдані,взагалі він прожив в Умані,де розікрав військову частину,а зараз збирає гроші на АТО,і не факт ,що він їх не пропьє!Люди думайте,хто повилазив,із кущів,і піаряться,а хто дійсно патріоти,які віддають своє життя за Україну!!Слава Україні!

  • лисий хуй 05.09.2014 at 17:06

    Подивись на свій запас коняче ти гавно ха ха ха в мене главноє єсть хароший запас свіженької сперми откривай рот я тебе угощу ха ха ха

  • Ігор Кукуруза 05.09.2014 at 19:14

    Пане Лисий ….. Будь людиною … Може вже досить?? Пошукай в собі щось людяне , я думаю ти доросла адекватна людина!!!!! Нетреба робити так щоб тебе кляли люди, воно ж все вертаеця!!!!! Непиши гадості !!!

    • лисий хуй 05.09.2014 at 20:15

      Я не магу астанавитца,я лечуууууууууууууууууууу,ги ги.а вобще качан не зайобуй мене бо я такой больной шо могу сагрешить ха ха ха

  • Влад 05.09.2014 at 19:29

    Кепша ходяча проблема. Він тепер потягне за собою і Коваля з Ліною Борисівною.проблеми невідворотні

  • простий шполян 05.09.2014 at 22:26

    Шановний пане Коваль, Іван та всі користувачі даного сайту. Як ви бачите, ніхто не заперечив викладених мною фактів. Кожен з опонентів вибрав з написаного мною щось цікаве для себе чи те, що стосується когось особисто і прокоментував так, як йому вигідно.. Ніхто не спростував жодного мого доводу, що доказує – все написане мною – це щира правда. А написані деякими опонентами образи в мою адресу свідчать про одне -це безсила злоба та відсутність будь-яких контраргументів за зібрані мною дані. І ще одне. Можете скільки завгодно фантазувати, хто це написав, чи з мебельної, чи з швейної, чи з запчастин, скажу одне – маєте неприязні стосунки з кимось одним, вирішуйте їх сам на сам, а непричетних людей звинувачувати не потрібно, бо за це колись з кожного спитають, рано чи пізно! І відповідати прийдеться але тільки цивілізованими методами!

    • Коваль 06.09.2014 at 16:35

      Шановний непростий шполянин,А що можна заперечувати хворі на голову людині!Хіба не зрозуміло,що ти і оксана ,це одна і та особа!У мене з папоречним не було конфліктів,просто він ЧМО,назвався Самообороною Майдану,при тому Майдан бачив лиш по телевізору,!А погрожувати мені не треба,я вас а ні трохи не боюсь!Скоріше чим я поїду в Одесу,ви можете попасти в Магадан!А міліції прошу найти оксану ,яка сильно грізна,і спитати,а що в неї хати також не має,чи вона живе в пещері?

      • простий шполян 06.09.2014 at 20:31

        Шановний пане Коваль, по-перше, я не знаю того, хто пише під ім*ям Оксана. І пише вона про Одесу, то це про сім*ю Тітових, які тут втратили все через борги та невдалий бізнес. І Ви тут ні до чого, не бійтеся. По-друге, хто з нас хворий – визначати не Вам і не мені. І я вже писав, якщо людині не має що заперечити на написану правду, то він начинає хамити і ображати. І перестаньте з Іваном (Зачепою) хвалити одне одного, вже гидко читати. А про міліцію – то пошліть туди свого нового друга і захисника – пришелепкуватого Шандрука, хай ще дасть нові свідчення, який Ви герой і як Вам всі тут погрожують. Гроші йому хто вже платить – Ви чи ще Лазікові на кінчились?

  • Оксана 05.09.2014 at 23:03

    Така собі стаття, більше схоже на відстрочку платежа основної заборгованності. Якщо заборгував гроші то віддай, бо майданом можна прикриватись, але чи достойно це. Багато хто з шполян був на майдані але чомусь їх хати, машини не палять, а тут йой можна “майданівським лопухом” одне місце прикрити. Так от був в Сигнаївці чи в Матусові точно не памятаю, підприємець один, він ще був президентом ФК Шпола, до 2008 року жив дуже заможно, по багатому, потім криза, борги і тд. Так йому як хотіли хату спалить так спалили, а сам він по слухам втік десь в Одесу. так що шановні дописувачі не всі в Шполі ідіоти, а міліції пропоную розшлянути версію самопідпалу!

  • Оксана 05.09.2014 at 23:04

    ось де бутилки не бьються ))))

  • Оксана 05.09.2014 at 23:10

  • Іван 05.09.2014 at 23:22

    Звертаюсь до пана Коваля. Скажу зразу що такі люди як ти, в багатьох визивають повагу, і в мене також. Ти підписався своїм прізвищем, і говориш ПРАВДУ в очі, хоч знаїш що вона не подобаїться тим кому ти її говориш. Ти відвіз допомогу прямо до хлопців, саме до тих кому вона і адресувалась, а деякі викидають її за 100-200км, бояться щоб їх часом не заципило, а піару роблять, наче вони в космос літали. Дай відповідь, після подій що відбулись в ніч на перше вересня з тобою і твоїми рідними, хтось з керівництва району цікавився в тебе твоїм становищем, співчуття висловлював ( тиж держслужбовець) можливо пан Скорик як голова райради, чи заступник Павлов, адже все могло закінчитись трагічно. Можливо ти знаїш ВИСОКІ ДОСЯГНЕННЯ В РОБОТІ Скорика і.і. за які на сьогоднішній сесії йому було нараховано 50 відсотків надбавки,тому що 29 депутатів цієї РАДИ ІНВАЛІДІВ-пенсіонерів проголосували за надбавку, шість нормальних було проти, а двадцять один депутат вообще положили шось велике з трьох букв на сесію і на людей які їх туди обрали. В двох ТУПИХ депутатів мій товариш який був на цій сесії запитував ,які в Скорика досягнення? то вони не знають, але голосували “ЗА” Шановний народ Шполящини ! Запитайте в своїх ТУПОРИЛИХ ДЕПУТАТІВ яких ВИ собі обрали, ЯКІ ВОНИ БАЧАТЬ ДОСЯГНЕННЯ?????? ЯК боротися з тупістю в тій раді, ЯК??? особисто я в Шполі проживаю менше як рік, тому в виборі цієї тупості, і сцикливості участі не приймав.(дай СЕРГІЮ коментар) У твого колеги в ЛЕБЕДИНІ пана РУДАСА на столі лежить інструкція як закосить від АРМІЇ, і як результат з Лебедина нікого не можна призвать, всі отмазуються, цікава твоя думка. д’якую за відповіді.

    • Коваль 06.09.2014 at 16:47

      Шановний Іван,що тут не зрозуміло!Скорик ішов туди виключно за гроші!В райраді він нічого не вирішує,і не буде вирішувати!Там рішають ті ,які його туди поставили!Пока Скорику хватало грошей,а потім він зрозумів,що можна урвати ще,начав морочить,і його братва підтримала,як би тільки не мішав їм робити свої справи!Після виступу Пірогова,я думав,що Скорик відмовиться від надбавок,але деякі депутати із зали сказали,що він так тяжко працює,то Скорик аж сам повірив!Наша робота,це зараз вибрати нормальних депутатів,дійсно Патріотів України,а потім будувати разом ,спільними зусиллями ,Європейську Країну!Слава Україні!

  • Йобана Пизда 06.09.2014 at 07:01

    хочу в когось пососать хуй!

    • Рембо 06.09.2014 at 07:21

      Дебіл шизофренік – нехай тебе ї.. ь старці палицями ! Розум і совість дурачок май що пишиш !

    • Крокоділ 06.09.2014 at 08:38

      прийди до мене я дам тобі це зробить
      і будеш довольний… ПІВНИК ти наший ІНТЕРНЕТОВСКИЙ……

  • простий шполянин 06.09.2014 at 21:23

    Шановний пане Коваль, по-перше, я не знаю того, хто пише під ім*ям Оксана. І пише вона про Одесу, то це про сім*ю Тітових, які тут втратили все через борги та невдалий бізнес. І Ви тут ні до чого, не бійтеся. По-друге, хто з нас хворий — визначати не Вам і не мені. І я вже писав, якщо людині не має що заперечити на написану правду, то він начинає хамити і ображати. І перестаньте з Іваном (Зачепою) хвалити одне одного, вже гидко читати. А про міліцію — то пошліть туди свого нового друга і захисника — пришелепкуватого Шандрука, хай ще дасть нові свідчення, який Ви герой і як Вам всі тут погрожують. Гроші йому хто вже платить — Ви чи ще Лазікові на кінчились?

  • Corrado 07.09.2014 at 17:29

    Доки вибиратимуть депутатами горбачів, лазіків, скориків, ляшенків і т.д., доти і рада, й інша влада існуватиме лише для задоволення потреб та інтриг влади і наближених до неї. Треба в першу чергу люструвати самі партії, завдяки яким жирують вибрані за партійними списками депутати.

  • Коваль 07.09.2014 at 19:58

    Я хочу сказати,що Шандрука,я бачу другий раз в житті!Перший раз ,як він зустрічав тулуба,а другий раз після 1 вересня!Я ніколи не збираюсь підігрувати Шандруку,а тим більше якось його використовувати!Після того як він повісив російські триколори в Межигірці,бажання спілкуватись із ним не має,а не то що його фінансувати,і за які шиші!Простий шполянин ,чомусь мені кажеться,це є простий редактор,простої газети!!!!

  • zhora 09.09.2014 at 23:57

    “Простий шполянин” коли можна прийти в гості до самооборони мебельної фабрики? Чи коньячок в них є всегда? Ти сильно “умний” все знаїш то напиши! Спасібо!

  • Vlad 10.09.2014 at 20:02

    Коваля традиціі підтримують , а підтримка алкашів і двох шарлатанок багато коштує. От Коваль і відпрацьовує. Припхалися київські заробітчани. По інших областях прославились, тепер до Шполи дійшла черга. І такі бізнесмени як Кепша і Коваль вирішили їх підтримати для власної наживи